el_banano Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 nie jestem pewien czy dobry dział wybrałem. Problem jest w tym że w czwartek zmieniłem opony tylne z 205 na 225 i dziś jechałem w 4 osoby i na zakrętach prawe tylne koło ociera o nadkole. Nie mam pojęcia dlaczego. Podobny przypadek miałem w listopadzie jak mi łożysko padło. Miesiące temu po raz kolejny wymieniłem łożysko razem z piastą i było OK. Dodam jeszcze że po tym jak do wymiany zdjęty był wahacz nie robiłem zbieżności. Koło nie jest luźne, mocno trzyma się na śrubach. Z lewym kołem jest OK problem dotyczy tylko jednego prawego koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 chyba jest już po prostu za szeroko... małe ET felgi + spora szerokość opony, pomoże sklepanie rantów nadkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 A jakie jest tam ET felgi? Chociaz powinno wtedy trzec po obu stronach pzy skretach lewo i prawo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 moze auto jest troche krzywe i dlatego z jednej strony obciera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 A moze zjechana jest juz sprezyna albo amortyzator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 ET 38 właśnie nie wiem dlaczego tylko z prawej strony trze Czy może być przyczyną to że wahacz był sciągany i jakoś źle został założony? ( czy jest taka możliwość w ogóle?) I czy ewentualnie zrobienie zbieżności by pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Ja tez mam ten problem jest lekka gleba ale tylko z prawej strony obciera a o 4 osobach to nawet nie myślę co by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Ja miałem w swojej starej to samo (prawy tył) na laku 225 (na mniejszym nie) i ... sam nie wiem co to było bo nie jeździłem na tym 225. Ale prawdopodobnie miałem właśnie źle dobraną oponę do felgi - albo felgę do auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 w moje e36 coupe mialem peknieta sprezyne wlasnie z prawej stron (od strony pobocza :evil: ), moze i to jest problemem stan na rownym placyku i sprawdz metrowka wysokosc z lewej i z prawej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 w moje e36 coupe mialem peknieta sprezyne wlasnie z prawej stron el banano i alaszi jesteście pewni co do swoich sprężyn?.Wystarczy żeby jeden zwój był wyłamany i bedzie lipa jesli chodzi o tarcie. [ Dodano: 3 Maj 09, 19:30 ] dodam jeszcze ,że mój kumpel w e36 compact ma właśnie ułamane obie tylne sprężyny i tez mu trze po zmianie felg na aluminiowe przy czym u niego jest deko inne ET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 dzięki wielkie koledzy. jutro sprawdze sprężyny tak jak sugeruje tazunio - metrówką i dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Banan i co ciekawego pomierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 HA! zrobiłem dziś zbiezność :mrgreen: i wyszło tak że każde koło jechało sobie.... tzn. kazde było inaczej ustawione przestawione. ale jest już OK bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 6 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 To dobrze że udało ci się uporać z problemem, ja chyba to samo zrobię bo coś mi też do końca nie gra tak jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 l banano i alaszi jesteście pewni co do swoich sprężyn?.Wystarczy żeby jeden zwój był wyłamany i bedzie lipa jesli chodzi o tarcie. Juz po problemie sprężyny były za małe wiec wymieniłem wszystko i mam jakies 3.5centa zapasu miedzy kołem a nadkolem.Było tak zle ze nie mogłem nawet zapalniczki wsadzić w nadkole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 9 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Było tak zle ze nie mogłem nawet zapalniczki wsadzić w nadkole Kurcze ja to bym tak chciał, ale żeby jeszcze sztywno do tego było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Juz po problemie sprężyny były za małe wiec wymieniłem wszystko i mam jakies 3.5centa zapasu miedzy kołem a nadkolem.Było tak zle ze nie mogłem nawet zapalniczki wsadzić w nadkole U mnie spręzyny wogóle nie trzymały i na dodatek jedna była ułamana.Dwie osoby z tyłu i iskry za mną szły, spręzyny składały sie w rękach jak akordeon :lol: Kupiłem nowe i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 kurcze jednak nadal jest to samo też trze tylko troche słabiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaszi Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 kurcze jednak nadal jest to samo też trze tylko troche słabiej B@N@N podjedz na ul.Rychtalską 6a tam jest :arrow: mechanika pojazdów i oni zobaczą co tam masz za cuda <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 spoko narazie nie mam kiedy ale sie wybiore <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Panowie nie wiem czy to sprężyny. Ja mam u siebie z tyłu 17" 235/45 i do rantu błotnika mam może ok 1cm na seryjnych sprężynach. Ale w BMW wachacz jest tak zrobiony że koło nie idzie równo do góry tylko chowa się po skosie w stronę nadkola. Jak ociera to chyba ET felgi jest inne jak powinno być :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 mi tez tylne troche ociera bo mam 225/45 na 9'' feldze przy ET10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MlodyWilcu Opublikowano 13 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jeżeli po lewej, jak i po prawej stronie są takie same felgi, i opony, to nie jest wina kół. Jak by było źle dobrane ET, to by przycierało po obu stronach, nawet jeżeli z jednej strony by była pęknięta sprężyna. Wtedy by przycierało jedno częściej, a drugie rzadziej. Ja w swojej mam opony 245x17, a zawieszenie tak niskie że jak ktoś usiądzie z tyłu, to opony chowają się w nadkolach, i nic nie tarło. Ale od kiedy wymontowałem wahacz, żeby wymienić łożysko, miałem ten sam problem, bo po każdym demontażu trzeba ustawiać symetrię kół. Gdyby były koła oryginalne to by nic nie przycierało, ale w przypadku kiedy koła są wciskane na styk, musi być wszystko idealnie ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.