adam-bmw Opublikowano 25 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 tak jak w temacie silniczek krokowy po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu buczy, a silnik podczas jazdy np. przed światłami po puszczeniu gazu potrafi zgasnąć. co to może być???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 26 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 a może to zatarty krokowy? Jak dostaje napięcie to buczy bo chodzi z oporem , a auto gaśnie bo krokowy już nie spełnia swojej roli bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-bmw Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 ciekawą rzeczą jest właśnie to buczenie po przekręceniu kluczyka, ale bez odpalania, i jak zgaśnie też buczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 26 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 wydaje mi się że najprościej byłoby go wymontować i sprawdzić czy lekko chodzi, oraz sprawdzić napięcie na kostce czy np. nie jest za małe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l11twa Opublikowano 27 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Prz okazji sprawdź czy krokowy nie jest zasyfiony, a jak tak to przeczysć załóż i zobacz czy sie problem powtarza, jeśli nie to po czyszczeniu troche pochodzi ale po pewnym czasie wymiana będzie raczej konieczna. Spr. jeszcze czy gdzieś na dolocie nie łapie lewego powietrza za przepływką bo wtedy objawy mogą być podobne gaśniecie na wolnych (ale zwykle tylko przy ciepłym silniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-bmw Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, silnik chodzi o niebo lepiej ale mam jeszcze pyanie jakie powinien mieć obroty na jałowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l11twa Opublikowano 28 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Co do obrotów w 3,0d na jałowym to nie podpowiem bo nie wiem ale zwykle jałowe w autach są 600-700-800. A tak z innej beczki to u nie po wymianie ostatnio pompy paliwa spadły o około 50 w dół . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarka Opublikowano 20 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Jaki powinien być prawidłowy pomiar silniczka krokowego? Mierzenie na diodzie: Jak mierzyłam lewy + prawy = nie piszczało lewy + środkowy = piszczało prawy + środkowy = piszczało Ponadto jak mierzyłam opór to wyniki szły w dół od 600. Ktoś podpowie czy to w ogóle działa w takim razie ? Jak duże znaczenie ma regulator ciśnienia 2.5 a 3.0 ? Dedykowany jest 3.0 ja mam 2.5 Czy to może być wina 0,5 bara, że zalewa mi świece, kolektor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.