Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


SWAP 2.0 24V --->>> 2.5 24V


Rekomendowane odpowiedzi

Witam... w planach mam swapa... tzn ju jest zakuione następne e34 z lekko rozbite z dobrym silnikiem 2.5 :))) pytanie jest takie... czy most w 2.0 jest identyczny jak w 2.5 a jesli nie to czy mozna do zostawic?? czy układ chłodzenia jest taki sam ?? chodzi mi o wielkość chłodnicy.... u mnie wydaje mi sie mniejsza... ale to chya efekt tego ze w tej 2.5 jest wiecej miejsca pod maska bo aku jest pod kanapa.... WYdaje mi sie ze 2.5 przy normalnej jezdzie bedzie palic mniej niz 2.0... 150Km to chyba jednak za mało na E34....

Słyszał ktos kiedys o ropowaniu silnika ?? ostatnio spotkałem sie pierwszy raz z takim czyms ? ktos wie na czym to polega i czy to cos daje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien,ale most powinien być ten sam lub podobny,więć raczej bez problemu. Chłodnica możliwe,że większa,bo to większy motor i może wymagać lepszego chłodzenia. Czy palić będzie mniej,jeśli robisz długie trasy to może tak wyjdzie. Jak codziennie do pracy po 5km będziesz jeździł to na pewno więcej spali niedogrzany motor. Ropowanie to ulubione zajęcie starych mechaników,takich 60-70lat. Pistolet,kompresor,ropa i pryskają tym po czym się da. Twierdzą,że ropa oprócz mycia zabezpiecza antykorozyjnie. Nawet jak mają trochę racji to weź dotknij takiego wyropowanego auta,błeee. Jak wysmarowane olejem słonecznikowym. Po ropowaniu podwozia nie ma bata,żebyś nawet po roku przykrył je konserwacją,bo odpadnie od tego tłuszczu. Sam silnik to może nie tragedia,chociaż kurz niesamowicie się do tego klei i powstaje mega syf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem Ci jakie ma przełożenie most z 2.0,a jakie z 2.5,ale ktoś tu napewno się wypowie.

no nie zgodzę się z tobą takie rzeczy to dalej w wojsku
to prawda,bo wojsko stosuje te metody od kilkudziesiędziu lat,a to nie zmienia faktu,że jest to ulubione zajęcie starych mechaniorów jak pisałem 60latków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też jakiś tam plus tego,bo korozja nie łapie tak szybko,ale na niektóre elementy może byc szkodliwa ropa,a jesli chodzi o kurz to jak pisałem klei się strasznie. To jeden ze sposobów ukrywania napraw blacharskich,tzn.pryskasz po komorze silnika ropą,jeździsz dwa miesiące autem,najlepiej jak po zakurzonej drodze i masz nalot brudu jakby 5lat nie myty motor,hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem gdzieś tez ze na wale od 2.0 bedzie sie lepeij napędzać kosztem prędkości max... ale to chyba ściema...

Prawie dobrze słyszałeś :D Nie na wale, a na moście z 520i będziesz zbierał się szybciej, kosztem prękości maksymalnej ze względu na inne przełożenia. Ogólnie prosty swap, jeśli masz identyczny osprzęt w obydwu silnikach(wystepowały dwa Siemans lub bosh) to niepowinno być problemu <bmw_1> . Co do spalania mniejszego, to mając więcej mocy raczej niechce się oszczędzać :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :D:D niby taka mała równica w wgniata w fotel az miło:D:D zupełnie inny dzwięk silnika itp.... i przy spokojnej jezdzie jest fajny elastyczny... wystarczy dfo 2.5 tys obr i ładnie przyspiesza na kazdym biegu

[ Dodano: 6 Marzec 09, 11:09 ]

Aha jeszcze jedno pytanko co do układu wydechowego... przekładac z 2.5 czy zostawic z 2.0 ?? tamten ma taki metaliczny dzwięk a mówj ładnie mruczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...