Nx_sz Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Witam kumpel kupił bmw e34 525i 12v 170KM i problem jest taki ze po kilku dniach samochod zanim odpali to trzeba go długo krecic i smierdzi paliwem tak jakby sie zalewała. Potem chodzi eleganco i tez nieraz jest tak ze szybko odpali odrazu.... a nieraz trzeba go krecic:/ Moze ktos ma jakies pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Sprawdź pompę paliwa i przewody czy nie są zapowietrzone i oczywiście czy nie ma gdzieś wycieków (paliwa). Dokładnie sprawdź pompę czy uszczelka nie siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 no ale to chodzi o ta pompke pod siedzeniem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Wątpię żeby to była pompa skoro śmierdzi benzyna.... wiem że u mnie było tak w Oplu Vectrze. wymieniłem świece i było ok:) ale czy to było przyczyna czy coś się nagle naprawiło i czy taki same dolegliwości są w BMW to Ci nie powiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 ona to tak jakby sie zalewała juz nie mamy pomysłów co to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A jest tak cały czas od kiedy ja kupił?? pamiętam tez ze u nas na warsztacie był podobny przypadek. auto miało przestawiony rozrząd o jeden ząbek... ale nie wiem czy 2.5 12V jest na łańcuchu czy na pasku:P jeśli na łańcuchu to można to wykluczyć...hmm... w sumie to możne być wszystko...a skąd czuć to paliwo?? przyczyn może być dużo... możne czuć paliwo spod auta.. możne filtr paliwa jest tak zawalony ze nie puszcza paliwa w całej dawce i dlatego nie zapala... może być to tez przytarta pompa wtryskowa...chociaż raczej nie skoro auto potem juz normalnie jedzie....chyba ze czasem szarpie itp?? możliwości jest naprawdę wiele ale myślę ze nie będzie to nic poważnego:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Nie rozumiem czego chcesz pompę wykluczyć od razu. Ja tak miałem w TDS (waliło paliwem) i właśnie uszczelka pompy siedziała (puszczała paliwo). Sprawdź czy nie leci z pod pompy (jak i z niej) i koniecznie wszystkie przewody w których leci paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Bo przy PB to mało prawdopodobne jest... mi się lało raz ciurkiem do tej wnęki gdzie znajduje się pompa aż gubiłem paliwo na jezdnie... i auto normalnie jechało... ale nie wykluczam... tak jak mówie to może być wszystko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 No fakt, powodem tego może być wiele przyczyn. Zobacz jeszcze czy nie jest zapowietrzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Wyczysc sobie kopułkę i zmień kable WN i myślę ze to powinno rozwiązać twój problem. Pompę odpuść. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 przemo_wrc ona jest na pasku rozrządu moze jest przestawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Tylko ze tamto auto tez nie równo potem chodziło i troszke dymiło.... a ta jak juz zapali to jest wszystki idealnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 tak chodzi równo nie kopci nic kompletnie lekko tylko para leci ale to normalne ale zeby dymiło kopciło brało olej nic w tym rodzaju... Wiec raczej to chyba nie bedzie wina paska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 30 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Hmmm... powiem Ci że nie wiem... moze po prostu jakis tani diagnosta bedzie wiedział o co kaman:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colo Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Mysle że świece panowie miłałem takie obiawy.Kilka razy nie chciała odpalić zostawiłem auto, przyszedłem rano odpaliła itd. Śmierdziało jakoś ropskiem. Pewnego dnia już nie odpaliłem okazało się że wszystkie 6 świec spalonych.Wymieniłem i jak ta lala chodzi.Jakoś to trwało 3-4 mieiące aż mi szlag trafił wszystkie świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 zacznij od świec bo może one puszczają, potem może uszczelkę pod deklami zaworowymi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 No ale swiece no raz odpali idealnie tak szybko ale nieraz to trzeba krecic kurde nie wiem pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 bo raz może zalewać świece a raz nie.. w zależności od temperatury silnika albo częstotliwości odpalenia, jak coś to pożycz od kogoś świece jak nie chcesz kupować wyeliminujesz jedną rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 A patrzyłeś na przewody paliwowe czy nie są zapowietrzone i czy nie ma wycieku przy pompie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 czyli jak sprawdzic czy nie sa zapowietrzone?? [ Dodano: 31 Marzec 09, 16:26 ] mat bo wiesz jaki jest motyw zawsze z rana jak pali to odpala na cyk ale jak jest rozgrzana to kreci... i co na to powiesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Przewody do pompy (czy z do lub z filtra paliwa) powinny być przezroczyste. Zobacz czy nie ma tam bąbelków powietrza. To trochę zmienia postać rzeczy jak na rozgrzanym ma problemy z odpaleniem. Przeszukaj forum bo już były podobne posty (wpisz : problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - coś takiego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Jeden tam pisze o pompie paliwa a drugi o jakims czujniku temperatury ona to ewidentnie tak jakby sie zalewała [ Dodano: 31 Marzec 09, 16:52 ] aaa i no czasem na zimnym tez długo kreci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 wykręć świece zobacz czy zalane olejem po kręceniu, następnie sprawdź pompę paliwa, przewody paliwa. Po nitce do kłębka... czujnik spróbuj przełożyć z innego silnika takiego jak Twój jak nie chcesz jechać na diagnostykę, dobry sposób podmieniać elementy z takiego samego motoru. powodzenia <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 jakim olejem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Jeden tam pisze o pompie paliwa a drugi o jakims czujniku temperatury ona to ewidentnie tak jakby sie zalewała Nx_sz, przyczyn może być wiele i każdy chce pomóc na swój sposób. Zobacz czy świece nie są zalane olejem tak jak napisał mat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.