dawidjawor Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam za tydzien bede przekladal silnik 2.0 M20 w E34 wszystko bylo by ok tylko nowe serducho bedzie pochodzic z E30 i pytanie co nie bedzie pasowac? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 M20 to M20 jest taki sam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 M20 to M20jest taki sam... i tu się mylisz nie pamietam dokładnie ale w m20b25-pewnie to samo co m20, różniły się oczywiście łapy silnika, i miarką oleju tzn. w e30 miarka wchodził w blok a w e34 w miske (chyba tak albo odwrotnie) ale wystarczy wymienić miske olejowa a dziure w bloku poprostu zaślepić matalowym kołkiem z poprzedniego bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 ja bede mial caly kompletny silnik tylko bede mosial przelozyc rozrzad i cala jego obudowe bo e30 po dzwonie z przodu i z tego co widzialem to wentylator kopulka rozrzad do wymiany. ale wszystko mam ze swojego silnika wiec powinno byc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 tak tylko luknij na tą miarke oleju a rozrząd jest bardzo prosty tak że nie widzę żębyś miał gdzieś problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 a z ta miarka to chyba nie bedzie trzeba nic robic skoro motor bedzie kompletny. na tygodniu gosc ma wyciagnac ten silnik i wtedy bedzie wiadomo jakie faktycznie sa uszkodzenia po tej stluczce. bo z tego co u mnie zobaczylem to cos sie zablokowalo i polowa zebow na pasku pozrywalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 a z ta miarka to chyba nie bedzie trzeba nic robic skoro motor bedzie kompletny. pisze ci że tym się różnia i to trzeba przełożyć!!! ponieważ w e34 miarka przechodzi jeszcze przez łape silnika i dlatego nie pasuje od e30 kumasz!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Dokładnie,a poza tym jeśli ten motor jest po strzale i zblokowało rozrząd,aż pozrywało zęby z paska to nie wiem czy on będzie sprawny. M20B20 raczej jest kolizyjny,więc lepiej sprawdź dokładnie czy ten motor się nadaje do użytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 czesc motor z E30 niestety nie pasuje do E34. Problemem sa lapy ktorych nie ma do czego przykrecic. Odkrecilem glowice u siebie i glowica idzie na smietnik wszystkie zawory pokrzywione. Jeszcze jak by ktos mogl mi podac kolejnosc i moment dokrecania glowicy E34 520i M20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.