Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wspornik e34 + Pytanie = Poblem


l11twa

Rekomendowane odpowiedzi

Taki mały Help potrzebny.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD61&mospid=47375&btnr=32_0334&hg=32&fg=25

Chodzi mi o wspornik (nr 14 na schemacie).

Mam taki problem, że przy wymianie wspornika jak go dokręce (dociągne śrube nr 16 na schemacie) to nie ma możliwości obócenia nim czyli stawia on duży opór (kierownicą obraca sie normalnie ale ręką nie idzie go ruszyć a to chyba nie tak ma być). Niech mi ktoś powie czy to normalne czy należy go dokręcić tylko lekko z wyczuciem bo wtedy sie porusza lekko. Elemęt jest nowy z firmy MEYLE wiec nie jakiś badziew.

Nadmienie że stary był dokręcony mocno i go rozerwało w środku (miał duży luz) zastanawiam sie czy to nie w zwiazku z mocnym skręceniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

To jest wspornik drążka kierowniczego i po to ma tą tuleje zeby go własnie nie

dopierdzielac na siłe tylko z czuciem dokrecic , masz tam jakas nakretke albo

podkładke kontrującą w komplecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...