przemo_wrc Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam... w planach mam swapa... tzn ju jest zakuione następne e34 z lekko rozbite z dobrym silnikiem 2.5 )) pytanie jest takie... czy most w 2.0 jest identyczny jak w 2.5 a jesli nie to czy mozna do zostawic?? czy układ chłodzenia jest taki sam ?? chodzi mi o wielkość chłodnicy.... u mnie wydaje mi sie mniejsza... ale to chya efekt tego ze w tej 2.5 jest wiecej miejsca pod maska bo aku jest pod kanapa.... WYdaje mi sie ze 2.5 przy normalnej jezdzie bedzie palic mniej niz 2.0... 150Km to chyba jednak za mało na E34.... Słyszał ktos kiedys o ropowaniu silnika ?? ostatnio spotkałem sie pierwszy raz z takim czyms ? ktos wie na czym to polega i czy to cos daje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nie jestem pewien,ale most powinien być ten sam lub podobny,więć raczej bez problemu. Chłodnica możliwe,że większa,bo to większy motor i może wymagać lepszego chłodzenia. Czy palić będzie mniej,jeśli robisz długie trasy to może tak wyjdzie. Jak codziennie do pracy po 5km będziesz jeździł to na pewno więcej spali niedogrzany motor. Ropowanie to ulubione zajęcie starych mechaników,takich 60-70lat. Pistolet,kompresor,ropa i pryskają tym po czym się da. Twierdzą,że ropa oprócz mycia zabezpiecza antykorozyjnie. Nawet jak mają trochę racji to weź dotknij takiego wyropowanego auta,błeee. Jak wysmarowane olejem słonecznikowym. Po ropowaniu podwozia nie ma bata,żebyś nawet po roku przykrył je konserwacją,bo odpadnie od tego tłuszczu. Sam silnik to może nie tragedia,chociaż kurz niesamowicie się do tego klei i powstaje mega syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 AHaa czyli ogólenie g**** Dzieki za rade słyszałem gdzieś tez ze na wale od 2.0 bedzie sie lepeij napędzać kosztem prędkości max... ale to chyba ściema... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ropowanie to ulubione zajęcie starych mechaników,takich 60-70lat. no nie zgodzę się z tobą takie rzeczy to dalej w wojsku,spróbuj wyropować przy -15 stara 266 ADK i parę innych rzeczy <bmw_4> <bmw_4> <bmw_4> <bmw_4> masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nie powiem Ci jakie ma przełożenie most z 2.0,a jakie z 2.5,ale ktoś tu napewno się wypowie. no nie zgodzę się z tobą takie rzeczy to dalej w wojsku to prawda,bo wojsko stosuje te metody od kilkudziesiędziu lat,a to nie zmienia faktu,że jest to ulubione zajęcie starych mechaniorów jak pisałem 60latków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 P.S chocziło mi o ropowanie samego silnika w temacie ropowania sie nie wypowiadam.. bo sie nie znam.. ale w wojsku chyba nie jezdza BMW ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jest też jakiś tam plus tego,bo korozja nie łapie tak szybko,ale na niektóre elementy może byc szkodliwa ropa,a jesli chodzi o kurz to jak pisałem klei się strasznie. To jeden ze sposobów ukrywania napraw blacharskich,tzn.pryskasz po komorze silnika ropą,jeździsz dwa miesiące autem,najlepiej jak po zakurzonej drodze i masz nalot brudu jakby 5lat nie myty motor,hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nie powiem Ci jakie ma przełożenie most z 2.0,a jakie z 2.5 http://bmwfans.info/original/ śmiało można samemu sprawdzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 O widzisz,mówiłem że ktoś jeszcze się wypowie. Dzieki korni8808 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No dkładnie Dzięki wielki chłopaki za rady mam nadzieje że na nastepny Spot przyjade juz Z naprawionym bokiem i 2.5 pod maską pzdr !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 słyszałem gdzieś tez ze na wale od 2.0 bedzie sie lepeij napędzać kosztem prędkości max... ale to chyba ściema... Prawie dobrze słyszałeś Nie na wale, a na moście z 520i będziesz zbierał się szybciej, kosztem prękości maksymalnej ze względu na inne przełożenia. Ogólnie prosty swap, jeśli masz identyczny osprzęt w obydwu silnikach(wystepowały dwa Siemans lub bosh) to niepowinno być problemu <bmw_1> . Co do spalania mniejszego, to mając więcej mocy raczej niechce się oszczędzać :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 w sumie racje jhehe jak jezdziłem ta 2.5 to peadła cały dzień w podłodze wiec osczedniejsza przy deptaniu nie bedzie ale tak teoretycznie powinna palić mniej:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 6 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Teoretycznie tak :twisted: Też przejechałem się 2.5 i normalnie mi kopara opadła, niby róznica między 2.0 tylko czterdziestu paru koni, ale wrażenia zupełnie inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Dokładnie niby taka mała równica w wgniata w fotel az miło:D:D zupełnie inny dzwięk silnika itp.... i przy spokojnej jezdzie jest fajny elastyczny... wystarczy dfo 2.5 tys obr i ładnie przyspiesza na kazdym biegu [ Dodano: 6 Marzec 09, 11:09 ] Aha jeszcze jedno pytanko co do układu wydechowego... przekładac z 2.5 czy zostawic z 2.0 ?? tamten ma taki metaliczny dzwięk a mówj ładnie mruczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 7 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ale w 2.0 masz końcowy tłumik z jedną końcówką(oryginalny),a w 2.5 idzie do końca 2 rury. Myślę,że może lepiej z 2.5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 No zgadza sie mam jeden taki duzy... a w 2.5 wychodzą dwie mniejsze:) zobacze w jakim bedzie stanie tamten układ i najwyzej przełoze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.