SataN Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 A więc... podejrzewałem przehamowane opony. Gdyż bo... auto przy 140 wpadało w dziwne wibracje, tak jak gdyby się po torach jechało. Założyłem nowe fele, nowe opony... uradowany rozpędziłem auto do 150... masakra Teraz pytanie co to może być, podpowiem, że rzecz dzieje się zarówno na luzie jak i na gazie w podłodze i tylko od 135-140 w górę... 1- opony i felgi wykluczone 2- zawieszenie jest ok - sworznie, tuleje, łączniki - sprawdzone... zresztą w sumie nowe 3- podejrzewałem wał napędowy - ale to działoby się i na gazie.. na luzie nie powinno, szczególnie kiedy wrzucam auto na luz przy ~220 i tak się toczy do końca 3- podejrzewam pierdyknięte tarcze hamulcowe (przegrzane, krzywe ? ale nie czuć bicia na kierownicy podczas hamowania przy np. 120!) 4- mam lekki luz na wałku sprzęgłowym na skrzyni, ale to nie powinno mieć wpływu na drgania, szczególnie jak auto jedzie na luzie... 5- 2 masówka na 99.9% sprawna (ma ~6 miesięcy) a do tego objawy w ogólnie nie wskazują na 2 masówkę... 6- sprzęgło nie powinno też takich jaj odwalać normalnie pomocy pees: jeszcze mi piasty przyszły do głowy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Spróbuj pojechać na sprawdzenie zbieżności i doważenie kół na samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 witaj, nie pal buni ani w niej bo nie bedziesz w niebie! a co do wibracji to sprzeglo i kolo 2-masowe mozesz wykluczyc bo ich wady objawiaja sie przy obrotach a nie predkosci. ja bym obstawial na : -nakretka-popuszczona- walka glownego skrzyni -tuleje prowadzaca wal pedny na walku glownym-jesli wystepuje -krzyzaki jesli zakladales "nowe" elementy to mogles kupic taki, ktory ktos sprzedal bo mu bilo przy 140 BMW-e nie lubi kompromisow wiem cos o tym!!! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 witaj, nie pal buni ani w niej bo nie bedziesz w niebie!ja bym obstawial na : -nakretka-popuszczona- walka glownego skrzyni ale to nie powinno dgrać na luzie -tuleje prowadzaca wal pedny na walku glownym-jesli wystepuje -krzyzaki tego nie brałem pod uwagę jesli zakladales "nowe" elementy to mogles kupic taki, ktory ktos sprzedal bo mu bilo przy 140 nic z tego, wszystko było wrzucone prosto z pudełek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adax997 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ja tez tak miałem ale po remacie zawiechy i zbieznosci jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ja tez tak miałem ale po remacie zawiechy i zbieznosci jest oki Moje zawieszenie nie ma nawet roku mało tego... tuleje nie mają cały miesiąc wymieniłem wszystko - sworznie, drążki, amory, tuleje, łączniki - komplecik calusi, wszystko nowe oryginalne, amory kyba o ile mnie pamięć nie myli, nawet żadnych tanich zamienników tam nie było.... ehhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 też tak miałem przy 120 skręcając w lewo trzęsło mi kiedownicą. Powód - łącznik stabilizatora, po wymianie jest OK <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Odzalowac 40PLN i pojechac na stacje diagnostyczna. Ja tez wszystko powymienialem i mialem drgania. Okazalo soe ze jeden amortyzator mial 0% dzialalnosci. Wymienilem i jest gicior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 podejrzewałem wał napędowy - ale to działoby się i na gazie.. na luzie nie powinno a czemu nie powinno? Przecież wał kręci się jeśli auto jedzie czy na biegu,czy na luzie. slawek44 może mieć rację. Amortyzator może mieć wpływ. We Wrocku jest dużo dziur,może wpadłeś w jakąś i amorek umarł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 podejrzewałem wał napędowy - ale to działoby się i na gazie.. na luzie nie powinno a czemu nie powinno? Przecież wał kręci się jeśli auto jedzie czy na biegu,czy na luzie. slawek44 może mieć rację. Amortyzator może mieć wpływ. We Wrocku jest dużo dziur,może wpadłeś w jakąś i amorek umarł?nie ma racji, gdyż bo.... ukręciłem prawą półośkę :DDDD przez co poleciało też łożysko... już mam wsio co trzeba, tylko teraz jeszcze trzeba to wpakować, stare wyrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.