ARservice Opublikowano 3 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Mam pytanie polamany mam zawor w 524TD podobno cos co dochodzi do pompy vacum ,pytanie co to jest vacum?za co odpowiedzialne ? dla pogladu zdjecie z zaznaczonym polamanym zaworkiem )) Pomozecie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 słysząc nazwę vacum kojarzy mi się i tak jest z - Odpowietrzeniam nie znam sie na dieslach i nie widać tego zdjecia bo nie można go powiekszyć wieć cieżko coś wiecej napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ARservice, tu masz coś o tym Vacum : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=33413 Nie jest to z naszego forum ale chyba mogę link wkleić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 trafiłeś w 10 Danich, http://en.wikipedia.org/wiki/Vacuum_pump http://pl.wikipedia.org/wiki/Pompa_pr%C3%B3%C5%BCniowa do czego może być potrzebne podciśnienie...? hamulce... turbina... daj lepsze foto... heh zapomniałem że AWV nie śpi po nocach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 5 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 No to problem co to jest Vacum rozwiązany Teraz tylko wklejaj większe foto i pewnie też damy radę to rozwiązać korni8808, ja uwielbiam siedzieć w nocy, mało sypiam ale jakoś daje radę i często mam czas na szukanie rozwiązań do podobnych problemów jw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARservice Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Dzieki Foto jest sciagniete z allegro,dzis postaram sie zrobic sam fotke i wkleje Pozdrawiam Ok Sam sobie naprawilem owy zawor:)))) Jako ze mam warsztat elektroniczny kilka pomysłów jednak sie sprawdziło ,ten zawor niestety jest plastikowy ,ktos nie pomyslał o temperaturze ktora wytwarza sie z silnika wiec plastik po kilku latach niestety zmienia wlasciwosc jest kruchy:)))Musialem pokleic bo na szrocie chcieli 70pln za uzywke (dziekuje postoje)Na chwile obecna diselek pedlauje az milo Temat zamykam i dziekuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.