woz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Wiesz, jak szukalem swojej e34 V8, to przeszlo mi przez oczy ogloszenie BMW e36, z silnikiem M60B30. Ladna 3 litrowa V8. Juz za oryginalnosc rzucalo sie w oczy, bo znasz jakies e36 z widlasta osemka? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Pewnie, że nie znam, ale tak sobie czasami myślę, że te nasze silniki 323 i 328 łatwo przy pomocy dolotu i wydechu można zyskać 20-30KM, także dlatego chciałbym zrobić wydech i dolot potem strojenie i zobaczyłbym czy udałoby mi się przekroczyć barierę 200KM, a potem już chyba na serio odkładałbym na turbo. Poniekąd masz racje, chyba to jest chęć ciągłych zmian, żeby się coś działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Cos o tym wiem. Kilka dni temu zamontowalem alu ramki na zegary i czerwone wskazowki, teraz bede wlaczyl z BH, a pozniej za miesiac kiera, a miesiac pozniej szybki, a miesiac pozniej cos tam, z miesziac pozniej sros tam.. hehe, the story of my life Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 O tych ramkach pogadam z tobą jak je zobaczę life i te wskazówki, bo mnie to ciekawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam.... Ja to mam plan taki na swoje urodzinki kupuje E30 316 wystarczy, i ja bede przerabial pod wzgledem preformance 8) zrobi sie swapa cos tem jeszcze pozniej znowu cos sie dlubnie E34 pojdzie na optyke tylko, moze to jest lepsze rozwiazanie niz dlubanie auta ktorym jezdzisz na codzien?? bo srednio pol roku auto przestoi w warsztacie, wszystko zalezy od planow, widze ze kazdy z nas zachorowal na te sama chorobe <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 a nie lepiej od razu kupic jakies e30 ale 325? WIem, ze i tak bedzie swap, ale 325 mialo tarcze przod i tyl, a 316 chyba bebny z tylu jesli sie nie myle? Od razu odpadloby co robienie hamulcow i innych pierdol. A roznica miedzy 325 a 316 moze nie bedzie taka duza.. Hmm, e30 z silnikiem M60B40? :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Woz wszystko chodzi o koszta ubezpieczenia i takie tam manewry rejestracyjne a co do E30 M60B40 to juz takie jezdzi po Białymstoku <bmw_1> (ponoc ma byc jeszcze bi-turbo ale to tylko plany), mi wystarczy 2,8 troche sie go zdlubie doda pare wynalazkow, jak narazie ograniczam sie do zaplanowania wiekszosci modyfikacji tzn co chce miec to pozwoli zaoszczedzic mi pieniedzy i nerwow :wink: [ Dodano: 4 Kwiecień 09, 10:25 ] A tak jezdzi E30 M60B40 8) http://www.youtube.com/watch?v=-9FCaYPoG9w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Hmm, e30 z silnikiem M60B40? ... + 6 biegowy manual i nic wiecej do szczescia nie potrzeba :drunk: Fajny filmik E30 + V8 na pokładzie , ładnie zamiata :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Montaż wydechu to chwila moment, wykonuje się go chyba bez konieczności zostawiania samochodu, myślę, że z kolektorem dolotowym M50 i montażem Kitu BMC nie zejdzie długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 na innych forach potweirdzilo sie ze kolektor z M50B25 dodaje KM ale ujmuje Nm, co wg. mnie troche bez sensu... Woz, gdzie ty robiles swoja bawarke? kto modyfikowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Czesc Brodeer. Po pierwsze to zdecydowanie polecam te modyfikacje (chodzi o swap ssacego) i potwierdzam, ze po zmianie KM ida do gory, ale Nm ide ciut, nie duzo ale ida, w dol. Ja jak sie za to wzialem to zestaw do zamiany kolektora ssacego sciagnalem ze stanow z firmy KOPERFORMANCE. To nie latwa sprawa typu plug and play :lol: Podaje linka do zestawu: http://www.koperformance.com/BMW/engine/manifolds/ko/ko_performance_bmw_parts_m50_manifold_conversion_kit_e36_m3.htm Ale oczywiscie po tym jak sam sie za to wzialem i porozkrecalem silnik na czesci pierwotne, po czym byl juz nie do zlozenia :roll: , skontaktowalem sie z gosciem ktory we Wrocku prowadzi mala firemke (glownie elektronika, ale zajmuja sie tez innymi aspektami samochodowki. Dosc lebski facet. Firma nazywa sie BOTRONIC. Kontakt: Krystian: 502 567 528). No i ten Krystian powiedzial, ze zestaw wcale nie byl potrzebny i ze zrobiliby to bez zadnych gratow sciagnietych ze Stanow, wiec mysle, ze warto pierw do niego uderzyc. Uklad wydechowy sam zlozylem (dedykowany do 328i udalo mi sie znalezc na allegro, nowke. Do tego kata wyciagnalem i przelotowy srodkowy tez od BMW). Kolektory wydechowe podobne do tych, koszt tez byl w okolicach 700zl: http://moto.allegro.pl/item607257739_sportowy_kolektor_wydechowy_bmw_e36_323i_325i_m3.html#gallery Do tego K&N, i wszystko przeprogramowane: http://img.photobucket.com/albums/v508/woj74/skanuj0001.jpg Tam masz namiary na kolesia ktory mi to robil. Skasowal mnie 600zl za to, dal samochod zastepczy wiec bylo OK. Ale slyszalem, ze w Polsce trudno znalezc kogos kto by sie znalazl na przeprogramowaniu kompa w 328 (znacznie latwiej ponoic znajdziesz kogos kto by sie znal na 325). Tego nie potwierdze, przekazuje to co slyszalem, i to z paru roznych zrodel. Koncowy wynik to 280Nm i 228,5KM. Auto dobrze sie zbieralo. Jesli masz jeszcze jakies pytania to dawaj smialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Sebastiana znam, robilem u niego auto jezcze jak nie mial hamowni wiec bylo robione na "czuja" ale tez za stosunkowo odpowiednia kwote Co do chipowania to fakt, nie chodzi tu jednak o pojemnosc a o komputer - podobno siemensy ciezko robic, on dawal rade juz dobry kawal czasu temu. Co do baranow, to zakupilem na ebay Rennsport, ale z tego co widze to sa powyginane jak te co pokazales ProRacing, czyli pewnie to to samo. Do tego mam stozek simoty w carbonowej obudowie i bedzie wydech koncowy (wydech pochodzi z dawcy wiec nie jestem pewny czy caly czy tylko koncowy ) Sebring. Co do kolektora ssacego - staram sie uzyskac jak najwiekszy moment na kolach, (miedzy innymi dlatego kupilem most z mniejszym przelozeniem od M3 3,2 3,23 ktory zastapi ori most 2,93), dlatego z tej opcji raczej nie skorzystam. Jesli chodzi o wyciecie katow... co zrobiles z sonda za katami? czy byl pozniej jakis problem falowanie obrotow czy wieksze spalanie? Katy u siebie raczej zostawie, ale pozbede sie tlumikow srodkowych. Jedna rzecz jaka zauwazylem to to ze 2,8 chyba nie lubi "przeciągów" przez silnik, zauwaz ze kanaly kolektora ssacego zostaly zawezone, z kolei tlumik otrzymal przepusnice na jednej z koncowek, wiec cos w tym musi byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Sondy normalnie podlaczylem (przed katem). Nie bylo zadnego falowania obrotow. Jedynie to obroty nie byly wysokie na zimnym silniku wystarczajaco dlugo. Doslownie przez 5 sekund byly powyzej tysiaca, pozniej spadly do normalnych tak jakby silnik byl juz cieply. Jedynie nie pamietam czy tak bylo jeszcze przed wyciagnieciem kata, bo kat zostal usuniety dosc dawno temu. No, jestem ciekaw jakie bedzie wrazenie przejscia z 2 na 2.8 i to jeszcze po przerobkach Nie myslales o baranach oryginalnych z m3? Ja po czasie zalowalem, ze nie zdecydowalem sie na wlasnie takie. Moze nie sa piekne i blyszczace, ale napewno wykonuja swoje zadanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 z baranami z m3 tez trzeba costam kombinowac jakies podkladki grubsze czy cos, ale fakt ze wolal bym ori m3 niz te "blyskotki" z allegro... niestety juz zakupilem te gorsze, a teraz na allegro za niewiele wiecej sa ori m3... no ale tak chcial pech A przesiadka z 2.0 na 2,8... mam tylko nadzieje ze nie bedzie mi za malo mocy po 2 tygodniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A przesiadka z 2.0 na 2,8... mam tylko nadzieje ze nie bedzie mi za malo mocy po 2 tygodniach Różnicę czuć i mocy raczej ci nie zabraknie, ale w miarę jedzenia apetyt rośnie wtedy tylko maska od e46 (10KM), stożek z dolotem ciepłego powietrza (od 5KM do 30KM) itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 zapomniales dodac, zeby byc w temacie to trzeba wejsc na linka: http://www.forum.maxbimmer.pl/topics5/allegro-i-inne-vt373,510.htm?sid=45d353e393a6a61468a217d81dfc3ee4#88882 [ Dodano: 17 Kwiecień 09, 18:25 ] z baranami z m3 tez trzeba costam kombinowac jakies podkladki grubsze czy cos, ale fakt ze wolal bym ori m3 niz te "blyskotki" z allegro... niestety juz zakupilem te gorsze, a teraz na allegro za niewiele wiecej sa ori m3... no ale tak chcial pech A przesiadka z 2.0 na 2,8... mam tylko nadzieje ze nie bedzie mi za malo mocy po 2 tygodniach Mysle, ze nie, bo po dobrych modach i jesli silnik jest dobry, to jakies 205-210 kucykow powinno byc. To jest dobre 60 wiecej niz w przypadku 320.. Mysle, ze na jakis czas bedzie starczylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 woz, a no fakt masz rację - nie umieściłem super linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.