woz Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam Od pacztaku posiadania mojej e34, bylo jakies male kaput z licznikami. Tzn, dzialaly, do pewnego stopnia. ALE, na wyswietlaczu do automatyczneh skrzyni, jak daje P na skrzyni biegow, to na wyswietlaczu nic sie nie wyswietla. Jak Daje na R, wyswietla sie 2. Tylko Jak daje na D to wyswietla sie wlasciwa litera D, wszystkie inne albo sie nie wyswietlaja albo pokazuje na wyswietlaczu nie ten bieg co trzeba. Rowniez nie pokazuje na wyswietlaczu czy mam opcje S czy A (czyli ekonomiczna jazde), mimo tego ze to wszystko dziala w trakcie jazdy :roll: Rowniez test zegarow nie dziala, no i po probach nie dalo rade ustawic na jezyk, kiedy doslownie obok na innej e34 mozna bylo przestawic jezyk komputera w 3 sekundach. Kasowanie bledow tez nie pokazalo na liczniku, mimo tego, ze fizycznie zostalo to dokonane. Predkosc, obroty - wszystko pokazuje bez problemu. Elektronik mi podsunal, ze prawdopodobnie mam liczniki nie od tego samochodu co powienienem, czyli nie od 530. A wiec kupilem na allegro od 530, 540. No i nici. Dziala tak samo jak moj poprzedni, tylko tyle ze jestem stowke do tylu. Czy ktos ma jakiekolwiek pomysly co to moze byc? Mam po prostu sie przyzwyczaic do tego bo to jakas glebsza elektroniczna sprawa? Czy moze po prostu sie uwalic? Albo moze ten zegar od 530 moze nie byl od 530? Sam nie wiem. Czy ktos ma jakies pomysly? wiem wiem, uwalic sie. Juz sie robi.. :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARservice Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wyglada na balagan w komputerze,ale moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 w mojej bylej e34 przerbialem podobny problem, odkrec galke zmainy biegow (imbus 4), zdejmij ta czesc tapicerki po lewarkiem (maskownice), przy zdejmowaniu bedziesz musial uwazac na podpiete przewody, odepnij kostki od panelu zmiany trybow pracy na dole do lewarka zmiany biegow bedzie przyczepiony stycznik slizgowy (u mnie mial kolor pomaranczowy), ktory informuje skrzynie jaki bieg jest wlaczony, odepnij od niego kostke, odkrec i wysun stycznik ten mozna rozebrac na czesci i wyczyscic, u mnie byl zasniedzialy, niektore styki byly przetarte, wyczyscilem, styki podgielem i bylo ok aha jak wyczyscisz to sprawdz na "sucho" czy pokazuje wszystkie przelozenia, wystarczy podpiac kostki i poprzesowac suwakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Juz kostka byla sprawdzana. Pokazuje wszystkie biegi prawidlowo. Jedyny problem lezy w tym, ze nie wyswietlaja sie jak powinno na zegarach. A tak apropos, po wyciegnieciu moich zegarow wczoraj i wlozeniu spowrotem, dzisiaj rano zauwazylem, ze nie jest podswietlony (pokazuje, ale cholernie niewidocznie) licznik z kilometrami. Czyli ile przejechane, tam po lewej stronie na zegarach jak sie patrzy. Ahhhhhhh, no ale trzeba sie patrzec na to optymistycznie. Nie mam zepsutych licznikow ktore nie pokazuja ile przejecchalem kilometrow, ale mam liczniki, ktore pokazuja prawie wszystko z wyjatkiem przebiegu i wybranego biegu na skrzyni. Przeciez trzeba do tego podchodzic pozytywnie A czy ktos moze ma bmw e34 w automacie we Wrocku? Jesli tak to przyjezdzam z 6-pakiem, przelozylibysmy liczniki (wtedy bym wiedzial, ze te ktore wstawiam sa na 100% sprawne) i wtedy bym mial info, czy wina lezy po stronie licznikow czy nie. Bo tak naprawde to moze i te ktore kupilem z allegro moze nie sa i 100% sprawne, a moze nie sa od 530. Byly wymontowane juz i nie sprawdzalem zanim kupilem, wszystko jest mozliwe.. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Albo nie sa od twojej skrzyni , z podswietleniem to sprawdz zaroweczki, ja wkladalem zegary do siebie z m30 na czas montowania alu ringow i zamiast D pokazywalo 4 poprostu byly starszego typu zegary, gdy zalozylem swoje to spalila mi sie zaroweczka od podswietlania licznika KM hehehehe no i kasowanie poduszki musialem zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprawdź poprostu po numerze części do jakiego auta były montowane te zegary co kupiłeś/masz. realoem.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 zrób jak pisze tukan to może mieć znaczenie. wtedy zegary głupieją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wpisalem na realoem nr tych zegarow i lipa, jest napisane ze nie ma takiej czesci. Kombinuje dalej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Pokombinuj z numerem,czasami 11 a czasami wystarczy 7 (ostatnich). Próbuj może się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 wpisalem i te 11, i te 7. Nie ma czesci i tyle.. :? [ Dodano: 25 Kwiecień 09, 18:28 ] No i dorwalem sie do VINu od beemki od ktorej te zegary pochodza (byly na kostce z tylu): Ostatnie 7 cyfr to: DA80933. Wejdzcie sobie na realoem.com i zobaczcie jak to kolejny uczciwie sprzedaje zegary od bmw e34 530 V8. Jak nie wiedza co maja to niech k&^%a nic nie pisza <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 W sumie już kiedyś słyszałem że z sprawdzeniem nru z zegarów jest problem,ale samemu nie sprwadzałem. DA80933-no co,też 3 litry,a to że m30 sie nie liczy...idioci <bmw_4> Współczuje,oby sie problem rozwiązał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 no 3.0 tylko ze M30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 W sumie już kiedyś słyszałem że z sprawdzeniem nru z zegarów jest problem,ale samemu nie sprwadzałem. DA80933-no co,też 3 litry,a to że m30 sie nie liczy...idioci <bmw_4> Współczuje,oby sie problem rozwiązał. Tam jest taka kostka z tylu z numerem VIN. No i chwala bogu za realoem. com Ostatnie 7 cyfr i wszystko jasne :twisted: Napisalem do kolesia wprost, ze jego ogloszenie wprowadzilo mnie w blad. Sprzedaje jako 530 V8 a okazuje sie, ze jest to 730 R6. W zwiazku z tym czekam na zwrot pieniedzy. Nie licze na to, ze dostane, ale jedyna pociecha jest to, ze jeszcze nie wystawilem mu komentarz na allegro i w zaleznosci od tego, jak sprawa sie rozwinie to koles dostanie odpowiedni :twisted: :twisted: :twisted: pocieszajace jest to, ze sa spore szanse ze jesli uda mi sie kupic od M60 to zegary beda wreszcie dzialaly jak nalezy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.