TDSerek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Witam mam mozliwosc zakupu nowego sprzegla oryginalnego do bmw E36 320i SEDAN, M50, Euro, MANUAL (CB11) : CLUTCH E36 320i SEDAN, M50, Euro, MANUAL (CB11) : CLUTCH E36 320i SEDAN, M50, Euro, RHD , MANUAL (CB12) : CLUTCH E36 320i SEDAN, M50, Euro, RHD , MANUAL (CB12) : CLUTCH .. i teraz pytanie.. czy bedzie pasowalo do mojego tds ktory ma duzo wyzszy moment.. czy bedzie potrafilo przeniesc to i nie styra sie zbyt szybko.. nr sprzegla to: Part 21211223240 (SET RMFD-CLUTCH PARTS ASBESTOS-FREE) was found on the following vehicles: a ja nei wiem jakie do siebie potrzebuje wlasnie ehhehe prosze o pomoc i to szybko bo moze jeszcze dzis zakupie pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 zobacz tu: http://www.realoem.com/bmw/ porównaj oba sprzegla jesli numery takie same to mozna zalozyc , ale wątpię żeby do TD było takie jak do benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 no wlasnie nie jest taki sam numer... ale zbytnio nie wiem czym sie roznic bo w samiennikach sachs i luk oraz nk te sprzegla pasuja od 2.0 do 2,5 tds lacznie z 2,5 benzyna wiec nie wiem a sprzegielko za 230 pln moge miec nowke bmw gdzie sachs kosztuje 500... heh... i co to zrobic :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 hmm skoro mówisz że inne firmy takie same podają , to weż ale z możliwością zwrotu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 buehe tak niedosc ze 50% taniej bede mial sprzegielko to jak mi pasic nie bedzie to mam zwrocic beuhe.. no chyba nie bedzie takiej opcji i mam wlasnie dlatego dylemat co zrobic... ehhe dziwnie ze podaja inny numer czesci skoro srednica itp sa takie same a watpie zeby dawali inna okladzine damn... i co tu zrobic ajj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 no nie wiem, ale wiesz co , nie wierzę katalogom innych firm tylko realoem, jak kupowalem pasek rozrządu to w katalogu Contitecha był 128 zębów ( sprawdzaliśmy kilka razy ) i oczywiscie zły bo wg realoem powinno być 127, więc nie wierz katakogom tylko temu co na stronce jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 no dobra wiec co moze byc inne...poza numerem skoro srednica grubosc tarczy itp jest taka sama?????? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 lozysko i tarcza pasuje a docisk niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witam panowie mam takie pytanie czy sprzeglo od E30 320 pasuje do E30 318i?? chodzi mi o tarcze i docisk z gory dziekuje za odp Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 rozmawialem z kolega mechanikiem z koszalina i mowil ze zakladal do tds-a sprzegło od benzyny 2,0 24v i pasilo natomiast z e30 2,0 i 1.8 sa inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejus Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Sprzegło do 320i i 325tds jest takie samo : średnica: 228 mm 10 zębów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 nie jest takie samo...jedno ma na tarczy sprezynki a do tdsa jest bez....wiec sorka..nr seryjny w realoem wskazuje tak samo pozdro sprzeglo od 325 benzyny i 325 tdsa jest takie samo pozdro pozatym sprzeglo juz zakupilem sachsa wiec mozna temacik zamnkac pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 koledzy czy od 316 m40 do 318 m40 pasuje??? i czy 120zl to dobra cena za tarcze plus docisk???? PODOBNO W STANIE bdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 koledzy czy od 316 m40 do 318 m40 pasuje??? Tak to są dokładnie te same tarcze i dociski. i czy 120zl to dobra cena za tarcze plus docisk???? To zależy w jakim są stanie. Zakładam, że jest to używka? Może niech mechanik zerknie na te części i się wypowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Czekam na opinie powyzej zdjecie sprzegla z gory dziekuje <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 zdjecie takie sobie ale troche na tym pojezdzisz.przydalo by sie jeszcze zdjecie docisku.sprawdz czy nie jest popekane i niewytarte od lozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 zdjecie takie sobie ale troche na tym pojezdzisz.przydalo by sie jeszcze zdjecie docisku.sprawdz je czy nie jest popekane i niewytarte od lozyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 dzieki lazik za wypowiedz choc te "troche" nie zadowala mnie w zupelnosci chcialbym wymienic sprzeglo w swojej bawarce bo zaczyna mi szarpac przy ruszaniu gdy sie troche pojezdzi, a co do wchodzenia biegow tez mam zastrzezenia ps. mam pytanie czy w kazdej bm-ce na postoju slychac jak biegi wchodza?? (chodzi mi o to gdy silnik jest zgaszony i wzuca sie poszczegolne biegi to wyraznie slychac takie klikniecia??) tak ma byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 ps. mam pytanie czy w kazdej bm-ce na postoju slychac jak biegi wchodza?? (chodzi mi o to gdy silnik jest zgaszony i wzuca sie poszczegolne biegi to wyraznie slychac takie klikniecia??) tak ma byc?? Z czasem niestety słychać to coraz głośniej, synchronizatory się zużywają a szczególnie w autkach, które wcześniej były katowane (czyt. na pierwszym biegu do 5-6 tys. obr. i szybkie, mocne wbicie dwójki - synchro dostają tak najbardziej). Tego się niestety nie obejdzie, co nowe to nowe. Zaleca się częste wymiany oleju syntetycznego w skrzyniach manualnych, żeby długo służyły. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.