Chacko e30 Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Mam e30 318i m40 wczoraj kupiłem e30 320 m20 kupiłem ją ją za grosze jeżdzi i wszystko z nią ok tylko buda pordzewiała i podłoga tez w ciężkim stanie chciałbym przeżucic ten silnik do swojej e30 ale niewiem czy to sie opłąca tracic czas?? i czy to trudne jest az tak jak to mówią??.szkoda mi tego silnika 2.0 jest po remoncie i nigdy nie jezdził na gazie kompresje ma bdb po 11 na każdym cylindrze nie zalany olejem ani nic. jakie macie zdanie na ten temat?? pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 osobiscie wiekszego sensu nie widze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b129 Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Jak tylko masz czas na zabawe z tym i warunki tzn.kanał,wyciagarke do silnika,klucze itp.to czemu nie,tym bardziej ze masz wszystkie graty,wystarczy przełozyc.W jezdzie sie nic nie zmieni bo 2 litry to wół,ale 6 garow bys miał. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Mam e30 318i m40 wczoraj kupiłem e30 320 m20 kupiłem ją ją za grosze jeżdzi i wszystko z nią ok tylko buda pordzewiała i podłoga tez w ciężkim stanie chciałbym przeżucic ten silnik do swojej e30 ale niewiem czy to sie opłąca tracic czas?? i czy to trudne jest az tak jak to mówią??.szkoda mi tego silnika 2.0 jest po remoncie i nigdy nie jezdził na gazie kompresje ma bdb po 11 na każdym cylindrze nie zalany olejem ani nic. jakie macie zdanie na ten temat?? pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw pytanie_bmw jak masz pojecie to przekładaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo 520 Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Chociaż ekonomicznie to nieuzasadnione bo tylko parę kucy więcej a spalanie sporo wzrośnie to ja bym przełożył. Zresztą zrozumiesz jak podczas jazdy posłuchasz 6 cylindrów tuż przed odcięciem :mrgreen: 4 cylindry nie brzmi już tak jak 6. A chyba po to kupiłeś <bmw> żeby mieć fun z jazdy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w przekładaniu <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 kolego jeżeli twoja buda również jest pordzewiała to raczej nie ma sensu a tak napoważnie to w bmw powinien byś silnik najmniejszy 6r uważam że jak najbardziej przekładaj nie masz n ic do stracenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adax997 Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 koledzy mają racje ja też bym przełożył bo sam w swojej e30 zmieniłem silniczek z 2.0 m 20 na 2.5 24v na podwójnym vanosie ,a co do twojej jak tamta druga też jest zgnita bejca to najpierw zrób blacharke a pózniej silniczek tylko wtedy to zajmie troszku czasu tobie i oprórzni portfelik 8) :wink <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 własnie ta m40 jest zdrowa i dlatego mysle ze chyba warto sie pobawic ojciec ma warsztat troche dłubie w mechanice mam podnosnik cały sprzęt potrzebny do swapa,i co najwazniejsze mam drugie autko jak bym postamił swoje beemki na warsztacie;D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 21 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 na mądry rozum nie oplaca sie bo zdrowe m40b18 pojedzie tak jak m20b20 a spalanie ma duzo nizsze. jednak ja mimo wszystko bym przelozyl bo jednak dzwiek 6cylindrow ''to jest to'' dlatego kupilem 320i zamiast 318i/318is Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 spalanie to nie problem przed bmw jezdziłem audi 2.3l która miałą coś nie tak i paliła 18-20l benzyny i zrobiłem tym autkiem prawie 20 tys. km przez 14miesięcy ;D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 22 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Chacko e30, spalało ci 18-20l na 100km... wow to chyba but non stop Ja mam 2,5 i spalanie średnie to 10l (no przy bucie to fakt 18-20l) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 ale takie spalanie miałem w audi 2.3 l automat!! smigałem czymś takim bez prawka ojciec mi kupił na 17 urodziny;D:D ona miała wydmuchaną uszczelke pod kolektorem ssącym tak mi sie wydaje pływała na obrotach pomiedzy 1000-1700, wymieniałem silniczek krokowy i dalej to samo;D"D ale depniecie miała nią pojechałem pierwszy raz 220km/h ;D:D;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 23 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 No nawet na automat, to moim zdaniem spore spalanie miała twoja furka. Widocznie coś nie tak tam było - jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.