streetracer! Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam! W mojej bmce szwankuje wskażnik temperatury, pokazuje czasem na maxa a temp jest ok. :party: Więc pomyślałem żeby założyć na słupek dodatkowy wskażnik temp. i przy okazji woltomierz. http://moto.allegro.pl/item611906368_zegar_wskaznik_temperatury_wody_7_kolorowy.html Na tej aukcji sprzedają takie zegarki i nakładki na słupek żeby je zamontować. Interesuje mnie to że w zestawie dają czujnik do wkręcenia w układ chłodzenia , i moje pytanie: gdzie w e30 1,8i miałbym sobie ten czujnik dodatkowo wkręcić? <bmw_3> Wszystkie komentarze mile widziane :mrgreen: <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Hmm wynika ,że szwankuje Tobie wskażnik/czujnik od temperatury silnika Ten dodatkowy czujnik mógłbyś wkręcić sobie w bok chłodnicy. Zwykle większość chlodnic ma specjalny otwór na czujnik zaślepiony korkiem. Tylko że czujnik który masz oryginalnie zamontowany na silniku daje info o temperaturze silnika(temperatura płynu w małym obiegu) co nie dokońca jest równe z temperaturą płynu chłodniczego w dużym obiegu przez chłodnicę. W przypadku awarii termostatu(np zamknięcia) spowoduje ,że na tym kupnym wskażniku będziesz miał temp ok a silnik będzie się gotował na małym obiegu a Ty przez to ,że nie masz sprawnego oryginalnego wskażnika/czujnika to możesz przegapić taką sytuację. Nie prościej byłoby sprawdzić czujnik w silniku?Wymienić/Podmienić go na sprawny? Proponyje też sprawdz sobie kabel masowy silnik>nadzwozie-jeśli nie jest np dobrze dokręcony to silnik ma kłopoty z masą i wtedy czujniki warjują. Ja miałem tak ze wskażnikiem temperatury-bo przewód masowy nie był dobrze dokręcony do łapy silnika (po wymianie poduszki) tylko raz stykał raz nie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 W moim to akurat jest chyba wina zegarów a nie czujnika, dlatego że jak pokazuje mi max. temp. to rusze kostką tą od zegarów i wskakuje na połowe. A nie dałoby sie tego dodatkowego czujnika dac tak: przeciać któregoś węża od układu chłodzenia dorobić rurkę np. aluminiową w którą wkręcę czujnik i rurke do węży na opaskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.