static86 Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jeszcze raz witam wszystkich. Wczoraj zauważyłem, że w zb. wyrównawczym poziom płynu jest na samym dnie, rozumiem że na zimnym silniku poziom powinien się utrzymywać jak linia na zb. "COLD" Oddałem auto do znajomego, posprawdza czy nie ma wycieków, jak nic nie znajdzie, to chyba czeka mnie wymiana uszczelki pod gł.? Masła nie mam, oleju jak narazie nie przybywa, zresztą jestem tydzień po wymianie wszystkich filtrów i olei, auto niedawno kupione. Więc sprawdzimy te wycieki, dolejemy płynu do kreski i w drogę jak znowu ubędzie, to co to może oznaczać? Dodam jeszcze, że temp idealnie w pionie, ogrzewanie w kabinie eleganckie, więc moje pytanie... Czy objawem uszkodzonej uszczelki może być tylko i wyłącznie ubytek chłodziwa??? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów;) PS. Silnik M50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 spróbuj pojeżdzić bez ogrzewania wnętrza(jeśli nie będzie ubytków to może nagrzewnica strzeliła i sączy się płyn) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 niekoniecznie to może być uszczelka, czasami ciężko znaleźć wyciek, jak bardzo Ci ubywa płynu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ile mi ubywa? Narazie nie umiem odpowiedzieć, doleje teraz i pojeżdżę trochę... wtedy będę umiał określić ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx_sz Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ja nie dawno wymieniłem uszczelke bo pada w e34 2.5 tez ubywało płynu temp stała w pionie olej ok po rozebraniu wyszło ze miała przedmuch:/ mozesz jeszcze wykrecic świece i zobaczyc kazda po koleji czy nie jest podejrzana któraś u mnie wyszła ostatnia i tam własnie przepuszczało z tego co mowił mechas Ale teraz wyszystko ok wczoraj droga do Wrocka i nic płynu nie ubyło stan ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Z moim 2.0 zero było to samo... była uszkodzona nagrzewnica.... przy uszkodzonej nagrzewnicy czus specyficzny zapach ( wilgoć ) . Jedz na Sprawdzenie emisji spalin z układu chłodniczego... poniewaz przy peknietej uszczelce spaliny równiez uciekaja układem chłodzenia. prawdopodobnie w zbiorniku wyrownawczym, podczas przygazowania pojawiaja sie babelki powietrza (cisnienie z cylindrow wywala do ukladu chlodzenia). bialy dymek caly czas z rury wydechowej (para wodna) i znaczny ubytek plynu chlodzacego, a co za tym idzie przegrzewanie sie silnika.. Zwięskeznie ciścnienia w przeowdach układu chłodniczego Ale skoro nie masz masła pod korkiem to nie ma paniki... z reszta masło pod korkiem nie usi być przyczyna pęknietej uszczelki.. w zimie jak jest duza róznica temperatur.. woda wytrąca sie z oleju poowodujac tzn masło na korku Jedz na emisje spalin układu chłodzenia... faecet włozy ci takie gówno do układu.. zalkeje jakims płynem i pokaze... nawet wiem gdzie mi to robilki. NA Ulicy Opolskiej za Jetroniciem P.S jak coś to wpadaj to Ci pokaze gdzie bo tu mieszkam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 A propos spalin w chłodziwie, zauważyłem że ścianki zbiorniczka wyrównawczego są lekko czarne, czy to może o tym świadczyć? Dzisiaj odbiorę auto, pojeżdżę trochę i zobaczę czy dalej ubywa jak tak, to czeka mnie wymiana uszczelki??? Kumpel ma sprawdzić czy gdzieś nie cieknie, nagrzewnica jest cała. Nie zauważyłem też żebym zostawiał za sobą białe chmurki, czasami rano ale to jest normalne, każde auto tak "kopci". Jak narazie stawiam na wyciek, oby to było to. Kumpel jeszcze stwierdził, że po ostatniej wymianie termostatu, dolał płynu ale mogła się jeszcze zachować gdzieś jakaś bańka powietrza w układzie zeszła i stąd taki niski poziom... co o tym sądzicie??? Dodam, że układ był odpowietrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 jeśli układ był żle odpowietrzony to oczywiscie ze mogło tak być.... Myśle że to tylko wyciek nie ma powodów do paniki... ale jak mówie emisja spalin Co2 w układzie chłodzenie wyjaśni wszystko:) koszt jakiesc 30-50zł... )) postaw auto pod domem i zobacz czy nie ma pod nim wody wtedy:) jak sie bedzie lać to znaczy ze wyciek.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksc Opublikowano 6 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Sprawdz czy z wydechu nie wydobywa Ci sie duza ilosc bialego dymu, bo jezeli tak to głowica w gore, tzn ze plyn chłodniczy ucieka do kolektora wydechowego. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yax17 Opublikowano 23 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam!Mialem identyczny problem .Okazalo sie ze byla dziura w chlodnicy przez ktora powolutku ale konsekwentnie ubywalo plynu.Radze sie tym zajac bo u mnie skonczylo sie to przegrzaniem silnika i wymiana uszczelki pod glowice oraz lataniem chlodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 31 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 nie panikujcie od razu z tą uszczelką pod głowicą, jedź na kanał zwal michę i zobacz czy nie ma tzw: "masła na misce olejowej, jak nie ma to nie ma co panikować i na spokojnie szukać wycieku, jak masz lpg to sprawdź przewody od gazu może tam. czasami leci tak ,że nie widać bo od razu odparowuje od gorąca - kapie na gorące miejsce. Aha jak zrzucasz miskę olejową dobrze zapatrzyć się w nową uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.