PiterOKL Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 z dnia na dzien obroty zaczely byc wysokie, a na benzynie auto gaśnie. gdy jade na benzynie to nie ma zadnego problemu bo przyspiesza super, ale gdy wcisne sprzeglo to obroty spadaja do ok 500obr i nizej i auto gasnie. na gazie natomiast ma 2tys obrotow. czyscilem krokowiec, przepustnice, swiece i jest tak jak bylo nie mam pojecia co to moze byc... prosze o pomoc :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 a przepływka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 niby jest dobra dziwi mnie to, ze na gazie ma 2000obr, a na benzynie 500obr (i mniej) :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 a odłacz przepłyke i zobacz co sie bedzie działo czy nadal tak bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 wiec tak. bylem teraz przy aucie i sprawdzalem wszystkie węże i przewody. wszystko jest na swoim miejscu. ale dzieją sie nastepujace rzeczy: na benzynie: - na postoju jak jest zimny to gaśnie i musze dodawac gazu zeby nie zgasł - podczas przejazdzki przy mocnym dodaniu gazu auto sie dławi, przyspiesza, dławi sie, przyspiesza i tak w kolko - gdy sie zagrzeje to kuleje na obrotach - odlaczam krokowiec i nic sie nie dzieje - gdy odlaczam przeplywke auto osiaga obroty ok 800obr i jest tak jak powinno a gdy ją podlaczam to auto kuleje (ok 500obr) na gazie: - na postoju ma wysokie obroty, ale gdy odlacze przeplywomierz to osiaga ok 900obr i chodzi jak marzenie, po podlaczeniu wtyczki przeplywomierza znow osiaga wysokie obroty skoro sie dławi to albo kable, albo przeplywomierz... wg mnie oczywiscie, ale dokladnie sie nie znam. co o tym myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 moze lewe powietrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 rozbierz przepłyke i zobacz czy ci sie klapka nie zacieła ja tak miałem i auto mi nie chodziło albo wez i uderz w przepływke moze ci sie odchaczy bez rozbierania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 gdy ruszam przeplywki klapka to dziala bez zastrzezen. w piatek jade do kolegi podlaczyc inna przeplywke, zobaczymy czy to jest przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 moze ci przepływka padła ja tak miałem w siódemce tylko ze ona sie nei wkrecała na obroty pracowałaa równo ale tez od cholery paliła a ze spalaniem jak u Ciebie teraz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 benzyny nie wiem, gazu tak jak zawsze, srednio 11-12litrow (trasa+miasto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.