przemo_wrc Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Zakładam do swojej buni silniczek 2.5 24V... problem w tym ze silnik potrzebuje wymiany wszystkich płynów filtrów itp.... wszystko juz mam ale mam poważny problem z Olejem... poprzedni właściciel nie wie jaki był olej w aucie i nigdy go nie wymieniał.... Stan oleju wynosi minimalnie poiniżej minimum...deliktanie tez siorbie z uszczelki z pod pokrywy zaworów.. ale uszczelke tez juz zakupiłem... przebieg auta to 300tys... pytanie teeaz... co byscie proponowali do niego wlac... bo jesli jezdził na pół syntetyku i wleje Minerał to ok ale szkoda silnika... zas gdy bedzie odwrotnie to silnik zcznie pluc olejem gdzie sie tylko da;/ wymyslcie cos... albo czy moze jest jakas mozliwosc sprawdzenia starego oleju?? z góry dzieki za pomoc:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skupa Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Również miałem taki problem, zaryzykowałem i wlałem mineralny :wink: śmigam już ponad pół roku i ani nie bierze oleju ani nigdzie się nie poci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Ja tam bym zalał mineralnym silnik nie jest nowy przejechane swoje ma 300 koła to juz duzo ale wybór oczywiście należy do ciebie <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Wsu ie tez tak mi sie wydawało.. ale wiadomo kto pyta nie bładzi;) jaki olej proponujecie.. mambardzo tanio MOBIL superM 15w40... 6L 90zł )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Lej pół syntetyk a nie minerała , szkoda silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Lej pół syntetyk a nie minerała , szkoda silnika Wiem z szkoda.. ale jesli w sliniku był minerał to bedzie lipa ;/ a z drugiej jesli jest pół syntetyk to ok.. ale kto to wie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adax997 Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 ja bym zalał pół syntetyk <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Zalej polsyntetyk i zoboczysz co bedzie-tu warto zaryzykowac nawet drobny wyciek.Ja mam 306000km i leje castrol magnatec 10w40.Jak kupilem auto przy stanie 220000 to tez zalalem mineralny bo myslalem ze tak bedzie bezpieczniej ale po 7000km przeszedlem na polsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 proponuje ci zalać półsyntetykiem "Valvoline max life" to bardzo dobry olej do silników z dużym przebiegiem. Uważam że zalewanie silników BMW mineralnym to błąd. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 No to mi przemówiliscie ))) zaleje jakims dobrym pół syntetykiem )) dzięki za pomoc i wyprowadzenie z błedu:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colo Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Półsyntetyk i najlepiej Castrol bądż Shell.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emar2106 Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Ja mam przebieg 250 tys próbowałem zmienić olej z półsyntetycznego na mineralny i po 2 dniach jazdy znowu zalałem półsyntetyczny. Na mineralnym gorzej pracował i ciężej palił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 lej półsyntetyk i się nawet nie zastanawiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Do tych silników minimum to półsyntetyk,a jestem skłonny powiedzieć że nie wolno lać mineralnego.(lub nie powinno się) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 29 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Polsyntetyk Motul 6100 polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 witam polsyntetyk zalej bo pompy olejowe w bmw nielubia mineralnych olejow szybko sie wykonczy a wiem bo kiedys nieposluchalem i tak sie stalo a moj brat kupil kiedys silnik i tez niewiedomo co bylo czy tez mineralny nawet tam byl zalany to zalalismy tak jak kolega u gory napisal symeceke36coupe Valvoline max live polsyntetyk ten olej jest naprawde stworzony do ttego zeby przejsc z mineralnego zpowrotem na polsyntetyk nam tak doradzil w ASO i naprawde do dzis cyka zero wyciekow nic sie niestalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Czy ten olej Valvoline max live polsyntetyk nadaje sie do TDS-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.