AWV Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Może przez lata trochę kucy nawiało... i zamiast 143 zostało ich 136 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 chodzi mi tu o moment w nm. Po programie zawsze w tds jest powyzej 300 w tym wypadku po tych parametrach autko powinno jezdzic jak seryjne wyglada na to prawieD: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Lata robią swoje plus problem z EGR'em jak go wymienie prawdopodobnie koniki wrócą a przynajmniej częśc Mam TDS wiem że seryjnie powinienem mieć 143 KM [ Dodano: 20 Kwiecień 09, 07:53 ] A więc po przejechaniu około 500 km jazdą hmn "dosyć dynamiczną" autko spaliło 7,3 litra na 100 km. Więc spalanie nieco zmalało o 0,2 litra:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksc Opublikowano 10 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Polecam DYNOSOFT. Chłopaki napisza Ci program pod Twoje auto od podstaw. Mam TDS-a i powiem szczerze duza róznica jest po zrobieniu programu, moc mi wzrosla sporo, poza tym moment kosmiczy. Polecam Egra zaslepic bo to tylko szkodzi silnikowi. Moj touring objechał nie jedna 325 benzyne wiec mówi to samo za siebie. pozdraiwma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Przy spokojnej jeździe spalanie około 6,7 litra. Na razie wszystko chodzi bez zarzutu. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike90 Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 BMW BMW 1,8 D 115 140 280 340 BMW 1,8 D 122 142 280 340 BMW 1,8 D 143 172 300 370 BMW 2.0 D 136 163 280 360 BMW 2.0 D 150 180 330 390 BMW 2.0 D 163 195 340 400 BMW 2.0 D 177 205 320 410 BMW 2.5 D 177 215 350 420 BMW 2.5 D 197 230 400 470 BMW 3.0 D 184 220 390 470 BMW 3.0 D 194 225 410 490 BMW 3.0 D 204 240 450 520 BMW 3.0 D 218 250 500 570 BMW 3.0 D 231 270 520 570 BMW 3.0 D 235 275 520 590 BMW 3.5 D Biturbo 272 320 560 660 BMW 3.5 D Biturbo 286 330 580 680 BMW 4.0 D 238 290 560 620 BMW 4.0 D 258 300 600 670 BMW 4.5 D 300 340 700 780 BMW 4.5 D 329 370 750 830 tabela przyrostów wg Masters tunning. Jetronic na opolskiej we Wrocławiu. http://www.tdi-tuning.pl/tabela_przyrostow.htm a tu cała tabelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 a w jaki sposob go zaslepic?da to ccos jakis wzrost mocy albo cos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 a w jaki sposob go zaslepic?da to ccos jakis wzrost mocy albo cos?? Co chcesz zaślepic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 22 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 mala pomylka to nie do tego postu mialo byc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.