grześ39 Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam. Jestem nowym forumowiczem. Mam zamiar kupić e39 2d i chętnie wysłuchałbym uwag osób które mają lub miały takie auto. Typowe usterki, na co zwrócić uwagę przy kupnie - generalnie chodzi mi o silnik - bo ogólnych porad na forum jest sporo ale co do tego sinika to niewiele. Z góry dzięki za info. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 To takie ogólne info o silniku : Moment obrotowy: 280 Nm przy 1750 obrotach Moc silnika: 100 kW / 136 koni przy 4000 obrotach Prędkość maksymalna: 206 km/h To jest chyba ta sama jednostka co w e46 (320d), jeśli tak to sporo osób na forum ma takie silniki. Pewnie podzielą się wadami i zaletami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Pierwsza sprawa to to, ze troszke slaby silnik jak na taka bude. A co do wad i usterek, to wiem ze byl tam problem z plastikowym( :!: ) trzpieniem przepustnicy, kiedy byl juz wyrobiony to sie ulamywal i z przepustnica lecial kolektorem tam gdzie nie powinna... konczylo sie to naprawa glowicy. Z tego co sie orientuje to byla jego jedyna wieksza wada. Radzilbym podjechac na sevis lub do jakiegos znawcy dieselkow i popytac o szczegoly :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grześ39 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Właśnie obejrzałem auto z ogłoszenia - w wawie 2d touring 2000 - chciałem się podzielić uwagami - basowy dźwięk po zapaleniu w środku na wolnych obrotach (ustąpił po nagrzaniu) - drgania od silnika odczuwalne na karoserii (wiem że to tylko cztery cylindry ale spodziewałem się więcej) - niestety w tym egzemplarzu skorodowane drzwi pasażera po lewej i maska silnika z przodu po prawej - dziwne bo mój pasek 94r. i ma blachy w oryginale - ale to pewnie ten egzemplarz jest po przejściach. W poniedziałek oglądałem 2.0 pb i jednak tamten silnik chodzi ładnie i spalanie nie tak dużo większe - chyba jednak pb ciekawsze - ale muszę jeszcze obejrzeć z jeden egzemplarz w dieslu. Hej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Dokładnie, nie sugeruj się tylko jednym oglądniętym autem (i to jeszcze jakimś nie do końca udanym), zobacz jeszcze co najmniej z dwa. 2.0 Pb tez ciekawy motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Pomyśl o e39 z silnikiem 3.0d.Wymiata...Generalnie tak jak napisali koledzy 2.0d będzie za słaby do tej budy.Chyba,że jesteś na tyle cierpliwy,że nie będą Cię wkurzały wyprzedzające Cię Corsy i Fiesty <bmw_3> Silniki są wrażliwe na jakośc paliwa (mówię o dieslu),musisz właściwie traktowac turbinę (temat poruszany w innych postach),zdażają się problemy z elektroniką.Ale jak wyczaisz dobry egzemplarz będziesz zadowolony.Ja polecam 3.0d.Koleżka ma 2.0 na benzynie w e46 i jest trochę słaby a co dopiero w e39... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 to prawda ważne w przypadku dieselka jest stan silnika bo naprawy mogą być drogie, znajdź jakiegoś zaufanego speca od common rail w bmw i szukajcie najlepiej 3.0 d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.