dawidjawor Opublikowano 22 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 witam mam duży dylemat i niewiem co mam zrobic.posiadam kompletny silnik z e30 320 rok 85,86 faktyczny przebieg 167tys prubowalem go wlozyc do e34 z 89r ale blok silnika z e30 nie ma otworow na przykrecenie lap z e34.w mojej 520 zerwal sie pasek i pokrzywil wszystkie zawory. postanowilem przelozyc sama glowice ale tez zastanawiam sie nad przelozeniem tlokow z pierscieniam tylko co mam zrobic z panewkami w e34 zostawic czy przelozyc z e30. na cylindrach w e30 wogole nie ma sladu zuzycia sa jeszcze nawet slady po pierwszym szlifie. ale jest maly problem bo nie zdarzylem sprawdzic cisnienia w cylindrach w mojej e34. i wiec czy takie przelozenie samych tlokow z pierscieniami ma sens? Prosze o jakies podpowiedzi co z tym wszystkim zrobic???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 skoro doly obu silnikow sa dobre ja bym przerzucil sama glowice podobny problem mialem w m40 1.6 wrzucilem glowice od 1.8 m40 i smiga do dzis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A skąd wiesz jaki wymiar masz na cylindrach czy na wale w E34? Chcesz przełożyć z innego motoru,a będą inaczej wyrobione,albo innego wymiaru,dla mnie dziwne myślenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 ja to bym przelozyl tylko glowice a co do tlokow to jesli nic im sie niestalo po tym zdazeniu bo jak siciagniesz glowice to bedziesz widzial tloki jak zaden tlok nieudezyl w zawor w momencie pekniecia paska to po co je przekladac sprawdz gladzie cylindrow czy sa nieporysowane i tyle chyba ze chcesz miec wiecej roboty i rozbierac dol silika to zanim to zrobisz zmierz sowmiarka srednice tloka i cylindrow zanim sie narobisz bo co tam piszesz ze ten drugi jest po 1 szlifie no to niebedea pasowaly tloki po 1 szlifie do nominalnego cylindra a tak wogole to bym sprzedal ten silnik a gdzies poszukal M50 na lancuch silnik bo te stare raszple z tymi paskami to stara technologia ja z bratem tez wycigamy M20 2.5l w E30 i wkladamy M50 2,5l vanos z E34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.