maniak Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 witam, od niedawna przy skrecaniu w prawo przy wiekszej predkosci (nie mowie tu o 100 km/h, ale na przyklad przy skrecaniu na skrzyzowaniu w prawo) slychac jakies skrzypienie dochodzace z okolic lewego kola. Nie slychac tego zawsze tylko czasami, dzwiek cos jakby skrzypienie łóżka w lewo jest wszystko ok. Sprawdzalem zawieszenie, poszarpalem, ale wszystko jest sztywne, zadnych luzow. Auto jezdzi prosto i nie ma zadnych innych objawow. Co to moze byc? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Możliwe ze łozysko w poduszce amorka sie rozsypuje i efekt moze byc taki ze własnie piszczy przy skrętach. http://allegro.pl/item607570219_poduszka_amortyzatora_bmw_e36_z3_lemforder_fv.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Shadow Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Może pompa wspomagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Możliwe ze łozysko w poduszce amorka sie rozsypuje i efekt moze byc taki ze własniepiszczy przy skrętach. http://allegro.pl/item607570219_poduszka_amortyzatora_bmw_e36_z3_lemforder_fv.html Tez mi sie tak wydaje, mialem podobne objawy ale wymieniłem poduszki, wlasciwie to sie ich pozbyłem bo w ich miejsce weszly camber'y, i problem zniknoł. Może pompa wspomagania? to problem by chyba wystąpywał przy skrecie w obie strony <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Shadow Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Black Shadow napisał/a: Może pompa wspomagania? to problem by chyba wystąpywał przy skrecie w obie strony <bmw_1> Racja :oops: , chociaż u mnie bodajże w prawo było bardziej słyszalne niż w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Pompa wspomagania to na pewno nie jest:) A co do tych lozysk to bede musial sprawdzic. Czy wizualnie bede mogl ocenic ze to lozysko jest uszkodzone?? Ewentualnie wymienie profilaktycznie od razu po obu stronach:) Wiec jednak nasze polskie drogi powoli dobijają mojego compacta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Czy wizualnie bede mogl ocenic ze to lozysko jest uszkodzone?? Raczej z gleby tego nie zobaczysz , trzeba zdjąc amortyzator zeby to sprawdzic bo to jest pod samym kielichem na górze. To nie są jakies wielkie pieniądze , wiec jesli az tak bardzo nie przeszkadza to skrzypienie to ja bym to olał do najblizszej wymiany amorków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 a czy mozliwe jest ze przez to mam czasami bicie na kierownicy? Czasami przy hamowaniu a czasami nie przy normalnej jezdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 A gdzie najlepiej te poduszki kupić (bo u siebie chce je wymienić od razu z amorkami), a na Allegro znalazłem tylko 1 ofertę - 91pln sztuka (Bilstein) i to jeszcze nie do mojego auta Czy one są w takiej cenie, czy po prostu Bilstein się tak wysoko ceni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jest tego na allegro pełno... LEMOFORDER'a polecam...koszt 99zl sztuka, sachs w tej samej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jak masz bicie na kierze przy hamowaniu to zacznij od sprawdzenia tarcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 dokłdanie tak, tarcze na pierwszy ogień a pozniej jeszcze obadaj końcówki drążków kierowniczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Koncówki są ok. A jak sprawdzić tarcze?Wwizualnie wygladaja jakby byly niedawno wymieniane. A czy to skrzypienie to moze byc uszkodzone łożysko? W e30 jak mialem lozysko do wymiany to nic nie skrzypialo tylko buczalo w czasie jazdy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 łożysko raczej "buczy" a nie skrzypi.. hmm tarcze mimo ,że nowe mogą być krzywe wystarczy po trasie wjechać na myjnie i gotowe zrobi się pssssyt i po tarczy. Ze świeżą tarczą trzeba uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 no wlasnie, albo wjechac w jakas wieksza kaluże... No ale czy wizualnie bede w stanie okreslic ze tarcza jest krzywa, czy wyjdzie to dopiero na tokarce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 wizualnie raczej ciezko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 trzeba by odrecic zacisk ale zostawić jarzmo odpalić podniesione auto wrzucic dwa i niech sobie jedzie. Patrz na tarcze czy idzie równo czy w ktorymś momencie zbliża się do jarzma (jesli masz oczywiscie tarcze przykrecona do piasty na sztywno) :wink: miedzy jarzmem a tarcza jest stosunkowo mala odległość a wiec jest prawdopodobieństwo że coś zobaczysz :gril: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 hehe, kolego ale to jest BMW i ma naped na tyl, a bicie na kierownicy to raczej przenosi sie od przedniej osi Wiec ten pomysl z podniesieniem i odpaleniem raczej odpada chyba bede musial sciagnac te tarcze i udac sie do jakiegos specjalisty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 acha ale ja myślalem ze chodzi o tylne tarcze :wink: a przod to jak najbardziej do tokarza jak jest co toczyć :mrgreen: [ Dodano: 2 Czerwiec 09, 22:47 ] no tak, nieuważnie przeczytałem posta <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 znajomemu w hondzie tez cos tak skrzypialo, tyle ze nie przy skrecaniu ale przy jezdzie po nierownej drodze. W koncu prawie odpadlo mu koło jak rozlecial sie sworzeń wahacza musze to tez sprawdzic bo nei chce skonczyc jak on ah te polskie drogi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.