Maras1122 Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam . Zastanawialem sie nad zakupem E36 320i . Z tego co mi powiedzial sprzedajacy w aucie zalewane sa swiece , raz odpala raz nie odpala, "świece zapłonowe i najwazniejsze: wgranie "oryginalnego softa" lub wymiana "kości pamięci" w sterowniku silnika-niewiem co to ale silnik po rozgrzaniu wariuje i go zalewa." jak nie odpala to mowil ze z wydechu czuc benzyne. Co moze byc z takim silnikiem nie tak? i jakie moga byc ewentualne koszty naprawy?? Z gory dziekuje za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 wgranie "oryginalnego softa" lub wymiana "kości pamięci" Mapa była zmieniana czy koleś ci powiedział że warto to zmienić tak od siebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 on mi powiedzial tyle "mam auto w rozliczeniu ,na tym sie nie znam wcale ,a mechanik powiedzial ,ze cos takiego trzeba zrobic ,aby bylo dobrze..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Hmmm awaria kompa (jeśli nie ma gazu) to rzadka usterka, chyba że był ruszany... Możliwe że kości siadły i zmieniła się mapa kompa, poczekaj na fachowca bo ja nie chce "bzdur" pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 gazu nie ma i takie dosc dziwne objamy ,gosciu niby swtwierdzil ze raz tym jechal jakies 50km w jedna i 50km w druga strone ,ale jak mowi ze raz pali raz nie pali to nie wiem czy nie kreci cos. ale u gory napisalem objawy takie jakie mi powiedzial to moze komus na forum trafilo sie cos podobnego lub ma pojecie co moze byc przyczyna takiego stanu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 jak sonda na wydechu wariuje to podobne objawy są, mi właśnie przez sondę zalewało i z rury smierdziało benzynką :party: najpierw najlepiej podpiąć pod kompa <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Albo dorwać od kogoś sondę (pożyczyć) i zamienić, zobaczyć czy jest poprawa. Tylko sonda musi być do 320i nie może być większa (np. 325i). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Najlepiej pozycz od kogos drugiego kompa na podmianke , ewentualnie takie zalewanie moze byc tez spowodowane czujnikiem położenia wału. A sonde najlepiej odłącz , jesli dalej beda sie takie cuda działy to ja bym to auto odpuscił , chyba ze to totalnie okazyjna cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 dokładnie :wink: ale według mnie jeżeli usterka jest "elektryczna" to na 99% komp powinien coś wyczaić bmw_beer [ Dodano: 7 Maj 09, 22:30 ] "chyba ze to totalnie okazyjna cena" tylko że z autkiem w okazyjnej cenie to zawsze jest tak że albo trzeba sporo dołożyć albo się potem użerać :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 No nic dzieki chlopaki ,sprobuje opcje z odlaczeniem sondy , podmiana komputera, a czujnik polozenia wału Mordulec poprostu mogl pasc:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 8 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 czujnik polzenia wału nie psuje sie czesto...ale wszytsko sie zdarza... Ale mam pytanko: ten sam problem wystepuje na cieplym i zimnym silniku???...Jezeli an zimnym jest OK a na cieplym nie odpala to znaczy ze czujnik temp silnika ktory podaje sygnał do ECU jest uszkodzony a to juz bardziej prawdopodobne niz uszkodzony czujnik walu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Rafal-lubin tego to juz mi gosciu nie powiedzial czy na cieplym czy zimnym silniku. Ale sprobuje cos sie jeszcze dowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Rafal-lubin tego to juz mi gosciu nie powiedzial czy na cieplym czy zimnym silniku. Ale sprobuje cos sie jeszcze dowiedziec. Przyczyn tego może być kilka - komputer i soft to jedno, drugie to wtryski kaput, ewentualnie nie takie jak trzeba tam są... Auto do kompa i wszystko wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Gadalem z gosciem znowu i twierdzi ze problemy ma z paleniem na zimnym silniku, co waszych wczesniejszych propozycji to tak jak sie zupelnie nie znal na tym aucie okazalo sie np. ze wymienial sonde lambde , przeplywke , krokowy - bo podobno byl uszkodzony i dalej sa te same problemy, wiec prawde mowiac nagle zaczal sie cos znac hehe a cene za autko chce dosc spora jak na takie uszkodzenie wiec raczej odpuszczam jego zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Odpuść sobie, niby to co mogło by siedzieć wymienione a problem dalej jest (o ile tak naprawdę wymienione są te części); a tym bardziej jak chce za to nie małą kasę... Z tego co piszesz to koleś nieźle kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 nie palenie na zimnym przerabiałem moze byc czujnik temperatury przy silniku. Objawy były takie że auto na zimnym nie paliło, a jak sie nim dłużej pokręciło (bardzo długo) to złapał jakas tam temp. i wtedy zapalal. Bo przy rozruchu widocznie czujnik daje sygnał do kompa o temp silnika i zmienia sie mieszanka albo cos, diagnoza usterki + czujnik + wymiana 350 PLN w dobrym serwisie (dobry=drogi) <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jeśli to by była taka usterka jak pisze streetracer! to chyba jeszcze warto się bawić (o ile cena za auto jest dobra), ale nie jest to pewne więc... heh co dalej jeśli i to nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 dokladnie to jest auto z 91 roku i wymaga wkladu w cale wnetrze bo jest poniszczone i oprocz tego zabawy z silnikiem zawieszka itp. a jak on sie nie zna "niby" a jak mu cos mowie nagle sie zna to mysle ,ze probowal juz to auto postawic na nogi ,ale mu nie wyszlo :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ile on chce za to auto ? I opisz go bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.