Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Nagrzewnica


Dziki

Rekomendowane odpowiedzi

Jak widać na fot. zaczyna być nieciekawie ze szczelnością nagrzewnicy.

Po włączeniu ogrzewania na przedniej szybie od strony pasażera niezawsze ale czasem pojawia się mgiełka(około 5cm od deski) i czuć wyrażny zapach płynu chłodniczego.

Dzisiaj zdjąłem kawałki tapicerki od strony pasażera i nic-sucho natomiast po stronie kierowcy widać ,że lało i leje konkretnie

20090508005.jpg

Bez względu czy to na o-ringach nie ma szczelności czy na samym raiatorze dojścia tam normalnego nie widzę także tak czy siak trzeba ją wyjąć

Pytanko:

Czy jedyna droga to rozbiórka całego kokpitu środkowego i deski podszybia?

CZy może jest jakiś łatwy sposób na szybką akcję?

Jak czasochłonna to czynność-5h?10h?czy może w dniach?

Jeśli ktoś ma jakieś info (fajnie jakby była foto relacja) to bylbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Dziki zanim to rozbierzesz to proponuje zebys kupił sobie uszczelniacz do

układów chłodzenia Liqy Moly , miałem dokładnie takie same objawy jak u Ciebie

tez zbierała sie para na szybie od strony kierowcy i tez chciałem to rozkrecac.

http://allegro.pl/item621423883_liqui_moly_uszczelniacz_chlodnicy_sklep_fv_2676.html

Jezdze juz od lutego po zalaniu tego cudeńka i o ile na poczatku srednio w to

wierzyłem to teraz zdecydowanie moge powiedziec ze jest skuteczne bo faktycznie

uszczelniło i płynu nie ubywa , to jest uszczelniacz w płynie takie białe mleko wystarcza

na około 5 albo 7L płynu dlatego raczej potrzebujesz 2szt przynajmniej ja tyle

zalałem.

A co do samej nagrzewnicy to jest pewnie w cholere rozkrecania , ja sie w zimie

porwałem na wymiane nagrzewnicy w passacie i generalnie masakra 4 godziny

rozkrecania i jakies 6 składania w beemce nie wiem ale mysle ze czasy beda podobne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Druga firma to OilCenter , siedzibe maja na Tarnogaju na terenie Gazowni ul.Gazowa 3

tez maja praktycznie wszystko z Liqy Moly , również wszelkiego rodzaju oleje na litry :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nową chłodnicę główną i myślałem,żeby nie wlewać żadnych specyfików(ten podany przez Was niby nie zamula układu więc sam nie wiem.

Czy z takim wyciekiem jak widać na fot sobie poradzi?jak sądzicie?

Mordulec a Ty lukałeś też w te miejsca co ja?

był widoczny też spory wyciek?

Ile płynu musiałeś dolewać i mniej wiecej na jaki okres?

Czułeś też płyn w kabinie?

(u mnie jak włącze nagrzewnicę w obieg płynu to momentalnie sporo śmierdzi płynem(prawie jak przyprawa do zup:)

po zalaniu tego musiałbym pojeżdzić chyba sporo(3 miesiące) na ogrzewaniu wnetrza - buty mi sie chyba stopią:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Mordulec a Ty lukałeś też w te miejsca co ja?

Nie rozbierałem tego , ale słyszałem jak kapie przy odpalonym silniku w kabinie

mniej wiecej pod zegarami było słychac spadającą krople na jakis plastik mniej

wiecej z czestotliwoscią 1kropla / 4-5sekund i wlasciwie wystarczyło przejechac

1km i szyba cała zaparowana od strony kierowcy , ewidentnie płyn chłodniczy bo

taki lekko słodkawy zapach glikolu i lekko tłustawe jakby na szybie strasznie sie

rozmazywało.

Ile płynu musiałeś dolewać i mniej wiecej na jaki okres?

Płynu dolewałem raz na tydzien a od lutego juz nic nie dolewałem do tej pory

po zalaniu tego musiałbym pojeżdzić chyba sporo(3 miesiące) na ogrzewaniu wnetrza - buty mi sie chyba stopią:)

Wystarczy ze zostawisz auto odpalone na jakies 30 minut z dmuchawą na maksa

a potem zgas i niech stoi całą nocke , ten preparat działa dopiero przy zetknieciu z

powietrzem przy szczelinach chyba 1mm albo cos koło tego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozbierałem tego , ale słyszałem jak kapie przy odpalonym silniku w kabinie

mniej wiecej pod zegarami było słychac spadającą krople na jakis plastik mniej

wiecej z czestotliwoscią 1kropla / 4-5sekund

Takie pukanie to czasem zawory grzewania sie tak zachowują i słychać takie pukanie właśnie w okolicy zegarów no ale pozostałe efekty identyko

Trzeba spróbować tego cuda bo jeśli działa powiedzmy przy szczelinach do 1 mm to powinien dać radę(1mm to już spora nieszczelnośc wiec mam nadzieję ,że obędzie się bez rozbiórki połowy auta)

Mi na dolewki wychodziło gdzieś koło szklanki(4cm poniżej stanu w zbiorniczku wyrównawczym) raz w tygodniu.

Teraz trochę mniej jeśli nie wogóle bo wiadomo,że nie hajcuje się w aucie jak jest już dobra pogoda więc nagrzewnica jest wyłączona z obiegu ale jak tylko włącze nagrzewnicę to efekty takie same.

Dzieki chłopaki za miejscówki sklepów to przy najbliższej okazji podjadę i odrazu zaaplikuje.

Powycieram też te zachlapane miejsce na fotce i będę co jakiś czas kontrolował je pod względem wycieku-dam sobie powiedzmy z 2 miechy na testy a jak dalej będzie ciekło to jeszcze latem przy długim i ciepłym dniu wymienie ją na nową, bo zima z taką awarią to niewesoło by się przedstawiała <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...