PawełWilk Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam. mam pytanie odnosnie kupna Bmw e39. Szukam E39 z mocnym silnikiem. Mam dwie opcje 528 + Gaz 1997r za 17500 albo 530D 1999r za 19000 do rejstracji. Przy tym diselku jest jeszcze troche pracy kosmetycznej. Co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam. :mrgreen: Ja radziłbym benzyne. 530d za tą cene będzie prawdopodobnie padnięta,no i prócz tego sam piszesz że do roboty troche jest. Swoją drogą-mój kumpel szuka E39 do 17tys. i oglądał już z 15 w tej kwocie.szkoda gadać... <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Poniżej 20tys E39 to bedzie raczej szrot-wagen , niestety za zadbany egzemplarz E39 w dobrym stanie trzeba dac w okolicach 22-23tys w góre , jesli znajdziesz cos taniej w przyzwoitym stanie to albo bedzie fart albo poprostu sprzedający bedzie zmuszony szybko spieniężyć auto. Do 20tys znajdziesz w dobrym stanie ale raczej z duzymi motorami np 540i :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Mnie to diesel chyba nigdy nie przekona (choć miałem chwilę "załamania"). Mimo że technika poszła do przodu i teraźniejsze dizle są o niebo lepsze niż te z przed 15-20 lat, a osiągi nieraz lepsze niż w benzynie, to nadal są delikatniejsze niż Pb, zarówno wtryski jak i turbiny. Wiadomo że zależy to od właściciela jak eksploatuje, ale kupując nie wiemy kto jak traktował dane auto. Benzyna może znieść więcej moim zdaniem i jeśli chodzi o jakiekolwiek naprawy będzie tańsza, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 O dieslu w tej cenie nawet nie myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 E39 w dobrym stanie trzeba dac w okolicach 22-23tys w góre Tego się trzymaj, okazje to.............. szkoda gadać <bmw_4> A co do wyboru, to tylko benzynka, może być z porządnym sekwencyjnym gazem <bmw_1> , diesle są strasznie drogie w utrzymaniu <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 diesle są strasznie drogie w utrzymaniu <bmw_3> Co masz na myśli?W marcu mija rok jak jeżdżę dieslem i poza nowym akumulatorem i przekaźnikiem od klimy w nic nie musiałem inwestować...Jeśli wiesz jak postępować z turbiną to auto nie powinno sprawiać problemów.A niejedna benzyna wymięka.Na youtube jest filmik e46 2.8 benzyna vs e46 330d na 1/4 mili.Benzynka niestety została sporo w tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Kupuj benzynę ale najlepiej bez gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bawarjan M5 Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Witam! jesli moge sie wypowiedziec to wybralbym diesla co tez uczynilem do tej pory jezdzilem zawsze w benzynie mialem e34 2,5litra 24v potem e39 2,8 i powiem ci ze super mi chodzily na sekfencji lovato ale postanowilem kupic diesla i okolo 3 miechow temu kupilem e39 3,0 w dieslu zanim postanowilem to zrobic sporo poczytalem na temat tego silnika rozmawialem z ludzmi ktorzy mieli takie cos i powiem nikt niepowiedzial inaczej jak poprostu rewelacja ten silnik jest nie do zniszczenia najlpeszy silnik jaki moze byc byl uznany silnikiem roku i jak niebedziesz katowal turbiny na zimnym silniku to ona bedzie chodzila bardzo dlugo a silnik jeszcze dluzej kazdy kto mial i sie zna powie ci ze silnik 3,0diesle w bawarce oparty na najnowszym systemie zasilania common rail to rewelacja ja mam i powiem ci ze nic nierobie poprostu leje i jezdze a buta ma niesamowitego zbiera sie duzo lepiej niz moje 2,5litra kazdy kto mial wie jak chodzi ten silnik rasowy chod i zbiera sie jak benzyna w koncy ma prawie 200klaczy wiec jest czym pocisnac ale jak koledzy mowia na takie cos trzeba wydac przynajmniej 30dychy a jak niemasz to wez w benzynie z gazem cos kolo 20tys bo za zadbanego dieselka 3,0 niestety trzeba sie duzo wiecej wyplacic.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 No tak, ale kupić e39 530d za tą kasę będzie ciężko (żeby była zdrowa). Dlatego ja doradzam benzynę bo jest o wiele większa szansa, żeby kupić dobry egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Co prawda diesel wyglada ladniej ale skoro mowicie ze za taka cene to jakas padaka to jeszcze sie wstrzymam. A benzynka jest zadbana gaz zalozony fachowo bo gosc zakladal go w warsztacie mojego bardzo dobrego znajomego, u ktorego ja tez jestem stalym klientem. i co nawazniesze autem jezdzi gosc ok 45 lt. [ Dodano: 17 Marzec 09, 21:43 ] kolego damiano widze ze masz e39 528 co mozesz mi powiedziec o tej Bawarze. A moze masz jakies materialy na necie co do tego modelu i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Witam! jesli moge sie wypowiedziec to wybralbym diesla co tez uczynilem do tej pory jezdzilem zawsze w benzynie mialem e34 2,5litra 24v potem e39 2,8 i powiem ci ze super mi chodzily na sekfencji lovato ale postanowilem kupic diesla i okolo 3 miechow temu kupilem e39 3,0 w dieslu zanim postanowilem to zrobic sporo poczytalem na temat tego silnika rozmawialem z ludzmi ktorzy mieli takie cos i powiem nikt niepowiedzial inaczej jak poprostu rewelacja ten silnik jest nie do zniszczenia najlpeszy silnik jaki moze byc byl uznany silnikiem roku i jak niebedziesz katowal turbiny na zimnym silniku to ona bedzie chodzila bardzo dlugo a silnik jeszcze dluzej kazdy kto mial i sie zna powie ci ze silnik 3,0diesle w bawarce oparty na najnowszym systemie zasilania common rail to rewelacja ja mam i powiem ci ze nic nierobie poprostu leje i jezdze a buta ma niesamowitego zbiera sie duzo lepiej niz moje 2,5litra kazdy kto mial wie jak chodzi ten silnik rasowy chod i zbiera sie jak benzyna w koncy ma prawie 200klaczy wiec jest czym pocisnac ale jak koledzy mowia na takie cos trzeba wydac przynajmniej 30dychy a jak niemasz to wez w benzynie z gazem cos kolo 20tys bo za zadbanego dieselka 3,0 niestety trzeba sie duzo wiecej wyplacic.pozdrawiam Podpisuję się pod tym <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_bodek Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 2.8 super silnik, na gazie przejeździłem w e36 ponad 50 tys. bez żadnych problemów. Ale do e39 trochę słaby może się czasem wydawać. Teraz mam 4.4 i można taką wyrwać nawet u sąsiadów na zachodzie za dobrą kasę. To jest auto nie do zmęczenia, jeszcze jak automat to masz gwarancje że motor raczej zdrowy i auto nie piłowane jak manuale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 6 lat jezdze osobiscie 528i na podwójnym Vanosie i nie ma lepszego auta (m technik zawieszenie to podstawa według mnie) i silnika dla mnie. Chociaż 530d jest identycznie rewelacyjny a jednak w spalaniu o 2 litry ekonomiczniejszy, ale drozszy w zakupie. Na temat 528i w skrócie, nie do zajechania, moc przyzwoite spalanie i ładna praca silnika towarzyszy mi od początku jak zrobilem 200tys km tak było wszystko ok jest i będzie. Wymieniam tylko filtry olej, płyny i nic więcej. Polecam na podwójnym Vanosie (od roku 99). Jakbys też wybierał to staraj sie zakupic z fabryczną zawiechą M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 gaz to do zapalniczek i kuchenek gazowych!!!jakby to miało jeździć na gazie to fabryka by założyła!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 3.0 D swietny silnik oszczeddny dynamiczny mocny. minus tego auta to skrzynia do robienia prawie kazdy egzemplarz od 4tys w gore.... 2.8 swietny silnik dynamiczny mocny paliwo rzerny swietnie spisuje sie na dobrym gazie. Oby dwa auta znam od paru lat i moge o nich napisac przocz tego co wyzej 3.0 D: pali miasto ponizej 10l/100km trasa ok 7l/100km niezawodny silnik dosc cichy jeden podstawowy minus tego auta to te skrzynie automatyczne GM oraz przebiegi (wiadomo po co niemcowi Diesel) 2.8i + gaz spalania Miasto: ok 20l/100km Trasa ok 12l100km bardzo wytrzymala jednostka mega cicha bezawaryjna same plusy oprocz spalania. Oby dwa auta znam od ok 2lat i znam dokladnie ich stan wiec to co napialem to sa informacje oparte o uzytkownikow. Co do bicia piany niema co pisac ze cos jest lepsze od 22tys i ze 20tys bedzie gorsze... trzeba podpiac do kompa i zobaczyc co drzemie w Beemce. Podstawa to przebieg !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 co do uzytkownika 2.8i + gaz to 20l/100km to tak raczej jak na niego ekonomicznie srednio ma grubo ponad 20l/100km 22 23.... Ale bardzo ciezka noga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizer Opublikowano 12 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 wiesz ja bym bral 528i z sekwa bo sam takiej szukam tylko ze sianko na nia bede mial oklo stycznia. mialem diesla tylko e34 525tds automat i powiem Ci ze fajny dzwiek ale bez szalu z moca scigalem sie ostatnio 530d e39 automatem z 525i e34 manualem i e34 mnie polknela bez problemu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizer Opublikowano 12 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 a jeszcze bym mial pytanko e39 528i z sekwa ile moze lyknac w manualu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 12 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 E39 2.8 na podwójnym Vanosie czyli egzemplarze od polowy 98r pali 7,6 do 10 na trasie, miasto ok 10 litrow !!! Jak jade autostrada ok 210km/h cala trase to 11,7 spala. Rewelacja osiągi, w tej budzie idealnie sie sprawuje i nie jest za słaby. Gdyby byl to bym nie użytkowal 6 lat a nadal mam i jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizer Opublikowano 12 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 dzieki kevin a jakies wady zauwazyles ktore moga duzo kosztwac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oggy Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 528 pali ci 10 po miescie? No jaj sobie nie robmy.... nie znam ZADNEGO 528, ktore w miescie spalalo by ponizej 12. (z przynajmniej 5 znanych mi samochodow). Za to zgodze sie do co spalania po trasie - jest jak najbardziej realne, ze srednia polozona w granicach 8,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Wady to czujjniki ABS nic więcej. ok. 10 pali po mieście na podwójnym Vanosie jest oszczędny, a może ja mam inną sztuke?? 530d są mocniejsze a ja ktakie objeżdżałem, może idealnie trafilem, na hamowni wyszlo mi 199KM to też więcej niż fabryka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizer Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 a jak CI sie vanosik spisuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 13 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Ani razu nie naprawialem, na hamowni wyszlo ze niby vanos ale to na pewno sprzeglo i po weekendzie mechanik bedzie mial czas i wymieni na nowe fabryczne z dociskiem to jedyna naprawa przez 6 lat. I jeszcze 3 lata temu pompa wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.