Maciek Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 1. wolne obroty: normalnie są ok, ale jak lekko ruszam kierownicą w prawo/lewo to falują - co to może być? gdzieś słyszałem, że w tds-ie oznacza to uwaloną pompę (?) ale to benzynka 2. elektryczne szyby z tyłu: opuszczają się normalnie, ale żeby podnieść - silnik jakby nie miał siły i trzeba mu pomagać ręką - to wina zużytego silniczka czy ew coś innego? 3. otwieranie szyby w tylnej klapie - co odpowiada za utrzymanei jej w górze? szyba opada, a nie widzę tam żadnego siłownika 4. założenie dużego obc w miejsce zegarka elektronicznego z termometrem.... niby e34 mają pod to instalację, ale w poprzedniej brat zamieniał i w ogóle nie działał - ktoś mi mówił że musi być odpowiedni komp do danego auta - jak to sprawdzić czy konkretny obc będzie działał w moim samochodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 3. otwieranie szyby w tylnej klapie - co odpowiada za utrzymanei jej w górze? szyba opada, a nie widzę tam żadnego siłownika siłowniki wchodzą w podsufitkę z tyłu (nr 1) 4. założenie dużego obc w miejsce zegarka elektronicznego z termometrem.... niby e34 mają pod to instalację, ale w poprzedniej brat zamieniał i w ogóle nie działał - ktoś mi mówił że musi być odpowiedni komp do danego auta - jak to sprawdzić czy konkretny obc będzie działał w moim samochodzie? OBC powinien działać jedynie bedzie wyświetlał błedne dane jeżeli nie będzie dopasowany do silnika (poj/moc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 2. elektryczne szyby z tyłu: opuszczają się normalnie, ale żeby podnieść - silnik jakby nie miał siły i trzeba mu pomagać ręką - to wina zużytego silniczka czy ew coś innego? Prawdopodobnie to silniczek - nie ma już siły by podnieść szybę czego efektem jest często taki objaw jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Dzięki za odp. Jeszcze 2 rzeczy, nie chcę zakładać nowego wątku więc napiszę w tym. 1) Auto czasami jakby nie miało mocy - czuć, że nie chce przyspieszać, a za chwilę idzie jak strzała - trochę to dziwne. Filtry, olej i świece są nowe. Mogła to by być wina cewek zapłonowych? 2) Wie ktoś jakie tweetery kupić żeby bezproblemowo pasowały w deskę? Moje już dość mocno charczą, podobnie jak głośniki z przodu na dole. Da się tam coś zamontować żeby ładnie grało? Szkoda mi wywalać kasę na audio, więc jak najtaniej ale dobrze :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 27 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 2) Wie ktoś jakie tweetery kupić żeby bezproblemowo pasowały w deskę? Moje już dość mocno charczą, podobnie jak głośniki z przodu na dole. Da się tam coś zamontować żeby ładnie grało? Szkoda mi wywalać kasę na audio, więc jak najtaniej ale dobrze :mrgreen: Napisz coś więcej na temat głośników. NP.: 1. Sprawdzałeś je wizualnie, jeśli tak to czy membrany są całe? 2. Jakiej muzyki słuchasz i jak głośno? 3. Czego oczekujesz po ewentualnym nowym zakupie głośników? Lepszej jakości, głośności? 4. Na czym (CD, Tuner) pojawiają się te zniekształcenia i czy pojawiają się również na płytach oryginalnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 27 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 1. wolne obroty: normalnie są ok, ale jak lekko ruszam kierownicą w prawo/lewo to falują - co to może być? gdzieś słyszałem, że w tds-ie oznacza to uwaloną pompę (?) ale to benzynka pompę pompę.....wspomagania bo albo mało masz płynu albo pompa siada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 28 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 1. wymień płyn na odpowiedni powinno się unormować. 2 zdejmij tapicerke z drzwi,wymień bądz nasmaruj plastikowe prowadniki.3. jak na rys. nr 1 niestety aby je założyć czy wymienić musisz zdemontować podsufitke.4. masz instalacje pod duży OBC,jak nie ruszy to masz coś grzebane lub jest uszkodzony(najlepiej sprawdz od jakiegoś kumpla)-jak będzie ok. to daj znać i podaj nr obc..........................................1. masz vanosa?- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 1. Silnik jest z Vanosem. 2. Co do audio: wizualnie głośniki są ok, prują na każdej muzyce i niezależnie od źródła(radio, mp3) Jak miałoby być? Wystarczy tak jak seria w e36(tam był osprzęt Nokia) - głośno i czysto, na super basie mi nie zależy, podobnie jak na tym żeby robić dyskotekę w mieście - chciałbym po prostu mieć przyjemnie granie w aucie Dzisiaj kolejna rzecz - auto ma checka i co jakiś czas jak jadę odzywa się gong - 3 krótkie piknięcia(na wyświetlaczu pod zegarami nic się wówczas nie pojawia, auto ma zegarek z pomiarem temperatury). Co to oznacza i jak to wyłączyć? Acha - i co do tego płynu we wspomaganiu - jest jakiś korek spustowy czy coś takiego, czy mogę stary ze zbiorniczka np. wyciągnąć strzykawką i zalać nowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 2. Co do audio: wizualnie głośniki są ok, prują na każdej muzyce i niezależnie od źródła(radio, mp3) Jak miałoby być? Wystarczy tak jak seria w e36(tam był osprzęt Nokia) - głośno i czysto, na super basie mi nie zależy, podobnie jak na tym żeby robić dyskotekę w mieście - chciałbym po prostu mieć przyjemnie granie w aucie Jak już masz zamiar je wymieniać to doradzam kupić coś lepszego, te głośniki NOKIA w swoim czasie może i były dobre, ale teraz już raczej się nie nadają. Nie są to duże koszta więc warto wymienić na coś z półki wyżej (polecam JBL, bądź firmę ta tym poziomie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Acha - i co do tego płynu we wspomaganiu - jest jakiś korek spustowy czy coś takiego, czy mogę stary ze zbiorniczka np. wyciągnąć strzykawką i zalać nowego? http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=4424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Dzisiaj kolejna rzecz - auto ma checka i co jakiś czas jak jadę odzywa się gong - 3 krótkie piknięcia(na wyświetlaczu pod zegarami nic się wówczas nie pojawia, auto ma zegarek z pomiarem temperatury). Co to oznacza i jak to wyłączyć? 3 piknięcia oznaczją że właśnie zbliża się pełna godzina... JAk sie zrobi chłodniej to będziesz dodatkowo ostrzegany (jednym gongiem) gdy temp.spadnie poniżej 3 stopni. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 31 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 2. Co do audio: wizualnie głośniki są ok, prują na każdej muzyce i niezależnie od źródła(radio, mp3) Jak miałoby być? Wystarczy tak jak seria w e36(tam był osprzęt Nokia) - głośno i czysto, na super basie mi nie zależy, podobnie jak na tym żeby robić dyskotekę w mieście - chciałbym po prostu mieć przyjemnie granie w aucie Jeśli membrany są całe to najprawdopodobniej głośniki są "przypalone". Cewka w większości głośników jest zanużona w specjalnym płynie, który ją chłodzi. Gdy słuchamy muzyki za głośno lub sygnał jest bardzo zniekształcony, cewka osiąga bardzo wysoką temp. Płyn zaczyna odparowywać, klej którym cewka jest sklejona rozpuszcza się i (nie wiem jak to nazwać) "eksploduje". Jeśli jest cała to głośnik będzie grał, ale cewka będzie tarła o korpus głośnika a efekt słyszalny jest jako charczenie. Jeśli mam coś polecić to widzę dwie opcje. 1. Zestaw który jest zamontowany oryginalnie został tak dobryany aby wszystko było idealnie. Wzmacniacz, głośniki i zwrotnice są dobrane do siebie i razem grają najlepiej. Polecam abyś znalazł sobie takie same używane głośniki oczywiście sprawne. Te głośniki są naprawdę dobrze zrobione i mają świetne brzmienie. Niestety nie są niezniszczalne. 2. Możesz wymienić głośniki na jakieś inne. Jeśli się zdecydujesz na tą opcje polecam wybrać głośniki z firm Intertechnik lub Peerless. Osobiście uważam te dwie firmy za najlepsze i w sumie cenowo nie wypadają najgorzej. Problem przy wyborze innych głośników polega na tym że trzeba dobrać je idealnie. Tzn. rozmiar, sposób mocowania, głębokość i impedancja. Najlepiej wykręcić stare głośniki i przymierzyć do nowych. Na koniec mała wskazówka i rada. Nie kupuj głośników wielodrożnych. W beemce są zamontowane zwrotnice. Powodzenia w naprawach <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 witam ! żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj - gdzie szukać przyczyny nie działającego otwierania tylnej klapy w touringu? dokładnie - klamka szyby działa bez problemu. nie daje się otworzyć całej klapy. naciskając na klamkę słychać tykanie więc prąd raczej dochodzi. tylko co jest odpowiedzialne z przekazywanie sygnału z klamki? i gdzie to powinno dalej podać prąd? i jeszcze jedno w związku z tym problemem - czy jak nie działa ta klamka to normalne jest że kluczykiem nie da się przekręcić zamka w klapie ? dzięki za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 zamek jest po prostu "ostaly" i musisz sproowac go rozruszac, najczestszym powodem niedzialania "rzeczy" w tylnej klapie sa przetarte przewody w gornych rogach klapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 co do glosnikow..jak juz ktos napisal...perless lub intertechnik jak najbardziej..z tym ze takie glosniki musza juz byc odpowiednio zamontowane. jak przykrecisz je w te plastikowe oslony to poprawy nie uslyszysz. trzeba zrobic mocowanie z mdf i wygluszyc dobrze komore. i tu jest wlasnie sedno sprawy. te glosniki o ktorych mowa nie zagraja odpowiednio w fabrycznych miejscach...one potrzebuja wiekszej skrzyni! szczegolnie intertechnik (mysle ze przedmowca mial na mysli mds06 jest bardzo gleboki i nie wiem czy sie wogole tam zmiesci. z perlessa to nie wiem co wybrac..im brakuje kick basu..chyba ze poprzednik VIFA...kultura grania porazajaca..tylko juz praktycznie nie do dostania. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.