machu221 Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 witam dokładnie chodzi mi o kupno takiego kitu do swojej e36 znalazłem ciekawy zestaw na aledrogo , i wszystko niby ok ale jest jeden minus jest sprzedawne tylko w zestawie amortyzatory i sprężyny , z tego co wiem to przy wymianie tych części potrzebne są też nowe osłony gumowe i coś tam jeszcze moje pytanie czy jak kupię ten zestaw to będe mół dokupić takie gumy w zwykłym sklepie motorozycajnym ??? czy jednak potrzebne są jakieś inne ??? jestem zielony w tym temacie pytanie_bmw pomóżcie bracia bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 ja jak kupowałem amortyzatory to miałem w komplecie gumy, ale to bez sprezyn. nie wiem jak to jest w takim zestawie ale mysle że tez powinny być w komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Body Kit - to nie tylko to co widać, przecież by prawidłowo wyglądał musisz mieć do tego wszystko spasowane (jak amory itp). Auto musi się wtedy konkretnie prezentować. Nie wiem czy jest sens kupowania osobno części do tego skoro tam już masz takie jak powinny (chyba, że firma jakaś mało znana albo kiepska). A nie lepiej kupić wszystko od pakietu M i będzie oryginalnie <bmw> happy_bmw <bmw> pokaz ten link z "aledrogo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu221 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 ok pokaże linka napisałem meila do gośćia z tym pytaniem jak tutaj czekam na odpiwedź http://moto.allegro.pl/item568690829_zawieszenie_sportowe_bmw_e36_40_40mm_od_mts.html z tego co się dowiadowywałem nie jest to żadna lipa , dobry produkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 z tego co się dowiadowywałem nie jest to żadna lipa , dobry produkt Sory ale skad masz takie info ? ktos ze znajomych to montował ? Dla mnie sama nazwa budzi zastrzezenia MTS-Technik "coś prawie jak żywiec" jakby ktos na pałe chcial to połączyc z M-Technikiem ale luz moze sie czepiam nazwy Mi to wygląda na springi a'la jamex + amory a'la Bilstein albo Koni Sport tyle ze z powyższymi to raczej łączy je jedynie żółty kolorek :wink: Ogólnie bym sobie odpuscił taki zestaw , chyba ze tak jak pisałem na początku widziałes na własne oczy jak to wygląda po założeniu i w eksploatacji :drunk: Od siebie polecam kompletne zestawy Weitec'a (sam taki miałem w E30 i przy glebie 60/40 rewelacyjnie się trzymało asfaltu) a jezdziłem na tym prawie 4 lata :wink: A najbardziej podoba mi sie tekst : "- Zdjęcie poglądowe (nie przedstawia sprzedawanego produktu)" czyli nawet nie wiadmo jak wygląda to co sprzedają :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu221 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 to sam nie wiem już co robić pytanie_bmw polecasz weitec'a ale taki kit to już kosztuje pewnie z kilka tysięcy pln dla mnie to lekka przesada dawać tyle kasy , chyba jednak skoro odradzasz pozostanie mi kupienie seryjnych amortyzatorów no cóż trudno [ Dodano: 10 Marzec 09, 14:38 ] a znalezienie czegokolwiek w internecie nie tylko na allegro graniczy z cudem niby jest tych sklepów z częsciami do tuningu ale co do czego nic tam znaleść nie idzie nic nie mają , jedna wielka ... no wiecie , a w zwykłym sklepie z częściami jak zapytałem o kit do e36 patrzyli jak na kogoś z innej planety i co ja mam urwa zrobić pytanie_bmw może jednak wrocław tak duży jest nawet , może ktoś zna sklep w którym jak zapytam o sportowe kit do e36 nie będą patrzeć jak na dziwaka tylko pokażą konkretną ofertę i odpowiedzą na każde nurtujące mnie pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jak nie ma na Allegro? Jest tylko trzeba wiedzieć jak szukać. Musisz wpisać firmę jakiej szukasz i patrzeć w opisie czy pasuje do ciebie. Na Google wystarczy że wpiszesz tuning e36 (możesz dopisać 1.8 Coupe) i będziesz widział jak ludzie robią (tylko omiń wiejski tuning). Często opisywane jest co i jak się montuje i gdzie można dostać. Szukaj a znajdziesz trochę wiary i się uda na 100% ! <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Ja bardziej skoncentruję się na odpowiedzi na pierwsze pytanie,gumy,osłony,odboje do amorków kupisz osobno i to żaden problem. Jak zmieniałem amorki to też kupowałem osobno, wyszło dodatkowe chyba 60zł,a to już inaczej wygląda cena jak masz 60zł mniej,więc sprzedają osobno. Nie wiem czemu tak wszyscy narzekają na tańsze zamieniki sportowych zawieszeń,chociaż wiaodmo że nie mają porównania do drogich oryginałów. Moich kilku znajomych jeździ na sprężynach JAMEXa,niektórzy mają do tego sportowe amorki,inni nie i nikt nie narzeka. Mój kuzyn w audi ma wszystkie 4 sprężyny jamexa i jeździ chyba drugi rok na tym. Jechaliśmy na tym zawiasie powyżej 200km/h i auto się nieźle prowadziło,więc osobiście nie wiem o co chodzi. P.S.w escorcie miałem H&R,a amorki nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu221 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Nie wiem czemu tak wszyscy narzekają na tańsze zamieniki sportowych mnie to też zastanawia , ale postanowiłem że kupię ten kit założe i będe zdawał relacje tutaj na forum jak się sprawuje myślę że to pomoże innym mającym podobny problem jak ja bmw_beer [ Dodano: 10 Marzec 09, 18:04 ] patrzyłem na ceny renomowanych producentów i przyznam że włos zjeżył mi się na głowie , komplenty kit do e36 w cenie e36 a nawet drożej pytanie_bmw trochę przesadzają wiadomo znaczek ma swoją cene ale to przesada :roll: [ Dodano: 10 Marzec 09, 22:36 ] i znowu ja :lol: czytałem przeglądałem internet , pytałem ,pytałem i postanowiłem według przeważających opini wybór padnie na blisten (źle napisałem ) B6 , i tu chce zadać jedno pytanie skoro to amortyzatory o takiej samej długośći jak seria to czy mogę założyć do nich na przód krótsze sprężyny ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 olecasz weitec'a ale taki kit to już kosztuje pewnie z kilka tysięcy pln Może nie kilka tyś. ale pare stówek tak. Sporo osób na tym śmiga i raczej nie ma negatywnych opinii czy jak kupię ten zestaw to będe mół dokupić takie gumy w zwykłym sklepie motorozycajnym ??? Jeśli w zestawie nie będzie gum to możesz je dokupić w sklepie motoryzacyjnym. patrzyłem na ceny renomowanych producentów i przyznam że włos zjeżył mi się na głowie , komplenty kit do e36 w cenie e36 a nawet drożej pytanie_bmw Nie wiem na co ty patrzyłeś, ale za takie zestawy to raczej kupisz e36 po niezłym :gril: dachowaniu :!: Musiałeś patrzyć na ceny zawieszeń gwintowanych, gdzie przy markowych typu TEIN albo KW Variant3 to naprawdę cena taka jak e36 :wink: Normalne zestawy sprężyna/amor mogą kosztować różnie zależnie od producenta, ale takie markowe to myślę że tak do 1200, 1500 to spokojnie coś naprawdę dobrego znajdziesz tylko trzeba szukać. B6 , i tu chce zadać jedno pytanie skoro to amortyzatory o takiej samej długośći jak seria to czy mogę założyć do nich na przód krótsze sprężyny ???? Możesz założyć sprężyny obniżające do -40 [ Dodano: 12 Marzec 09, 02:04 ] Tu tylko sprężyny do e36 znalazłem: http://www.weitec.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 patrzyłem na ceny renomowanych producentów i przyznam że włos zjeżył mi się na głowie , komplenty kit do e36 w cenie e36 a nawet drożej trochę przesadzają wiadomo znaczek ma swoją cene ale to przesada Tak jak pisze Sowa równowartosc japonczyka to kosztuja gwinty z górnej półki natomiast tradycyjny amor + sprezyna np Weitec z serii GT kosztuje w okolicach 300-400 euro , najlepiej napisz do gosci z tego linka co wkleił Sowa i dowiedz sie po ile teraz chodzi komplet oni to sprowadzaja bezposrednio z niemiec i chyba sa jedynym autoryzowanym dilerem na polske Weitec'a. Gumy , odboje i poduchy dokupisz w praktycznie kazdym sklepie z czesciami. Moim zdaniem jesli nie chcesz wydac zbyt wiele kasy to kup np bilstein B6 + uzywane springi H&R i bedzie juz całkiem spoko relatywnie za nie duża kase :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Turała Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 ja do swojej e34 za przednie amorki płaciłem 600 wiec masz porównanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu221 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 dzięki za odpowiedzi zadzownię pod ten numer co dał sowa i zapytam czy mogę kupić sportowe amortyzatory i sprężyny ale tylko na przód a na tył dam tylko blistena b6 i ori amor chce uzyskać tkzw. klina z auta pzdr i obiecuje że jak zrobie to dam znać i oczywiście zdjęcia dam bmw_beer [ Dodano: 11 Maj 09, 15:58 ] witam koniec końców zawieszenie mam skończone , wbrew temu co pisałem e36 nie obniżyłem , za to mam wszystkie tuleje , stabilitazory , sworznie , amory przód koni sport i tył blisten sport nowe , więc chyba muszę napisać jeśli chcecie poprawić skuteczność pokonywania zakrętów w swoim aucie zróbcie kmp. kapitlakę , różnice poczujecie i to wielką cena z robocizną wyniosła lekko ponad 3000PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Odgzrewam temat żeby nie zakładać nowego Generalnie chciałbym się upewnić co zrobić. Szykuję się do robotki przy przednim zawieszeniu. Muszę wymienić m.in. amortyzatory i zastanawiam się czy przy okazji nie obniżyć sobie przodu (zredukować sławną wielką szparę ). Nie chcę obniżać całego auta i chciałbym opuścić przód tylko o drobinę... Z tego co zdążyłem wypatrzeć to springi na przód zaczynają się od -30, jest szansa np na -20? Nigdzie takich nie widziałem... Powiedzcie jak się mają krótsze sprężyny do standardowych amortyzatorów? Czy w ogóle takie połączenie wchodzi w grę? Jaki rozmiar wg was będzie wyglądał dobrze? Chodzi mi o delikatny i gustowny mod, żeby przejechać przez progi i nie martwić się zbytnio na wybojach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 do -35 -40 możesz dawać z seryjnym amortyzatorem 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 ja dałem -40 na seryjnego i normalnie się jeździło!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 A słyszeliście o czymś takim jak "podkładki obniżające"? Co to za cudo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 6 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 ja nie za bardzo o takim wynalazku słyszałem!! a na czym to niby miało by polegać??pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 może chodzi o inne talerzyki a nie podkładki ? np.: http://allegro.pl/talerzyki-obnizajace-supersport-bmw-e36-z3-i1641359083.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 przy pomocy takich talerzykow obnizasz auto bez utraty komfortu, jednak obnizenie jest minimalne okolo 15mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 nie bardzo chwytam z tymi talerzykami , gdzie to zakładać ,aby obniżyć auto??? Kolega Jaro kupił teraz springi progresywne na ori amory ,bodajże -20 pród i -40tył , powinno być wsio ok , jest w trakcie podmianki . Przy niższym obniżeniu nie wiem czy nie jest konieczna zmiana np. łączników stabiljizatora . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 nie bardzo chwytam z tymi talerzykami , gdzie to zakładać ,aby obniżyć auto??? Kolega Jaro kupił teraz springi progresywne na ori amory ,bodajże -20 pród i -40tył , powinno być wsio ok , jest w trakcie podmianki . Przy niższym obniżeniu nie wiem czy nie jest konieczna zmiana np. łączników stabiljizatora . ...Sebo nie szalej tak z tym obniżeniem, ok.-25mm przód i -15mm tył (eibach pro kit ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 -15mm tył to co mi się tak naprawdę ??? ale zapodasz jakieś dwie panienki na zaplecze i zrobią Ci -40 :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 do -35 -40 możesz dawać z seryjnym amortyzatorem na 100%, u mnie tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 ta na 100% skok amortyzatora wytrzymuje obnizenie -40 sam takiego poszukuje juz jakis czas na przod -40 na tyl -25 dam i bedzie rowno chyba a jak nie to sam przod RUSH napewno mozesz wsadzic - 40 wieksze obnizenei takie jak -50 czy 60 ,ekstremalne 70 jest konieczne z nowym amortyzatorem o skroconym skoku co do tej wypowiedzi o BASTARSA o skroconym laczniku to nie ma nic wspolnego za wysokosc auta odpowiada tylko i wyłącznie sprężyna a zeby auto nie siadało specjalne gumy na springi i auto siada tylko do gum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.