gregor192 Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam.Na pocztek ma pytanie.Czym sie roznia od siebie ,poduszki silnika?Bo z tego co ja zauwazyłem,jedynie wizualnie,dwa otwory na jednym z mocowań.Byc moze gestoscia gumy?Sam juz nie wiem!I moj problem.Wymieniłem tydz.temu dwie poduszki poniewaz wystepowały duze drgania podczas,zapalania silnika,gaszenia silnika jak i w trakcie pracy silnika,zdecydowałem sie na wymiane na zwykłym,prostym warsztacie,bo to sprawa typowo mechaniczna,przy czym powiedziałem mehanikowi,zebi zwroił uwage na te otwory jesli tego nigdy nie robił,ze wzgledu na strony.Okazało sie,ze jedna była zerwana,druga minimalnie,wizualnie sie nadrywała.Teraz!Silnik odpala jak i gasnie łagodniej,bo nie słychac az tak tego na budzie ale nadal ja lekko trzesie i na wolnych obrotach sa drgania auta.Nawet inny mechanik znajacy sie po tym jk wsiadł odrazu to zauwazył i po silniku widac patrzac na niego,ze drga w trakcie pracy jak i gaszenia go.Nie wiem!Moze juz wczesniej ktos je wymienial i pomylili strony,moze łapa jest krzywa,albo rama nie rowna i na poduszce krzywo wracuje,bo moze była bita co raczej wykluczam bo na takich sprawach sie troche orientuje,albo Ci mechanicy poprostu cos spiepszyli!Nie mam pojecia!Pomozcie cos,o mam jej powoli dosc!:)A moja bunia ma dopiero 185tys.przejechane a nie lubie kiedy ona szwankuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Te nowe po wymianie sie znów pościnały?czy te stare były w takim stanie?bo troche nie zalapalem.Jesli miałes nowe poduchy i byla między lewą a prawą wizualna roźnica to jesli mechanik odwrotnie je załozył to moga szybciej sie znow zerwac bo nie tlumia tak jak powinny.Jesli te nowe poduszki sa ok to zobacz jak wyglądaja poduszki skrzyni biegow.Ja w e 34 mam 2sztuki jednakowe poduchy walce dla silnika i 4sztuki poduch dla skrzyni ( dwa walce i dwa ukosne prostopadlosciany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor192 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 te stare były poscinane,a noe mam ponad tydzien wiec raczej sa ok.mysle,ze stron nie pozamieniali.Dostalem tez od kolegow wiadomosc,ze to moze isc z kola dwumasowego!:(kur.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 te stare były poscinane,a noe mam ponad tydzien wiec raczej sa ok.mysle,ze stron nie pozamieniali.Dostalem tez od kolegow wiadomosc,ze to moze isc z kola dwumasowego!:(kur.... Jakby dwumasa była walnieta to by nie tylko telepało autem ale i stukało w okolicach skrzyni , ruszałes raptownie i było słychac stukanie ?? jesli nie to odpusc temat dwumasówki .... a tak na marginesie to co masz tam za silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor192 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 no ja mam taka nadzieje,ze to nie dwumasowka!Ala slysze lekkie stukniecie przy wrzucaniu jeddynki,ale tro nie zawsze i przy zmianie biedow jeden po drugim,to czesto.Ale mysle,ze to od czego innego.Moja bunia to 2,0 136PS diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ala slysze lekkie stukniecie przy wrzucaniu jeddynki To raczej luz na wałku atakującym , raczej normalna sprawa. Dwumasówka najczesciej zaczyna walić , jak mocno eksploatujesz beemke czyli jakies bączki , jazda w stylu "jestem pierwszy na kazdym skrzyżowaniu" itd itp Moja bunia to 2,0 136PS diesel Dizlami tak czy siak telepie , ja bym raczej stawiał na wtryskiwacze , ostatnio tez taką E46 spotkałem co po zalaniu na jakies pseudo stacji zaczęła przypominac Kamaza w kulturze pracy silnika , niestety te silniki są bardzo wrażliwe na punkcie jakosci paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor192 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ale,jaleje na normalnych stacjach w Holandii.Cos jeszcze milo poczytam:)Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 15 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Mi tak też telepało... jestem bardzo pedantyczny jeśli chodzi o auto i wymieniałem: 1- sprzęgło i koło 2- separator oleju 3- wszystkie węże 4- rolki i paski 5- czujniki wału,wałków, temperatury 6- sprawdziłem przepływkę 7- lambdy (jedna była walnięta) 8- świeczki, sprawdzenie wszystkich cewek 9- wymiana uszczelek pod kolektorem wlotowym 10- wymiana wtrysków i listwy wytryskowej, regulatora ciśnienia paliwa 11- pompy paliwa, filtrów Moim zdaniem nie jest idealnie... zdaniem mechaników auto-chipa... powinienem się leczyć w gruncie rzeczy... NAJGORSZE JEST TO, ŻE CHYBA MAJĄ RACJĘ !!!!!! bo już mi kilka osób po czole palcem pukało ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor192 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 hehe! ja tez jestem przeczulony, ale az tak ,to nie bede szalał z wymianami!Musze to napewno naprawic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.