Demus Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam. Mam kilka pytań dotyczących mojego autka. 1. Wymiana żarówek głównych. Czy można tego dokonać bez demontażu różnych elementów? Udało mi się tylko odchylić te plastikowe osłonki ale jest zbyt ciasno, żeby je całkowicie zdemontować. 2. Silnik-drgania. Na zimnym silniku pojawiają się dość wyraźne drgania, które zmniejszają się po rozgrzaniu ale całkowicie nie ustępują. Mechanik z serwisu BMW stwierdził że szóstka powinna chodzić bezwibracyjnie i że powinno pomóc wykasowanie błędów. Zastanawiam się gdzie można tego dokonać. Czy musze jechać do BMW czy zrobi mi to każdy uczciwszy warsztat? 3. Jak skasować inspekcję olejową? Czy można to zrobić samemu tak jak w E36? 4. Temperatura cieczy chłodzącej. Silnik nagrzewa się szybciutko ale do dwóch róznych temperatur. Raz wskazówka ustawi się idealnie na środku a czasami przesuwa się troszkę dalej. Dosłownie 2 milimetry ale lubię mieć wszystko w porządku wiec mnie to wkurza 5. Głośny silnik (wydech) Dźwięk silnika jest bardzo przyjemny (gdy go przeganiam "bulgocze" prawie jak V8) ale na krótką metę. W dłuższej trasie męczący, dużo głośniejszy niż w E36 323i. Ten dźwięk wydobywa się z przodu autka. 6. Skrzynia biegów. Utrudnione przełączanie biegów zaraz po uruchomieniu. Musze użyc dość dużej siły zeby włączyć wsteczny i dźwignia nie wraca do środkowego położenia. Po kilku kilometrach wszystko wraca do normy. Dziękuję za wytrwałość przy czytaniu tego referatu i za ewentualne podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donner Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 1.Można-sprecyzuj które żarówki. 2.Jeśli autko jest powypadkowe to jest szansa, że silnik chodził w trybie awaryjnym. 3.Można zrobić samemu-nie pamiętam sekwencji, ale pewnie można znaleźć to na forum.Co ciekawe nie potrzeba żadnych narzędzi. 8) 4.Dziwne 5.316i chodzi ciszej 6.Taki urok zimnego oleju w skrzyni.Pamiętaj, żeby zmieniać olej skrzyni razem z olejem silnika, albo przynajmniej co drugą wymianę - na pewno to częściowo pomoże, reszta to fizyka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Żarówki świateł mijania (ksenonowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donner Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Z tego co wiem po odkręceniu osłonek i odgięciu blaszek powinno się uda wyciągnąć żarówkę przy sprawnych rękach.W pozostałych przypadkach pozostaje ściągnięcie lampy, czyli odkręcenie pewnie około 3 wkrętów. U mnie też nie ma wiele miejsca, ale jakoś się udało happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.