Maras1122 Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam jak w temacie musze wymienic silnik i chcialbym skozystac z Waszej wiedzy bo podejzewam ,ze juz ktos robil cos takiego. Na jakie ,rzeczy trzeba zwrocic szczegolna uwage, czy konieczny jest demontaz przodu auta? Jezeli ktos moglby mi wypunktowac jak to robil po kolei bylbym wdzieczny. Z gory dzieki za pomoc <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryters Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Napisz coś więcej. Chcesz wymienić na silnik M43? Czy z silnika M43 na jakiś tam inny? I jakie pojemności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Chce wymienic poprostu silnik m43 1600 na taki sam ,poniewaz ten co jest w aucie odmowil posluszenstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 witam przy wymianie silnika musisz zdemontować cały przód tzn. zderzak ,gril ,atrape, reflektory itp. sprawdz też jakim olejem był zalany ten "nowy" silnik , jeżeli np mineralnym to dpuść go sobie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 wcale nie trzeba demontowac przodu... silnik wychodzi bez wiekszych problemow .... aby sobie ulatwic mozna poprostu wyciagajac cofnac lekko auto i wychodzi bez problemu.... a nie zastanawiales sie zeby wsadzic 1.8 wszystko od 1,6 pasuje a zawsze to wiekszy troche silnik i lepiej jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 ja bym jednak stawiał na remont jeżeli to możliwe bo możesz kupić następną okazję.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 wcale nie trzeba demontowac przodu... silnik wychodzi bez wiekszych problemow .... aby sobie ulatwic mozna poprostu wyciagajac cofnac lekko auto i wychodzi bez problemu.... a nie zastanawiales sie zeby wsadzic 1.8 wszystko od 1,6 pasuje a zawsze to wiekszy troche silnik i lepiej jedzie z tym sie zgodze ,tylko juz taki silnik mam m43 i poprostu chcialem sie dowiedziec jak mozna go wymienic ,aby nie dokladac zbednej roboty. ja bym jednak stawiał na remont jeżeli to możliwe bo możesz kupić następną okazję.. No wlasnie nie jest to mozliwe i musze caly silnik wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 to jak chcesz zmieniać na inny koniecznie to pakuj is Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 to jak chcesz zmieniać na inny koniecznie to pakuj is ale jaj uz mam silniczek 1600 M43 i chetnie go wykozystam:) A pozatym mat to znajomego auto, ja u siebie mam M52 320 na vanosie i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 znajomy wyciągał m40 bez demontażu karoserii z e30 więc powinno pójść gładko. Skoro da się w e30 w e36 też powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 w e30 jest latwiej bo jak ja wyciagalem to razem ze skrzynia bo nie mialem narzedzi takich aby dwie sruby gorne mocowania skrzyni z silnikiem odkrecic co w e30 jest mozliwe bez problemowo ... ale przelozenie takiego samoego silnika jest banalnie proste <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 to jak chcesz zmieniać na inny koniecznie to pakuj is przy m42/m44 jest trochę więcej roboty niż przy zwykłym m43 1,6 - 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.