Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e39 530d, touring.... warto ? :)


SataN

Rekomendowane odpowiedzi

Auto w pełnym wypasie, rok 2001, auto zadbane jak z salonu, od pewnej osoby, cena od ręki to 30 tys

teraz moje pytanie - ile to pali, jak to jedzie ;D

186 koni na wykresiku pokazane jak kawa na ławie, stan auta ponadprzeciętny (co by nie mówić, że wygląda jak gdyby go ktoś na plecach nosił), przebieg niewiele ponad 140 tys km (osoba jeździ głównie firmowym mondeo, bmw prywatnie używane nie tak baudzo, przy okazji zafundowany chip i konkretny remont zawieszenia - po prostu wsiadać i jechać).

Jako że mam uraz do diesli... to chciałbym spytać jak się to auto spisuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2001 rok w stanie salonowym za 30 tyś?I z silnikiem 3.0d?Stary nie wygłupiaj się i nie zadawaj śmiesznych pytań :lol: Poczytaj posty o tych dieslach a najlepiej wsiądź w nią i bujnij nią.Jeśli masz siano to nad decyzją nie będziesz się długo zastanawiał. <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2001 rok w stanie salonowym za 30 tyś?I z silnikiem 3.0d?Stary nie wygłupiaj się i nie zadawaj śmiesznych pytań :lol: Poczytaj posty o tych dieslach a najlepiej wsiądź w nią i bujnij nią.Jeśli masz siano to nad decyzją nie będziesz się długo zastanawiał. <bmw_2>

No nie znam się na dieslach, dlatego pytam ;)

Nic no... trzeba będzie w takim razie kołować sianko :) mam nadzieję, że się uda w porę pracę zmienić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam na 100%.

Zawsze byłem śmiertelnym wrogiem diesla, ale trafiłem bumę z wymarzonym wyposażeniem w dodatku Individual z tym że miała 3,0 diesla no i skusiłem się.

Dzisiaj już wiem, że poza V8 nie ma lepszego silnika w tym modelu.

Przebieg momentu jest idealny i w zasadzie już od 1800 obr/min ciągnie aż po czerwone pole.

Na ściganie z pod świateł średnio się nadaje ze względu na krótkie przełożenia skrzyni ale w trasie zobaczysz przed sobą zawalidrogę, mrugniesz i jesteś przed nim :mrgreen: .

No i do tego dochodzi przyjemnie niskie zużycie paliwa. Moja w manualu ( 193KM ) nie przekracza średnio 7,5l. A jak się postaram to poniżej 7 schodzę.

Pozdrawiam i trzymam kciuki za udany zakup. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam na 100%.

Zawsze byłem śmiertelnym wrogiem diesla, ale trafiłem bumę z wymarzonym wyposażeniem w dodatku Individual z tym że miała 3,0 diesla no i skusiłem się.

Dzisiaj już wiem, że poza V8 nie ma lepszego silnika w tym modelu.

Przebieg momentu jest idealny i w zasadzie już od 1800 obr/min ciągnie aż po czerwone pole.

Na ściganie z pod świateł średnio się nadaje ze względu na krótkie przełożenia skrzyni ale w trasie zobaczysz przed sobą zawalidrogę, mrugniesz i jesteś przed nim :mrgreen: .

No i do tego dochodzi przyjemnie niskie zużycie paliwa. Moja w manualu ( 193KM ) nie przekracza średnio 7,5l. A jak się postaram to poniżej 7 schodzę.

Pozdrawiam i trzymam kciuki za udany zakup. :mrgreen:

No dobra... to trzeba będzie odwiedzić jakiś bank chyba ;D i cholera.... z wielkim bólem sprzedać 328i jeśli będzie taka konieczność, ale tego za wszelką cenę chcę uniknąć, za bardzo lubię to auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jesli mozna panowie sie wtracic:

-silnik super,jesli dba sie o niego nalezycie

-automat by sie przydal,bo faktycznie trzeba mieszac biegami

- 7.5l na sto to fikca!!! na automacie i z klima 11-12l, pow. 50 roku zycia spalanie pewnie spada z testosteronem,ten silnik az sie prosi o "sandal" !

- duze koszty utrzymania

-pare "mykow" jesli ich nie znasz ,to slono placisz za naprawy, np:min.20l. w baku paliwa!!!,

kolektor ssacy moze uszkodzic silnik,tylko orginalny akumlator itp.

ALE PEWNIE JUZ PO PTOKACH, PEWNIE JUZ JEZDZISZ BOLIDEM :D

Drogo, ale warto-tak jak z pieknymi kobialkami :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7.5l na sto to fikca!!! na automacie i z klima 11-12l,

Jeżdzę bardzo dużo i w różnych warunkach. Maksymalne zużycie i to mierzone a nie wg kompa to 8,2l i zarzyło się tylko raz. Na codzień nie przekracza 7,5l i nie raz wskazówka idzie pod czerwone a przy zastosowaniu zasad ecodrivingu 6,5L !!!

a co do:

pow. 50 roku zycia spalanie pewnie spada z testosteronem,ten silnik az sie prosi o "sandal" !

dużo bardziej od testosteronu na drodze przydaje się olej w głowie, dzięki niemu nie tylko jest bezpieczniej ale też taniej :D

kolektor ssacy moze uszkodzic silnik

Nie wszystkie silniki M57 miały nieszczęsne klapki w kolektorze ssącym, jednak jak już są to najlepiej je usunąć , bo nie znasz dnia ani godziny. Ostatnio widziałem silnik w którym urwała się jedna klapka już przy przebiegu 90 000 !!!

tylko orginalny akumlator
?????? :shock:

Ja u siebie wymieniłem na EXIDE. Minął już rok i żadnych problemów.

duze koszty utrzymania

Nie wieksze jak w każdej innej e39. Prawdą natomiast jest, że diesel jest bardziej wrażliwy na zaniedbania.

Tak jak wspomniałem wcześniej polecam na 100%, zwłaszcza taki egzemplarz jak znalazł SataN.

Pozdrawiam, <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie.

paliwo sie przegrzewa-zmienia swoja gestosc-czesto zmniejszajac zwotnosc ukladu paliwowego

[ Dodano: 18 Czerwiec 09, 20:45 ]

drogi kolego,nie neguje klasy tego pojazdu,sam jezdze jest super,jednak koszty sa i beda bo tak ma byc.

-sam olej do silnika to 7.5l.

-wymiana oleju w automacie to prawie 1000pln

-100 kucykow w sil. wysokopreznym pije ok 5l. na 100km-kazda marka-tego nie zmienisz!

-klima nastepny litr

-automat jeszcze jeden

-bateria-jak ci padnie a mi padla po 4-mies.-producent powie,ze co prawda parametry akumlatora pasuja do mod.530d,jednak w przypadku BMW nie podlega on reklamacji i.t.d.-serio.

-testosteron-tu nie chodzi o swirowanie,lecz o "godna" jazde-chcesz wyprzedzic to nie szukasz dlugiej prostej-ale wtedy podcisnienie z baku moglo by zastapic pompe podcisnienia do hamulcow :mrgreen:

-ja jezdze 530 od Sierpnia,naprawy to kwota ok.10000pln, autko nie bite zadbane-kolektor zjadl ok.8000pln.-nie licze olejow.

REASUMUJAC TO SUPER AUTKO,TYLKO TROCHE DROGIE W UTRZYMANIU KOLEGO PABLO520.

jednak warto <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-100 kucykow w sil. wysokopreznym pije ok 5l. na 100km-kazda marka-tego nie zmienisz!

-klima nastepny litr

-automat jeszcze jeden

Fakt , klima i automat to sprzyja zwiększeniu spalania ale 5 L na każde 100KM - trochę naciągana teoria.

To by oznaczało że 535d przy swoich 272 KM z włączoną klimą spala średnio jakieś 15L / 100km a przecież tak nie jest.

Kończąc temat, bardzo dużo zależy od stylu jazdy i aktualnych warunków na drodze.

Bardzo dobrze w jednnym z postów opisał to nasz kolega 5oul warto poczytać jeżeli komuś zależy na mniejszym spalaniu http://www.forum.maxbimmer.pl/topics20/jak-obnizyc-spalanie-w-samochodzie-vt11929.htm?sid=4e942398ac82bd3714f94a11ad2aa0c0#95332.

Kolego eko-vit1 mając na uwadze Twoje przejścia życzę od tej chwili tylko pozytywnych doznań z najlepsza marką happy_bmw i oby spalanie w naszych bumach było ostatnią rzeczą do zmartwień.

Pozdrawiam, <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...