klosik320 Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 witam wszystkich,,czeka mnie prawdopodobnie wymiana silnika w e30 m20 20l [okaze sie w sobote],,zastanawiam sie nad wsadzeniem 2,5l lub ety, :lol: ,chcialbym zasiegnac waszej porady ktory lepszy,jesli chodzi o spalanie i przyspieszenie,,25 podobno lubia wypic i czestopadaja glowice,,,mam mozliwosc wziecia okazyjnie cala komp ete,,z osprzetem przeplywka i kompem,,,co radzicie???pozdrowienia dla wszystkich <bmw> ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 dół Eta, gora 2.0 a tak serio to ETA idzie ładnie od samego dołu i jest w miarę oszczedna, jednak 2.5 robi swoje przy dobrym traktowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosik320 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 ciekaw jestem jaka jest roznica w przyspieszeniu,,wiem ze mozna podlubac dol eta gora 20 ale ta jest S-ETA wiec tylko gora 2,5..a powaznie sie zastanawiam nad eta,,skoro i tak mam zmieniac silnik to na cos konkretnego i cenionego,,,,czasem lubie depnac,, :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.