Kosa Opublikowano 30 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Założyłem wczoraj aluski z nowymi oponkami, dzisiaj wyjechałem za miasto i troszke się zaniepokoiłem, otóż: Jadąc sobie prosto po w miare prostej drodze, czuje delikatne bicie na kolr (drganie) kierownica trzyma się prosto, skręcając w prawo czuje jakby prawe koło jechało po kostce , gdy skręcam w lewo wszystkojest ok, gdy przyhamowuje tez delikatnie ustaje Wiem że tarcze i klocki kwalisikuja sie juz do wymiany (kołnieże na tarczach i mrugająca kontrolka od klocków potrafi czasami zamrugać) O co może chodzić, felga źle wyważona?? Coź z oponą, czy coś z zawiechą ?? odpowiem na szelkie pytania, dam poprowadzic dla testow pozdro Proszę o konkretna pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 30 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 moze to byc luz na koncowce drazka nieraz tak sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 ale skoro przed zmainą było OK , to winne są koła, przed założeniem ZAWSZE powinno się wyważyć, szczególnie jek żle przechowywane były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 ale skoro przed zmainą było OK , to winne są koła, przed założeniem ZAWSZE powinno się wyważyć, szczególnie jek żle przechowywane były dokładnie jak przed zmianą wszystko było git to najprawdopodobniej trzeba wyważyć :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Dziwna sprawa , wydaje mi sie ze to raczej nie jest wina kółek letnich => skoro Kosa jezdził na nich w lecie i byly ok to od samego lezenia w garazu nic im sie nie stało ja przynajmniej tak swoje teraz przełozyłem i jest ok :wink: Predzej moze byc łacznik stabilizatora albo jakies luzy na drązkach W kazdym razie podjechac na wyważarke mozna i jesli beda ok to raczej wielkiej kasy sie za samo sprawdzenie nie zapłaci <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 zależy jak przechowywał,mogła się gula na oponie zrobić całe koła napompowane TYLKO na leżąco :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 A ja się tak zapytam. Jakie były opony zimowe i letnie (na jakich felgach)? Może jest tak, że na zimówkach nie czułeś tego co na większych felach letnich z niższym profilem. Może w zimie łożysko koła dostało w dupcię i jak jedziesz prosto to jest obciążone i nie czuć wibracji a skręcając w prawo odciążasz trochę prawe koło i pojawiają się drgania. To takie moje skromne przemyślenia. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 31 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 1. W zimie jeździłemna 14" 185/14/65 teraz 195/60/15 2. Opony kupiłem"nowe" i dałem do założenia i wyważenia znajomemu, niestety nieibyło mnie przy tym 3. 2 Felgi były lekko prostowane przed założeniem dałem zaufanemu koledze 4. Pojade jak najszybciej na wyważarke sprawdzić 5. Pozniej bede myslal co dalej dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 wolnym wieczorkiem przemyślałem kwestie(po postach) i doszedłem do wniosku żeby najlepiej wjechać na kanał i sobie sprawdzić czy wszystko gra.Jak gra to sprawdź fele albo oponki.Usterka w takich przypadkach raczej musi być widoczna-pozdro bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 ja stawiam na przednia lewa oponę(widoczna bulwa albo przehamowana) lub krzywa felga przednia lewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Wszystko gra i buszy Głupia sprawa ale powienienem skopc dupe gościowi, lewe przednie koło nie dokręcone było k....wa :evil: zostawił sobie chyba na pozniej dzieki za rady pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jesli byla taka sytuacja to zobacz stożki gdzie wchodza sruby czy sie nie rozkalibrowaly bo moja sie pozniej sruby odkrecac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 radził bym ci szpilki w alu dokręcać dynamometrem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.