Colo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Troche nas zmylasz kolego teraz jak nie kręci na rozgrzanym a na zimnym od strzału?Musisz sie zdecydować , ja jestem za świeczkami zrób jak mat napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Colo ona raz kereci na zimnym idealnie razn na rozgrzanym idealnie ci zapali nieraz na zimnym nie odpali i trzeba kecic a raz na goracym poprostu ma takie odchyły pisze jak jest dziwnie to wyglada ale tak niestety jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 mat bo wiesz jaki jest motyw zawsze z rana jak pali to odpala na cyk Colo ona raz kereci na zimnym idealnie razn na rozgrzanym idealnie ci zapali nieraz na zimnym nie odpali To jak w końcu jest bo ja już sam nie wiem pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 no czasem tak a czasem tak sam nie wiem czemu tak jest pisze jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No to masz problem, objawy troche dziwne nie wiem co poradzić żeby na koszty Cię nie wprowadzić.Jak mówiłem wcześniej moja też miała obiawy podobne, trwało to troszku.Najpierw spaliłem dwie swiecie ale odpalała pózniej 3 i 4 ale tez odpaliła po kilku kręceniach i potem kaplica.6 sztuk musiałem kupić i pali jak nowa happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 no ale własnie wykręcałem swiece i sa idealne dobrze przepalone ładny kolor nie wiem moze to zmyłka?? z tego co sie pytałem to ludzie mówili ze sa idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Możesz je jeszcze pomierzyć na sam wygląd sie nie patrzy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ale jak pomierzyc czym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Wyciągasz świecie, tam gdzie jest gwintowana dajesz mase i drugim końcem do + akumulatora i patrzysz czy grzeje.Daje przykład:masz ołówek, i jest koniec rysika.Właśnie od końca musi grzać.Nie może od środka nagrzewać się a takie przypadki znam......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 czyli swieca musi grzac od strony gwintowanej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Widze ze kolega jest odporny na wszelkie rady które wiążą sie z jakimkolwiek kosztem. Oddaj to auto do dobrego mechanika ( najlepiej do STANDO ) bo bez porządnego dofinansowania żadne BMW nie będzie poprawnie chodzić, to nie polonez któremu wszystko jest obojętne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ja mialem cos takiego w e34 525i 24v M50 idento sie dzialo wiec wymienilem swiece i czujnik temperwtury silnika bo on podawal do kompa bledne wskazania temperatury i i dostawala zle dawki szczegulnie ciezko palila jak byla rozgrzana i ppostala powiedzmy 15 doi 20 min i juz niechciala palic za pierwszym tylko trza bylo krecic zmienilem swiece i czujnik i jak reka odjol tyle moge poradzic bo tez juz to bylo o tym na forum pisali chlopaki zeby to zrobic ja zrobilem i poskutkowalo.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 chłopaki to nie diesel!!! jak ci padła świeca lub nawet dwie to byś to słyszał o spadku mocy nie wspomnę a wszystkie to na pewno nie padły bo by wcale nie zapalił moim zdaniem kopułka , palec rozdzielacza jeżeli masz - kable wysokiego napięcia lub masz nieszczelny układ paliwowy i zupka się cofa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarosław kozieja Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 tak jest kolega ma będzynę jakie świece żarowe pytanie_bmw pożycz od kolegi,albo kup inne świece ZAPŁONOWE NIE ŻAROWE <bmw_2> i przetestuj benię co ci o tym powie posłuchaj jak gada i co ją boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekbier Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Ja tak miałem , i za cholere nikt mi niemógł pomóc ,jak całkiem padła to okazało sie że był przetarty przewód od czujnika położenia wałka rozrządu zwarcie na mase robiło czy coś (mowa o e-34 520i) .Po wymianie w serwisie BOSCHA (650zł) chula i lata ,ale u ciebie niemusi być to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.