Maras1122 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam. Jak w temacie. Ogladalem ostatnio compacta z 95roku i wlasciciel stwierdzil ,ze taki wlasnie silnik ma jego auto. Ja o takim silniku nie slyszalem. Wiem ze z tego rocznika w compactach byly montowane jednostki M42 ale 1.8 is ,oraz M42 1.8Ti ?Jest wogole taka jestdnostka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 nie ma silnika m42b16 oczywsice jest tylko m42b18 czyli "is" w compakcie is ma oznaczenie 318ti to jest wlasnie m42b18 is, co do 1600 to m40b16 czyli zwykly bocian, który w 95r juz w compaktach nie wystepowal tylko m43b16 na łańcuszku. w 95 roku w compakcie byly dwa is'y m42 i m44b18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 no to widze ze mamy podobna wiedze ,bo ja rowniez takie wrazenie odnioslem bo 1600 to ja znam jednostki,ale m40 ,albo m43 czyli mozliwe ze to bedzie 1800 silnik ,a on o tym nic nie wie? hehe dobre sobie by to bylo .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 no ale to wizualnie powinienes rozróznić m42(is) od m43b16 ?? to sa calkiem inne silniki, wiec na pewno albo jest tam is m42 lub m44b18, albo m43b16 innej mozliwosci nie ma. no wlasnie to jak go ogladales to nie pamietasz jak gora wygladała?? czy to 16v czy 8 v?? jak 16 to na bank is tylko ze wlasciciel zyje w błedzie, a jak 8 to pewnie m43. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 powiem ci ze z tego co pamietam to byl to chyba... 16v bo byl wiekszy niz m43 i zaciekawila mnie uszczelka jakas gumowa pod obudowa tam jak rozrzad i termostat wchodzi w silnik to powyzej i niby tam nic mokrego nie bylo ,ale co to za prowiozorka nie wiem ,silnik niby pracowal rowno ,takze motor raczej okey. tylko nie mam fotki silnika a tak z pamieci to chyba byl wiekszy niz m43 jak juz pisalem:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 przydało by sie zdjecie silnika i koniec vin'u i bylo by wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 no raczej tez bym sprawdzil a o tej uszczelce nie masz zabardzo pojecia co oni tam mogli uszczelniac sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szajbaa Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 a co z ta uszczelka bo nie słuchałem?? mam is'a w dopmu to mgoe tam cos zerknac jak chcesz [ Dodano: 2 Czerwiec 09, 15:30 ] nie bardzo lapie? ze co no uszczelka pod razrzadem musi byc;] moze popatrz na realoem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 chodzi mi o uszczelnienie zaznaczonego elementu ,bo tak ja kpisalem wyzej jakas samorobka tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.