[Maciek] Opublikowano 23 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Po zatrzymaniu auta czuć delikatne, czasami nieregularne czasami regularne, mocniejsze, słabsze wibracje. Wydaje mi się że pochodzą z przedniej części podwozia. Wystepują tylko przy niskich obrotach, zwłaszcza po zatrzymaniu się kiedy trzymam auto na stopie przy ustawieniu skrzyni w pozycji "D"rive. Czasami wibracje chwilowe są tak mocne, że delikatnie buja autem. Przy dużych prędkościach, przyśpieszeniach problemu nie ma. Co to może być ? pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandrew Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Własnie mam ten sam problem - czy ktos pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dread Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 MOŻE poduszka pod silnikiem jakaś się skoczyła? Ale to tylko gdybanie.. Jak się uporacie to dajcie znać co to było.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobilcar Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 To może być filtr cząstek stałych. BMW jak jest na postoju reguluje obrotami silnika żeby spaliny się poprawnie spalały w filtrze i czasami są nierówne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latino525 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 mam to samo w 525i wlasnie mi kumpel wymienia bo znalazl w czym jest problem niejaka odma odpowietrzenia silnika ktora zasysa lewe powietrze i dlatego wlasnie trzesie silnikiem najpierw myslalem ze swiece lub ktoras cewka ale okazalo sie ze to wlasnie ta odma bo jest plastikowa i po pewnym czasie pod wplywem ciepla rozszczelnia sie i daje wlasnie takie efekty.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLJot Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Ja bym sprawdził, albo koło pasowe, abo poduszki pod silnikiem i skrzynią. Pytanie pierwsze czy przy gaszeniu auta słychać pisk ? Czy jak popatrzysz na wycieraczki to czy sa nie ruchome czy może się trzęsą jak przełączysz na D lub na R. Ciesz się ze nie masz dwumasu bo objawy są podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.