Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


amortyzatory


Rafałs

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec
A te co podał linka Rafałs obniżają auto ?

Bo też planuję wymianę amorków, ale po tym co pokazał teraz Kosa... zaczynam chyba odkładać kasę :D

A co Ty planujesz amortyzatorami auto obniżać :?: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie cuś tylko cena mała chyba podejdzie do mnie ? :

http://www.allegro.pl/item630451468_sprezyny_sportowe_obnizajace_tyl_40_bmw_e30_e36.html

Dzwoniłem do kolesia o powiedział, że nie są nigdzie pęknięte itp , jeździły w dieslu 2.4.

I jeszcze w pełni amatorskie pytanie...

Czy mogę na stare amorki założyć te sprężyny (amorki są oryginalnie ponoć utwardzane lekko albo lekko obniżone - bo do Compacta z tym silnikiem takie ponoć montowano) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Ja bym nie pakował tych niebieskich sprezyn na seryjne amory , moze byc tak

ze nic im sie nie stanie , ale przy takim obnizeniu to raczej stawiam ze zaraz sie

rozszczelnią , zwłaszcza ze te spręzyny nie są nowe wiec juz jest pewnie niżej niż

te -40 . Lepiej kup krótkie amortyzatory przynajmiej na nich pojezdzisz a nie będzie

loteria padną nie padną.

Inna sprawa ze moze dupa w tym kompakcie latac bo seryjne amory maja inny zakres

pracy a tym samym skok tego amora będzie znacznie krótszy i najpewniej

będzie dobijało do odbojów przy byle dziurze na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... że tak dodam, też nie jestem zwolennikiem montowania nowych sprężyn na uzywane amortyzatory i odwrotnie...

wg mnie komplet to komplet.. i warto dołożyć aby pewnie jeździć a nie myśleć że (moze wytrzyma)

w swoim e39 mam komplet nowych amortków z obniżającymi spręzynami, komfort jazdy na drogach szybkiego ruchu bezcenny;) o ile można powiedzieć że takie drogi w Polsce mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie cena podkusiła (49pln)... Ale faktycznie poczekam trochę i strzele sobie tego gwinta a w mniej sprzyjających warunkach sportowe amorki :)

To jeszcze jedno pytanko do was...

Aktualnie stać mnie na wyminę przodu bądź tyłu co radzicie (i co sądzicie o tej firmie jak i samych amorkach) :

- http://www.allegro.pl/item629019960_amortyzatory_sportowe_bmw_e36_e_36_przod_przednie.html

- http://www.allegro.pl/item630354383_amortyzatory_sportowe_tylne_bmw_e30_e_30_e36_tyl.html

+ jeszcze taki zestaw : http://www.allegro.pl/item612566104_amortyzatory_sportowe_bmw_e36_e_36_z3_mts_od_m_t.html

Tych pierwszych nie jestem pewny czy będą pasowały bo nie rozumiem wersji 3c i 3b ?

Pasują do roku 1998 a ja mam auto wg. neta z 04.1998 a wg dowodu 03.1998.

Jeśli są do 1998r to obowiązują włącznie z 1998r ?

Proszę o pomoc i doradztwo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie apropo amorkow ja mam u siebie jakies sportowe zawieszonko na amorkach nic nie pisze co to jest za amortyzator i teraz nie wiem co kupic ! Nie ukrywam autko jest obnizone i zauwazylem ze mam sportowe sprezyny ale nie czerwone tylko jakis inny kolor ciezko dojrzec i nie wiem czy te amorki beda dobre co o nich sadzicie ! chodzi o przod oczywiscie http://moto.allegro.pl/item628378020_amortyzatory_sportowe_bmw_e30_1982_1991_tuning_mts.html#gallery nie wiem czy te beda pasowaly! pomocyyy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po całym dniu myślenia kupuję to co Rafałs pokazał na samym początku :)

Barnejos opis moim zdaniem mówi sam za siebie :

Zastosowanie: BMW E30 + Touring (Typ: E30 Roczniki: 11/1982-01/1991).

Charakterystyka: amortyzatory gazowe o podwyższonej sile tłumienia, skróconym skoku pracy (dedykowane do zawieszeń sportowych). Usztywniają znacząco pracę zawieszenia, do zastosowania ze sportowymi sprężynami lub seryjnymi

Więc raczej możesz je wkładać, ale poradź sie jeszcze kogoś kto zna się lepiej na tym modelu ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko sama firma tych amorków nie zachęca zbytnio mnie do ich kupna , miałem podobny dylemat jednak postąpiłem inaczej pojechałem na 'szarpaki" i okazało się jest o wiele więcej do wymiany niż tylko amortyzatorki , więc powymniałem wszystko i kupiłem normalne amortyzatory przód koni sport tył blisten które kosztowały razem około 1700PLN więc zobacz sama jaka różnica w cenie z tymi co pokazałeś , a mogę śmiało latać po zakrętach mimo tego że auto nie leży na ziemi bo jednak kompletna kapitalka zawieszenia to nie tylko amortyzatory tylko wiele innych rzeczy o których wiele osób zapomina powiem tak na niektórych zakrętach trzymałem się ręką ręcznego mało go nie urwałem a auto nic jak po szynach koleżanka z boku poleciała na mnie wbrew własnej woli :) , ja mam coupe i z robocizną cena całego remontu wyniosła mnie lekko ponad 3000PLN :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...