Nx_sz Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam Panowie mam taki problem jezdze na benzynie i od pewnego czasu stała mi sie bardzo dziwna rzecz natomiast gdy auto odpalam jest zimne jade to jest takie dziwne zamulone do 2 tys nawet czasem szarpnie lecz potem jest juz ok na goracym silniku objawy sa podobne lecz nie tak silne jak na zimnym. Samochod jedzie tak do 2 tys jest taki dziwny jakby zamulony od 2,5 do 7 tys i odcinka idzie elegancko. Mysle tak swiece bo mam jeszcze oryginalne Bmw Bosch lub filtr paliwa albo w najgorszym wypadku wtryski chodz to moim zdaniem mało prawdopodobne..... Nie wiem moze koledzy coś doradzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 zarowno swiece jak i filtry sa rzeczami, ktore z czasem sie "koncza", wiec radze troszke zainwestowac w autko... swiece proponuje zmieniac co 50 - 60 tys. km (oczywiscie czesciej mozna tez ) filtr paliwa co 30 tys. km filtr powietrza co 10 tys. km razem z olejem i filtrem dodatkowo raz na dwa lata,warto sprawdzic opornosc przewodow wysokiego napiecia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 A Tazunio co myslisz o tych wtryskach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 osobiscie "najsampierw" zmienilbym filtr paliwa+powietrza, nie jest to wielki wydatek a moze pomoc... potem zabralbym sie za te oryginalne swiece, co juz jest troszke wiekszym wydatkiem, szesc dobrych swiec to juz jakies 400 - 550zl... a na wtryski raczej bym nie stawial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam mi kiedyś dusiło motor i winny okazał się filtr paliwa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ooo widzicie no to zaczynam brac sie do roboty a moze sie orientujecie gdzie jest filtr paliwa w bmw e30 325 12v coupe? [ Dodano: 24 Marzec 09, 17:05 ] Filtr już znalazłem ale niestety potrzebuje kanał zeby go wymotnowac ale z tego co widze to chyba nigdy nie był wymieniany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 24 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 A zobacz czy filtr nie jest np. wgnieciony. Miałem u siebie coś takiego (jak by go ktoś młotkiem zaj***) i w efekcie auto chodziło jak by chciało a nie mogło. Po wymianie rakieta (328i) No ale jak mówisz, że chyba nigdy nie wymieniany to wymieniaj, nie ma co Sprawdź jeszcze filtr powietrza (tak jak pisał tazunio : "osobiscie "najsampierw" zmienilbym filtr paliwa+powietrza, nie jest to wielki wydatek a moze pomoc...") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A wiec tak filtr paliwa zmieniłem okazało sie ze jednak był oryginalny Bmw tak jak myslałem i ciezki był jak cholera Auto chodzi o niebo lepiej :twisted: Ale jeszcze załatwiłem sobie swiece i tak mam do wyboru champion lub NGK?? Które waszym zdaniem lepsze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 NGK <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A wiec tak odczekałem az sacmochod ostygnie do zimna... I odpalam na benzynie i sa podobne objawy jak przedtem auto troche zamula... Na gorącym silniku jest jak najbardziej dobrze wkreca sie nie zamula i nie szarpie wiec czemu tak jest na zimnym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 wiec czemu tak jest na zimnym?? podobne objawy występują jak jest uszkodzony czujnik termiczny.Ale teraz to ja tylko gdybam, na szczęscie nie jest drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 cholera wie a moze te swiece juz sa podmeczone Świece również oryginał BOSCH BMW wiec moze tez na nie czas?? moze tak byc ze na zimnym bedzaie ciulowo chodził przez swiece?? pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 kolego świece to tak czy siak można wymienić bo świece wiecznie nie bedą funkcjonowały a jeszcze jedna sprawa u ciebie może być załatwiona grzałka sondy i na zimnym silniku za mało dawkuje paliwa podobne objawy występują jak jest uszkodzony czujnik termiczny kolego co masz na myśli czujnik termiczny? bo nie spotkalem się z taką nazwą co ty nazywasz tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 kolego co masz na myśli czujnik termiczny? bo nie spotkalem się z taką nazwą co ty nazywasz tak? W m40 tak jest.To jest taki czujnik ,który wysyła info do kompa na temat temperatury silnika i na tej podstawie dawkowane jest paliwo podczas rogrzewania sie silnika. [ Dodano: 25 Marzec 09, 21:17 ] http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=11_1342&hg=11&fg=15 element 13-ty Jednak to jest w przypadku m40 a w m20 w sumie to nie jestem pewien , wiec przepraszam za błędne nakierowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 DIEGO E30, kolego taki czujnik jest w każdym silniku zwany czujnik temperatury silnika :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 olego taki czujnik jest w każdym silniku zwany czujnik temperatury silnika prawie sie zrozumieliśmy [ Dodano: 27 Marzec 09, 19:44 ] z tym ,że są dwa takie czujniki jeden od wskazówki temperatury cieczy ,a drugi to ten o którym jest mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 z tym ,że są dwa takie czujniki jeden od wskazówki temperatury cieczy ,a drugi to ten o którym jest mowa tak jak pisałem jeden temp. silnika a drugi wskażnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.