Grzegorz W-ch Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam! Zrobiłem odczyt parametrów bieżących pracy silnika programem INPA w moim BMW E46 `00r 1.9ccm M-43,benzyna,105KM. Poszczególne parametry posiadają podane przedziały wartości jakie powinny być, u mnie niestety dwa z nich były po za dedykowanymi wartościami.Niestety nie wiem co to za parametry i co może być przyczyną ich za wysokich wartości, proszę o pomoc, i tak: Pulse duty factor i.s controler- wartość w "%" tolerancja od -10 do 10- wartosc odczytu około 38,3. Load mg/As/Zyl- tolerancja od 0 do 7- wartośc odczytu az 90. Auto ma wymieniony przepływomierz, obie sondy lambda, świece i kable oraz oba czujniki położenia wału i wałka. Pali wiecej niż wczesniej innych objawów nie zauważyłem. [ Dodano: 8 Maj 09, 00:23 ] Witam! Szkoda ze brak chętnych do odpowiedzi. Jeśli nie możecie mi pomóc przy pierwszym poście w tym temacie to może mi ktoś wyjaśni od czego jest moduł HKL, bo w nim mam błąd w Carsofcie tak mi podaje, dziś tez pojawił mi się błąd o nr 61 w module ZKE/ZVM, mam ZKE version 5.Co to jest za moduł i czym steruje. [ Dodano: 10 Maj 09, 12:48 ] Witam! Postanowiłem załączyć obraz odczytów live data dla ułatwienia, może ktoś mi w końcu będzie w stanie pomóc. Przekroczone bloki bardzo ładnie od razu widać. Powiedzcie mi proszę czy po odłączeniu krokowca auto nie powinno zgasnać? Moje nie gaśnie, nie wiem czy nie mam gdzieś nie szczelności w dolocie i dlatego autko dalej pracuje na wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.