Numark125 Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Koledzy co to może być...ogólnie silnik (m50b25) pracuje jak złoto ale jest jeden mankament, otóż gdy chce szybciej wystartować lub nawet gdy auto pracuje na wolnych obrotach dodam gazu do połowy ale gwałtownie efekt jest taki że przez chwile (sekunde) jakby się dławił, nie palił równo na cylindrach...przy spokojnym dodaniu gazu tego nie ma. Dodoam, że swiece są ok. Z góry dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A może coś nie tak z filtrem paliwa albo przepustnicą ? Chyba takie objawy między innymi są, gdy któreś z tych dwóch "rzeczy" szwankuje. A to mulenie masz na każdym biegu czy tylko "szybki start z 1" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Świece mogą być dobre-tzn,sprawdzaleś je?wymieniałeś na nowe? Zykle początki z trudnością w przeskakiwaniu iskry uwidaczniają się pod obciązeniem silnika.Jak to zostawisz to pewnie za jakiś czas telepawka pojawi się nawet na wolnych obrotach.Jeśli świeczki masz dobre to sprawdz obejzyj fajki czy guma nie jest popekana lub czy nie jest brudna od wewnętrznej strony a potem cewki.O sprawdzaniu fajek i cewek są info na forum"szukaj".Przeczyścic przepustnice tez nie zaszkodzi:) A jak tak startujesz to masz taki efekt szarpania?Przy rozpędzaniu na 2 tez masz takie efekty ale troche słabiej wyczuwalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numark125 Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Świece nie są wyjarane sprawdzałem i czyściłem, fajki też raczej w porzadku...dzieje się tak tylko przy szybkim starcie z 1 na pozostalych biegach jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelorzechowski Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 ja mialem cos podobnego ale w silniku 1,8i M40 wymienilem przewody WN i swiece i bylo ok. Swiece jak juz wyciagales to trzeba bylo odrazu wymienic. Nie jest to jakis wielki koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Świece nie są wyjarane sprawdzałem i czyściłem, fajki też raczej w porzadku...dzieje się tak tylko przy szybkim starcie z 1 na pozostalych biegach jest ok. masz zwaloną przepływkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 popieram kolege borsuk'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 31 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Koledzy co to może być...ogólnie silnik (m50b25) pracuje jak złoto ale jest jeden mankament, otóż gdy chce szybciej wystartować lub nawet gdy auto pracuje na wolnych obrotach dodam gazu do połowy ale gwałtownie efekt jest taki że przez chwile (sekunde) jakby się dławił, nie palił równo na cylindrach...przy spokojnym dodaniu gazu tego nie ma. Dodoam, że swiece są ok. Z góry dzieki za odpowiedzi. ja raczej doszukiwałbym się: - uwalonej przepływki - lambdy - lub lejących wtrysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksc Opublikowano 31 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Kolego u Ciebie raczej siedzi przepływka, ona powoduje takie duszenie sie, zle dawkuje ci powietrze wzgledem paliwa. Proponuje ja przeczyscic. Gdyby wtryski lały to auto by na czarno kopcilo, nie dopalalo by paliwa.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numark125 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Dalej się borykam z problemem dławienia sie silnika...obstwaim dwie opcje albo przepływka albo cewki. Co do przepływki wyczysciłem ja i dalej to samo ale przy odłączeniu wtyczki słychać wyraźnie, że silnik przechodzi w tryb awaryjny to samo przy odłączeniu czujnika położenia przepustnicy więc wydaje mi się że są ok. Co do cewek to mam 4 z napisem ZÜNDSPULE o numerze 1726177 i 2 BREMI. Co sądzicie o tych cewkach ZÜNDSPULE bo słyszałem, że są one wadliwe fabrycznie...może one tutaj są winne? wygląda to u mnie tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 kurcze spróbuj zagadać do kogoś kto ma pożyczyć komplet sprawny, podmiana to 20min wraz ze sprawdzeniem i zamontowaniem spowrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numark125 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 no własnie nie bardzo mam do kogo zagadac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Na bank cewki. Miałem coś takiego w e36. Przy szybkim daniu gazu dusiła się i/albo strzelała w kolektor. Dodatkowo na zimnym silniku auto wybitnie nie chciało przyspieszać. Cewki też były zundspule. Po wymianie cewek(z tymi "gumkami") chodziła jak pszczółka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.