Pecet Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam! Drodzy użytkownicy e36 z większymi silnikami Polecam sprawdzić stan gum amortyzujących trawers mostu,żeby nie spotkało was to co mnie Auto mam od 4 miesięcy, jest to moje trzecie BMW, ale z takim czymś się jeszcze nie spotkałem... Ostre ruszanie ze świateł i jakiś stukot w tylnym zawieszeniu, coś zaczęło piszczeć. Po szybkich oględzinach okazało się, że gumy trawersu dawno już straciły swoje właściwości i most stracił amortyzację.Po jakimś czasie spowodowało to oberwanie mocowań mostu w ramie, najpierw puściły tylne, potem przednie. Gdybym dołożył na następnych światłach most razem z tylnym zawieszeniem wyskoczyłby pod tylnym zderzakiem Koszt gum, łączników - 180zł naprawa (demontaż napędu, zawieszenia, zbiorniku paliwa) - 450zł Niby tylko zużyte gumy a do czego mogą doprowadzić... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 słyszałem o częstych takich akcjach w agresywnie użytkowanych M3 e36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Czyli gumy 180pln, a zmiana ich 450pln ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zmiana tych gum to groszowa sprawa. Gdybym miał wybierać to wolałbym je tylko wymienić niż naprawiać skutki ich nie wymienienia na czas 450zł to koszt wyspawania mocowań trawersu wału który odleciał od ramy Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Aha ok dzięki, w takim razie jak będę u mechanika powiem mu by mi sprawdził w jakim stanie jest mój most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksc Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 w mojej poprzedniej e36 320 rwały sie mocowania dyfra razem z czescia budy... wiec znam temat, wtedy to juz potrzebna jest dobra wizja spawalnicza, musiałem wspawac duza tuleje która była na wylot i konczyla sie pd kanapa, tak to jest jesli ktos nie wymienia amoryzacji mostu. pozdrawiam i polecam co jakis czas sprwadzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 miałem ta sama przypadłosc....dwa mocowania po przekatnej popekały ale blacharz dał rade i zrobił to na konkret a pozostałe dwa mocowania wzmocnil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.