Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


co to jest ????


el_banano

Rekomendowane odpowiedzi

To artykuł o nim zaczerpnięty z necika :

Niemiecka firma AC Schnitzer, postanowił walczyć ze stereotypami. Do sprzedaży wprowadził model GP3.10 wyposażony w - uwaga - instalację gazową. Na szczęście już na pierwszy rzut oka widać, że auto nie ma nic wspólnego z BMW 316i E30 z naklejkami M3 z butlą LPG w środku.Pod maską GP3.10 pracuje bowiem dziesięciocylindrowy silnik o pojemności pięciu litrów, znany z takich modeli jak M5 czy M6. Fabrycznie motor osiąga 507 KM, ale po delikatnych zmianach w układzie wydechowym i po zabawach z oprogramowaniem, udało się z niego wycisnąć 552 KM (przy 8000 obrotów) bez dokładania turbiny. Maksymalny moment obrotowy wynosi 540 Nm.Auto zasilane gazem jest nie tylko oszczędniejsze, ale również bardziej ekologiczne, a przede wszystkim mocne. By rozpędzić się do 100 km/h wystarczy 4,5 sekundy, a do 200 zaledwie 13,9 sekundy. Prędkość maksymalna to 320 km/h. Aby utrzymać to monstrum na drodze AC Schnitzer wprowadził oczywiście szereg modyfikacji do zawieszenia, opon i układu hamulcowego BMW serii-3, bowiem takie auto, a nie jego sportowa wersja M, posłużyło jako baza dla GP3.10.Najbardziej dyskusyjny jednak jest nie sposób zasilania auta, ale zmiany stylistyczne. O ile tylna część nadwozia, wyposażona w centralnie umieszczoną końcówkę układu wydechowego, nie budzi większych zastrzeżeń, to kształt aluminiowych felg i przedniego zderzaka już owszem. Mieszane uczucia może też budzić wystrój wnętrza GP3.10, choć mi szczerze mówiąc zamontowane tutaj fotele przypadły do gustu. Auto niemal na 100 procent nie trafi nigdy do sprzedaży, tym bardziej, że jego cena szacowana jest na 200 000 euro. Ale być może niektóre z zastosowanych tutaj elementów pojawią się w przerabianych przez AC Schnitzer autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to lekka paskuda...

Ale ludzie z ACS się nie martwią bo pewnie jak byś strzelił rundkę to przestał by Ci przeszkadzać wygląd zewnętrzny , przy 550kucykach można wiele zapomnieć , he he ...

Dokładnie, tyle koników a do tego jaki piękny moment ;)

Wsiadasz i już nie chcesz wysiadać (no chyba że gazoline zatankować :P )

Ciekawe czy podali te dane na spalaniu benzyny czy gazu ? Pewnie benzyny :P <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to lekka paskuda...

Ale ludzie z ACS się nie martwią bo pewnie jak byś strzelił rundkę to przestał by Ci przeszkadzać wygląd zewnętrzny , przy 550kucykach można wiele zapomnieć , he he ...

fabrycznie 507bhp...

myślę, że te 45 to już by mi zwisały;

a na pewno wolałbym wygląd fabryczny(oczywiście w innym kolorze)... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jego cena szacowana jest na 200 000 euro.

Za ta kase wolalbym kupic 2 x po funkielnowce M5 (95 tys.euro za sztuke).

Mialbym przynajmniej niezla bryczke dla siebie i zonki :D

....no i jeszcze zostaloby 10 tys.euro na wache,dodatkowy wypas lub na jakies "drobne wydatki" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AC Schnitzer dobry tuner jak nie przesadza lepiej zrobią jak zostaną przy lekkich modyfikacjach bez specjalnych udziwnien. Jak mozna BMW zagazowac?? Nie pojęte dla mnie szkoda autka. Na "Gazie to się kartofle gotuje a nie jeździ" jak to kiedys pewna mądra osoba stwierdziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi o trend "paliw alternatywnych". teraz każdy producent wypuszcza auta w serii na gaz CNG,LPG lub auta z napędem hybrydowym.

Czas taniej ropy (benzyny) powoli mija i trzeba szukać źródeł zastępczych.

Ja nie pogardziłbym autem na gaz które ma 550KM i do tego to BMW :D wręcz chętnie bym przyjął taki prezent od kogoś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i racja jeżeli będą produkować motory zdolne do spalania gazu i nie bedzie im to szkodzić. Jeżeli auto na gaz będzie pokonywać na jednym motorze ok. 400 tyś km tak jak to jest na benzynie to sie zgadzam jak najbardziej. Bo jak dotąd co widze auto z gazem to im dłużej na gazie pomyka tym gorzej aż je trafi w koncu i czasami niestety nawet przed 400 ts.Wiem ze nie wytrzymuja bo obecnie na gaz przerabia sie benzyniaki starszej generacji. Dlatego uwazam to za dobre rozwiazanie ale tylko gdy silniki beda na to przygotowane odpowiednio - dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że właśnie BMW tak robi. Silnik jest od początku do końca do tego przystosowany.

Gaz wiadomo niszczy auto (większa temperatura spalania - niby powinno być lepiej [osiągi] ale w rzeczywistości jest o wiele inaczej...). Trzeba jeszcze dać konstruktorom trochę czasu, by to wszystko było zgrana z sobą w 100% (motor + silnik = bezawaryjność i zero spadku mocy).

Tylko kto wtedy będzie miał kasę na takie silniki (wiadomo będą nowe i drogie...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...