SataN Opublikowano 2 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Auto w pełnym wypasie, rok 2001, auto zadbane jak z salonu, od pewnej osoby, cena od ręki to 30 tys teraz moje pytanie - ile to pali, jak to jedzie ;D 186 koni na wykresiku pokazane jak kawa na ławie, stan auta ponadprzeciętny (co by nie mówić, że wygląda jak gdyby go ktoś na plecach nosił), przebieg niewiele ponad 140 tys km (osoba jeździ głównie firmowym mondeo, bmw prywatnie używane nie tak baudzo, przy okazji zafundowany chip i konkretny remont zawieszenia - po prostu wsiadać i jechać). Jako że mam uraz do diesli... to chciałbym spytać jak się to auto spisuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 2001 rok w stanie salonowym za 30 tyś?I z silnikiem 3.0d?Stary nie wygłupiaj się i nie zadawaj śmiesznych pytań :lol: Poczytaj posty o tych dieslach a najlepiej wsiądź w nią i bujnij nią.Jeśli masz siano to nad decyzją nie będziesz się długo zastanawiał. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike90 Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 3.0 D mówimy zdecydowane tak !!! jeśli stan jest taki jak mówisz-to nie wiem co jeszcze robisz w domku Jedynie lej dobrą ropę i heyah banana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 3.0d super silnik i jak jest tak zadbana jak piszesz to cena też dobra (jak nie i bardzo dobra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 3 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 ostatnio zrobiłem sedanem jakieś 200km i naprawdę jezdzi to bardzo bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 2001 rok w stanie salonowym za 30 tyś?I z silnikiem 3.0d?Stary nie wygłupiaj się i nie zadawaj śmiesznych pytań :lol: Poczytaj posty o tych dieslach a najlepiej wsiądź w nią i bujnij nią.Jeśli masz siano to nad decyzją nie będziesz się długo zastanawiał. <bmw_2> No nie znam się na dieslach, dlatego pytam Nic no... trzeba będzie w takim razie kołować sianko mam nadzieję, że się uda w porę pracę zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Jeśli chcesz zobaczyć co te silniki potrafią to zobacz klip z ostatniego spotu w Skarbim.Startowałem tam z e46 2.5 benzyna 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo 520 Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Polecam na 100%. Zawsze byłem śmiertelnym wrogiem diesla, ale trafiłem bumę z wymarzonym wyposażeniem w dodatku Individual z tym że miała 3,0 diesla no i skusiłem się. Dzisiaj już wiem, że poza V8 nie ma lepszego silnika w tym modelu. Przebieg momentu jest idealny i w zasadzie już od 1800 obr/min ciągnie aż po czerwone pole. Na ściganie z pod świateł średnio się nadaje ze względu na krótkie przełożenia skrzyni ale w trasie zobaczysz przed sobą zawalidrogę, mrugniesz i jesteś przed nim :mrgreen: . No i do tego dochodzi przyjemnie niskie zużycie paliwa. Moja w manualu ( 193KM ) nie przekracza średnio 7,5l. A jak się postaram to poniżej 7 schodzę. Pozdrawiam i trzymam kciuki za udany zakup. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Polecam na 100%.Zawsze byłem śmiertelnym wrogiem diesla, ale trafiłem bumę z wymarzonym wyposażeniem w dodatku Individual z tym że miała 3,0 diesla no i skusiłem się. Dzisiaj już wiem, że poza V8 nie ma lepszego silnika w tym modelu. Przebieg momentu jest idealny i w zasadzie już od 1800 obr/min ciągnie aż po czerwone pole. Na ściganie z pod świateł średnio się nadaje ze względu na krótkie przełożenia skrzyni ale w trasie zobaczysz przed sobą zawalidrogę, mrugniesz i jesteś przed nim :mrgreen: . No i do tego dochodzi przyjemnie niskie zużycie paliwa. Moja w manualu ( 193KM ) nie przekracza średnio 7,5l. A jak się postaram to poniżej 7 schodzę. Pozdrawiam i trzymam kciuki za udany zakup. :mrgreen: No dobra... to trzeba będzie odwiedzić jakiś bank chyba ;D i cholera.... z wielkim bólem sprzedać 328i jeśli będzie taka konieczność, ale tego za wszelką cenę chcę uniknąć, za bardzo lubię to auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 jesli mozna panowie sie wtracic: -silnik super,jesli dba sie o niego nalezycie -automat by sie przydal,bo faktycznie trzeba mieszac biegami - 7.5l na sto to fikca!!! na automacie i z klima 11-12l, pow. 50 roku zycia spalanie pewnie spada z testosteronem,ten silnik az sie prosi o "sandal" ! - duze koszty utrzymania -pare "mykow" jesli ich nie znasz ,to slono placisz za naprawy, np:min.20l. w baku paliwa!!!, kolektor ssacy moze uszkodzic silnik,tylko orginalny akumlator itp. ALE PEWNIE JUZ PO PTOKACH, PEWNIE JUZ JEZDZISZ BOLIDEM Drogo, ale warto-tak jak z pieknymi kobialkami :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 jesli mozna panowie sie wtracic:- -pare "mykow" jesli ich nie znasz ,to slono placisz za naprawy, np:min.20l. w baku paliwa!!!, quote] O co dokładnie chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 17 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Chyba chodzi o pompę przelewową w baku... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo 520 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 7.5l na sto to fikca!!! na automacie i z klima 11-12l, Jeżdzę bardzo dużo i w różnych warunkach. Maksymalne zużycie i to mierzone a nie wg kompa to 8,2l i zarzyło się tylko raz. Na codzień nie przekracza 7,5l i nie raz wskazówka idzie pod czerwone a przy zastosowaniu zasad ecodrivingu 6,5L !!! a co do: pow. 50 roku zycia spalanie pewnie spada z testosteronem,ten silnik az sie prosi o "sandal" ! dużo bardziej od testosteronu na drodze przydaje się olej w głowie, dzięki niemu nie tylko jest bezpieczniej ale też taniej kolektor ssacy moze uszkodzic silnik Nie wszystkie silniki M57 miały nieszczęsne klapki w kolektorze ssącym, jednak jak już są to najlepiej je usunąć , bo nie znasz dnia ani godziny. Ostatnio widziałem silnik w którym urwała się jedna klapka już przy przebiegu 90 000 !!! tylko orginalny akumlator ?????? :shock: Ja u siebie wymieniłem na EXIDE. Minął już rok i żadnych problemów. duze koszty utrzymania Nie wieksze jak w każdej innej e39. Prawdą natomiast jest, że diesel jest bardziej wrażliwy na zaniedbania. Tak jak wspomniałem wcześniej polecam na 100%, zwłaszcza taki egzemplarz jak znalazł SataN. Pozdrawiam, <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 nie. paliwo sie przegrzewa-zmienia swoja gestosc-czesto zmniejszajac zwotnosc ukladu paliwowego [ Dodano: 18 Czerwiec 09, 20:45 ] drogi kolego,nie neguje klasy tego pojazdu,sam jezdze jest super,jednak koszty sa i beda bo tak ma byc. -sam olej do silnika to 7.5l. -wymiana oleju w automacie to prawie 1000pln -100 kucykow w sil. wysokopreznym pije ok 5l. na 100km-kazda marka-tego nie zmienisz! -klima nastepny litr -automat jeszcze jeden -bateria-jak ci padnie a mi padla po 4-mies.-producent powie,ze co prawda parametry akumlatora pasuja do mod.530d,jednak w przypadku BMW nie podlega on reklamacji i.t.d.-serio. -testosteron-tu nie chodzi o swirowanie,lecz o "godna" jazde-chcesz wyprzedzic to nie szukasz dlugiej prostej-ale wtedy podcisnienie z baku moglo by zastapic pompe podcisnienia do hamulcow :mrgreen: -ja jezdze 530 od Sierpnia,naprawy to kwota ok.10000pln, autko nie bite zadbane-kolektor zjadl ok.8000pln.-nie licze olejow. REASUMUJAC TO SUPER AUTKO,TYLKO TROCHE DROGIE W UTRZYMANIU KOLEGO PABLO520. jednak warto <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo 520 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 -100 kucykow w sil. wysokopreznym pije ok 5l. na 100km-kazda marka-tego nie zmienisz! -klima nastepny litr -automat jeszcze jeden Fakt , klima i automat to sprzyja zwiększeniu spalania ale 5 L na każde 100KM - trochę naciągana teoria. To by oznaczało że 535d przy swoich 272 KM z włączoną klimą spala średnio jakieś 15L / 100km a przecież tak nie jest. Kończąc temat, bardzo dużo zależy od stylu jazdy i aktualnych warunków na drodze. Bardzo dobrze w jednnym z postów opisał to nasz kolega 5oul warto poczytać jeżeli komuś zależy na mniejszym spalaniu http://www.forum.maxbimmer.pl/topics20/jak-obnizyc-spalanie-w-samochodzie-vt11929.htm?sid=4e942398ac82bd3714f94a11ad2aa0c0#95332. Kolego eko-vit1 mając na uwadze Twoje przejścia życzę od tej chwili tylko pozytywnych doznań z najlepsza marką happy_bmw i oby spalanie w naszych bumach było ostatnią rzeczą do zmartwień. Pozdrawiam, <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 jest nadal do wzięcia gdyby ktoś był zainteresowany, niestety za dużo mam teraz wydatków, żeby się w niego wpakować a od ręki swojego się raczej nie pozbędę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.