maly87 Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Witam All mam problem z moim Compaktem 1.8 140KM . Moje Bmw slabo jedzie nie ma mocy slabo wkreca sie na obroty ogulnie jedzie tak jak by miala z 80KM. Wymienilem swiece ,filtr paliwa i nic. Czym to moze byc spowodowane prosze o pomoc bo juz nie wiem co robic Z gory dziekuje GG 5658793 albo prosze o odpowiedz na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Spryskaj (np. spryskiwaczem-woda) wieczorem kable wysokiego napięcia i zobacz czy nie widać iskier (przebicia). Ja miałem tak. co prawda w Polo i właśnie przez kable mi muliło (trochę dziwne ), aha jeszcze przepustnice czyściłem i ją adaptowałem. a jak masz na wysokich obrotach ? też muł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Spryskaj (np. spryskiwaczem-woda) wieczorem kable wysokiego napięcia i zobacz czy nie widać iskier (przebicia). Ja miałem tak. co prawda w Polo i właśnie przez kable mi muliło (trochę dziwne ), aha jeszcze przepustnice czyściłem i ją adaptowałem.a jak masz na wysokich obrotach ? też muł ? co :shock: nie rób takiego czegoś !!!! kolego jak nie masz pojęcia o mechanice to nie pisz takich bzdur !! wodą to sobie możesz koło popsikać a nie kable wys. napięcia :!: a tak wracając do tematu to jaki masz przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 co :shock: nie rób takiego czegoś !!!! kolego jak nie masz pojęcia o mechanice to nie pisz takich bzdur !! wodą to sobie możesz koło popsikać a nie kable wys. napięcia :!: Co ty opowiadasz, ze spryskiwacza leci mgła a nie strumień wody żeby coś mogło się stać. Ja tak u siebie zrobiłem (bo sam to podpatrzyłem) i nic a nic się nie stało. rozumiem, żeby nie lać wody (sporo), ale spryskiwać do kwiatów robi mgŁę na której bardzo dobrze widać przepięcia z kabli. Jeśli ktoś uważa ten sposób za niebezpieczny czy lekkomyślny nie musi go stosować, ja napisałem jak sam robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Spryskaj (np. spryskiwaczem-woda) wieczorem kable wysokiego napięcia i zobacz czy nie widać iskier (przebicia). Ja miałem tak. co prawda w Polo i właśnie przez kable mi muliło (trochę dziwne ), aha jeszcze przepustnice czyściłem i ją adaptowałem. Słyszałem o różnych sposobach ale ten wydaje mi się bzdurą... i nie próbuj tego... pojedz gdzieś do porządnego warsztatu ... niech sprawdza świece itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Spryskaj (np. spryskiwaczem-woda) wieczorem kable wysokiego napięcia i zobacz czy nie widać iskier (przebicia). Ja miałem tak. co prawda w Polo i właśnie przez kable mi muliło (trochę dziwne ), aha jeszcze przepustnice czyściłem i ją adaptowałem. Słyszałem o różnych sposobach ale ten wydaje mi się bzdurą... i nie próbuj tego... pojedz gdzieś do porządnego warsztatu ... niech sprawdza świece itp... Zadna bzdura , sposób stary jak swiat , tylko tak jak pisał AWV "mgiełka" a nie potop szwedzki albo tsunami jakies :lol: :lol: :lol: od razu bedzie widac czy kable do wymiany czy trzeba szukac innej przyczyny :wink: A co do kompakta z tematu to taka zamuła najpewniej bedzie przez lewizne , sprawdz gumy miedzy kolektorem a przepływką , najlepiej jakims samostartem i zobaczysz czy ma to wpływ na obroty silnika na biegu jałowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly87 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Dziekuje za odpowiedz. przebieg to 167tys.Auto ma spere 25% ja to wazne Sprawdze te gume przy przeplywce i odpisze AWV na wysokich znacznie lepiej idzie ale tak od 4tys bo do 4 tys jest straszny mul nie chce sie wkrecic . Przeplywka sama w sobie jest dobra , sada tez bo sprawdzalem na kom. Ja podejzewam katalizator ,moze sprzeglo,w symie to juz sam nie wiem . prosze o rady i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.