akhylez Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam! Mam problem z moim bmw e46 320d 150KM. Padla mi turbosprezarka, wymienilem ja na regenerowana. Niestety po odebraniu samochodu z serwisu okazalo sie, ze ma 0 mocy, na 4 przy 100 ledwo przyspiesza! W serwisie powiedzieli mi, ze mozliwymi przyczynami moga byc: a) zapchany katalizator (na pewno byl zalany ostro olejem po starym turbo i puszcza czasami kleby dymu czarnego) b) sparciala uszczelka pod intercoolerem, ktora powoduje dostawanie sie powietrza. Przy okazji wymiany wymienilem odme, olej oraz wszystkie filtry. Czy ktos moze dokladniej powiedziec, co sie moglo stac, albo jak sprawdzic, czy to wina katalizatora/uszczelki/czegos innego. Czy mozliwe jest, ze turbosrezarka, ktora kupilem jest niesprawna? Dodam, ze poprzednia turbosprezarka przy ponad ~2500 obrotow wydawala swist, tej nowej prawie w ogole nie slychac. Na 1 i 2 wydaje sie w miare ok, ale juz 3,4,5 to dramatycznie malo mocy Ewentualnie gdzie z tym podjechac? Prosze o pomoc! uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Turbosprężarka powinna i musi świszczeć (to jej zaleta wg mnie). Myślę, że jest opcja że nowa (regenerowana) turbosprężarka jest niesprawna. Tyle że jak na 1 i 2 biegu jest normalne to trochę się z tym gryzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 witaj. moze miec to zwiazek-co lepsze- z przewodami podcisnieniowymi podlaczonyni do "zaworow"-moga byc popenkane- sterujacych turbina,a mozeniekoniecznie-co bardzo zle-miec zwiazek z przepustnicami w kolektorze ssacym-w zaleznosci od wersji-wystepujacych lub nie. drugi powod-wedlug mnie- moze skonczyc sie oderwaniem w/w przepustnicy co konczy sie laweta, wymiana 1-2 tlokow i remontem kapitalnym glowicy-wariant optymistyczny-mialem podobny problem w 3.0 . ZACZNIJ OD ZDEMONTOWANIA kolektora ssacego-do wymiany przedodow jest to konieczne i dokladnie sprawdz przepustnice. jesli cos jest nie tak to je usun . bez nich autko chodzi tak samo, to tylko tzw. ekologia pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.