Kamil Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 witam ! koledzy ile moglo by to kosztowac?? i czy tak jak na blotnikach poprawienie tej niewielkiej korozji wymaga malowania całych blotnikow??czy mozna to tak pomalowac aby nie było tego widac?? korozja pod spojlerem na tylniej klapie prawy przedni błotnik lewy tylni błotnik i prawy tylni błotnik! z gory dziekuje za info!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Niestety tym parchom nie pomogą już żadne zaprawki ( na pewno tym na nadkolach ) trzeba wyciąć, wstawić nowe i malować cale elementy, jak tym oczywiście zamierzasz dalej jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wydaje mi się ze trochę zbyt pochopnie z wstawianiem zaraz nowych elementów.Nie jestem lakiernikiem ale miałem u siebie podobne schorzenie,nawet gorzej wyglądały tylne ranty.Oddałem do lakiernika i żadnej wymiany nie było,zrobił chyba porządnie bo już dwa lata mijają i nie ma najmniejszego śladu nawrotu.Oba błotniki były malowane do tego pierwszego wytłoczenia poziomego i reszta zcieniowana.Co do ceny to trudno powiedzieć,ja za te dwa błotniki,naprawę jednego z otworów na podnośnik (skorodował) ,usunięcie sporego wyprysku na tylnej klapie,usuniecie wyprysku na drzwiach pasażera,malowanie spodów zderzaków oraz malowanie reszty samochodu do wysokości listew bocznych zapłaciłem 1300zl.Poza tym ze lakiernik kiepsko zapolerował jedne drzwi i pod slońce widać małe smugi to reszta jest ok>najlepiej podjechać do jakiegoś dobrego lakiernika,niech sie wypowie i zrobi Ci wycenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 no mi tez sie wydaje ze ta decyzja o wstawkach jest zbyt pochopna! mysle zeby to wydrzec do samej blachy i wyrownac i tez chyba było by ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ja miałem podobne byłem u lakiernika i za usuniecie czegoś takiego zawołał około 150 zł z malowaniem... wycina część blachy (skorodowanej) i wstawia nowy (ale nie cały element) Nie radzę zabierać się do tego sam... - ja zrobiłem ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Ja miałem podobne byłem u lakiernika i za usuniecie czegoś takiego zawołał około 150 zł z malowaniem... wycina część blachy (skorodowanej) i wstawia nowy (ale nie cały element) Nie radzę zabierać się do tego sam... - ja zrobiłem ten błąd. o tam od razu nie radzę... jak ktoś potrafi to dlaczego nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Ja bym dal nowa reperaturkę bo pewnie ktoś już to rzeźbił, z autopsji własnej wiem ze takie oszczędności są nic nie warte. Emar2106 za 150zl to można to co najwyżej obejrzeć bo na pewno nie robić, ten co ci podał taka cenę albo był nienormalny albo robił w PCK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 SataN fakt jak ktoś potrafi to OK... Ja już nie biorę się za takie żeczy... mechanika OK ale blacharstwo i lakiernictwo never wkażdym bądź razie POWODZENIA happy_bmw <bmw_2> [ Dodano: 27 Kwiecień 09, 08:45 ] 150 zł za hmn wstawienie nawet nie 10 cm na 5 cm reperatrki to mało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 za 150zl to można to co najwyżej obejrzeć dobre. 150 zł za hmn wstawienie nawet nie 10 cm na 5 cm reperatrki to mało ? za samo wycięcie i wstawienie to nie, ale jeśli ma zamiar jeszcze to wyszpachlować,pomalować i dać gwarancję to baardzo mało. Albo sam nie wie ile to roboty,materiałów i prądu,albo od razu jest nastawiony na zrobienie jakiejś maniany i da Ci gwarancję na czas do wyjazdu za bramę warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 w sumie nie mówił dokładnie jak to by wyglądało... w każdym bądź razie zrobiłem to sam... choć hmn nie jest tak jakbym tego chciał ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 własnie zastanawiam sie czy nie sprobowac sie samemu z tym pobawic moj sasiad ma pistolet i i sam sobie robił takie rzeczy i mowi ze spokojnie damy rade to ogarnac! tylko ze przedni błotnik najlepiej było by trzeba cały trysnac a tylnie do dego poziomego załamania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Przedni błotnik to dużu i widoczny element , więc jak ci zależy na estetyce auta, to lepiej nie rób tego sam, nawet jeśli sąsiad ma jakiś pierwszy lepszy pistolet i kompresor o małej pojemnośći. Do takiej roboty potrzeba dużego przemysłowego kompresora i profesjonalnego pistoletu , który kosztuje ponad 1000 zł (no chyba że sąsiad taki sprzęt posiada i potrafi to zrobic porządnie). A jeżeli nie zależy ci na estetyce tylko na usunięciu korozji to zrobisz to amatorskim pistoletem , ale efekt będzie mizerny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 A czemu nie? Próbujcie, może komuś się uda i zaoszczędzi, a jak komuś nie wyjdzie to ja będę miał robotę :mrgreen: Do takiej roboty potrzeba dużego przemysłowego kompresora i profesjonalnego pistoletu , który kosztuje ponad 1000 zł coś w tym jest, ale prawda jest taka, że jak masz pojęcie(czyt.doświadczenie) to wystarczy średniej jakości sprzęt, apistolet spokojnie za 300zł da radę. Oby miał wszystkie regulacje,ciśnienie,ilość farby, szerokość strumienia i będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 mam pytanie... jeśli w podwoziu pojawia się rdza... i bardzo duże ilości np okolice bagażnika i tego typu miejsca.. opłaca się to robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zależy jak jesteś związany z tym autem. Ja zawsze za bardzo się przywiązywałem do samochodów,dlatego wszystkie moje auta dopieszczałem, naprawiałem wszystko co było nie tak i pakowałem ogromne pieniądze w nie. Dalej tak robię i wątpie, że się wyleczę z tego,ale jeśli nie zależy Ci na tym aucie, bo np.silnik też masz padakę,zawieszenie do roboty,skrzynia szwankuje i do tego gnije auto to lepiej sprzedaj i kup takie jak moje,już porobione,doinwestowane. Jak reszta jest super, a tylko rdza się pojawiła to może warto porobić i mieć fajne autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Dzięki wielkie... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ja zawsze za bardzo się przywiązywałem do samochodów,dlatego wszystkie moje auta dopieszczałem, naprawiałem wszystko co było nie tak i pakowałem ogromne pieniądze w nie. Dalej tak robię i wątpie, że się wyleczę z tego... Nie tylko ty tak masz. To jest tak zwane zboczenie Dobrze piszesz że jeśli mu silnik już powoli sprawia problemy jak i zawiecha to żeby znalazł jakiś doinwestowany egzemplarz i czerpał radość z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 właśnie powoli czuć i widać wiek auta... wielka szkoda <bmw> <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Szkoda szkoda ale tak już bywa. Mi by szkoda było chyba najbardziej silnika... TDS a jeszcze 2.5l mam same dobre i pozytywne wspomnienia z tym silnikiem Zrób listę co by trzeba było zrobić w aucie, podlicz i sam zobaczysz czy warto czy nie dziłać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 nop silniczek fakt zajebiaszczy, ale zaczyna podwozie gnić... ale lata i przebieg robią swoje... sentyment do auta jest ale ech... nic nie trwa wiecznie... Dzięki za rady... <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Widzę że zaczynasz się interesować e46 330d CR <bmw_1> Dobry kierunek <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 mam nadzieję że nowe marzenie się spełni happy_bmw happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.