Rybka318is Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam.Mam założona w swoim ISie sekwencje STAG 300. Mam dwa problemy.Pierwszy to wydaje mi sie ze troche dlugo musze czekac az przezuci sie na gaz,wiem ze na sekwencji silnik musi osiagnac odpowiednia temperature.U mnie dzieje sie to w okolicach 30 stopni.Czy tak ma byc czy moze jest mozliwosc obnizenia tej granicy.Wiem ze latem to nie bedzie problemu ale zima trzeba bylo sporo przejechac na PB. Drugie pytanie : jak jej dam konkretnego buta ze skrzyżowania albo dociągnę na wysokie obroty to sie przezuca na PB :? Czy to jest normalne czy cos jest nie tak Pomozcie bo ja jestem w tym temacie zielony jak trawka wiosną uklon_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 1.regulacja )) odnośnie przełączania na PB.. być możne przy wyzszych obrotach nie dostaje dawki i wraca na PB.... chociaż mogę się mylić 2.U mnie obniżyli przy regulacji. zmienia się to pod u gazownika. podłączył kompa i w parę sekund zmienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 temp.powinna być ok.35,może masz problem z osiągnięciem tej temp,np. zawieszony termostat.Przełączanie na PB-zbyt słaby lub zanieczyszczony parownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 temp.powinna być ok.35. Dokładnie.... miałem 2.0 miała walniety termostat i długo sie na gaz przełączała... w 2.5 ze sprawnym termo stała na wolnych obrotach minutke i jak ruszyłem sie przełączyła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 przemo_wrc, ale ta zmiane na LPG po minucie to masz na mysli lato czy zimke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No teraz ale ja wychodze czesto po 11 jak juz 15 stopni jest.... ale w zimie tez to praktykowałem.. lepiej stac i dac troszke gazu niz jechac bo zimne powietrze na chłodnice idzie... no chyba ze masz sprawny termostat.. ja tak robiłem bo miałem uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Drugie pytanie : jak jej dam konkretnego buta ze skrzyżowania albo dociągnę na wysokie obroty to sie przezuca na PB Czy to jest normalne czy cos jest nie tak Chcę odgrzać tego kotleta, bo u mnie właśnie coś się zaczęło dziać z instalką LPG. Nie ma jednak zasady przy jakich obrotach się przełącza, raz jest to 2tyś innym 3,5tyś... na I biegu mogę mu wcisnąć wyższe, ale na wyższych biegach się przełączy. Zaczęło mnie to trochę jeżyć. Regulacja coś pomoże, czy ktoś ma jakiś patent na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 1.Reduktor już dogorywa(lub był zamontowany''za mały'') 2.Masz nalatane na gazie z 50000km?-może już trzeba wtryski przeczyścić. 3.Zła adaptacja(za mało czasu poświęcono na adaptację a nawet wydaje mi się że pominięto specyficzny rodzaj obciążenia silnika-5bieg 40/50km/h ) We wszystkich tych przypadkach silnik zmuszony będzie wspomagać się wtryskami benzynowymi. Stawiam najbardziej na opcję 3 Do gazownika i : -porównanie map benz/lpg -adaptacja (ale adaptacja a nie pogazowanie na postoju) Zresztą porządny gazer będzie wiedział co jest grane i wyjedziesz od niego zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 a może... skoro nie ma nic wspólnego z obrotami sprawdź poziom płynu chłodniczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Tnx Dziki, wszelkie porady coś ze sobą niosą. Czas zagonić Pana Instalatora do roboty, bo szlag mnie trafi. Płyn jest ok, nowa chłodnica, żadnych wycieków-sprawdzam, żeby się nie zdziwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Filtr fazy lotnej nie miał drożności, po wymianie wkręca się jak trza! Tylko dziwne, że tak szybko się zawalił... 15tysi to chyba nie jest aż tak wiele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 9 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Najlepiej zmien stacje na ktorej tankujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.