lord766 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Czy morze ktos zna kogos kto ma taki samochod lub mial i wie o co kaman glownie chodzi mi o napedy ??? moj mechanik choc dobry to zielony jezeli chodzi o ten samochod za wszystkie odpowiedzi zgory wielkie dzieki !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 ja takie cuś znalazłem na necie, może pomoże (jest też filmik o tym oznaczeniu z dopiskom turbo no ale sam nie wiem czy o to chodzi pytanie_bmw ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 napęd jak napęd taki jak w każdej buni serii X - czyli 4x4. Znajomy chciał kiedyś kupić coś takiego, ale jak zobaczył ceny zawieszenia to podziękował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jest to stały napęd na 4 koła z proporcją 35% przód i 65% tył oraz szperą na osi tylnej w postaci 25%. Przełożenie w dyfrach jest 3.64 (sportowe wersje jeszcze wychodziły co miały 3.93 chyba).Jedni go chwalą drudzy nie. Na pewno przyspieszenia sa na tym gorsze niz w wersji jednoosiowej, gdyż jest to nienajnowsza konstrukcja i dużo mocy pochłania. W ekstremalnych warunkach sprawuje się dobrze. Generalnie z tego co słyszałem to najczęściej padają przeguby i ta główna przekładnia transmisyjna... trochę o nią ciężko. Prowadzenie jednak zdecydowanie lepsze i na sucho i na ślisko... co do awaryjnosci to pada z reguly przod (kolega ma taka) zapomnij o kreceniu baczkow czy innych zabawach - no a jego najwiekszym bolem jest to ze przednie polosie napedowe przechodza przez miske olejowa i wiecznie ma ''tam mokro''. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord766 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Dzieki za wszystkie odpowiedzi ale chodzi mi o taki szczegol ze widzialem filmik ktory zreszta w jednej z odpowiedzi jest i tam jest pokazana zasada dzialania przednich napedow lecz kiedy ja zajzalem do swoiej beaty to sie okazalo ze to zupelnie inaczej wyglada a do tego widzialem nastempny filmik kiedy unosza widlakem tyl samochodu e30 ix w kombi i e30 ix w sedanie co sie okazuje przy sedanie przednie kola kreca sie szybciej niz kola przednie przy kombi o co kaman czy sa rozne przekladnie ???? a co do odejscia to ogladalem z e30 ix 2,5 turbo no i co do odejscia to nie ma wontpliwosci ze sie ostro zbiera i jeszcze jedno przy mojej beacie wszystko ladnie pieknie ladnie odchodzi ale juz przy 5 tys obrotow na min. nie czuje jakby jaka dziure niby samochod jeszcze sie rozpedza ale juz nie trak jak do 5 tys a to dziwne moja wczesniejsza e30 2.0 cuppe wlasnie zbierala sie najlepjej od 4 do 7 dziwne czy to przez te napedy ?????????? za wypowiedzi dziekuje a morze znacie kogos kto mial ix bardzo chetnie porozmawial bym z taka osoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 tyl samochodu e30 ix w kombi i e30 ix w sedanie co sie okazuje przy sedanie przednie kola kreca sie szybciej niz kola przednie przy kombi o co kaman czy sa rozne przekladnie ???? Raczej tak :idea: Zobacz ile dyfrów było w e30 :arrow: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00023/f00023.htm ladnie pieknie ladnie odchodzi ale juz przy 5 tys obrotow na min. nie czuje jakby jaka dziure niby samochod jeszcze sie rozpedza ale juz nie trak jak do 5 tys a to dziwne moja wczesniejsza e30 2.0 cuppe wlasnie zbierala sie najlepjej od 4 do 7 dziwne czy to przez te napedy ?????????? Nie sądzę żeby była to wina napędów, coś go dusi, może zawory źle wyregulowane, przepływka brudna, filtr powietrza lub paliwa... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord766 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Dzieki sprawdze to u mechanika , a czy morze orjentujecie sie jaki jest koszt załozenia turbinki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Wszystko zależy jakie (wielkość - moc) turbo chcesz wstawić i czy jest sens bawienie się w to osobiście wole kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 iX jest fajny w zimie , do szybkiego startu bo nie mieli w miejscu tylko leci do przodu ale zwykłe RWD jak juz złapie kontatk z glebą to bardzo szybko je wciaga tzn mówie o takich samych pojemnosciach silników. Co do cześci i komplikacji to najwieksze bolączki to wahacze i przedni napęd którego dyfer jest ko(s)micznie umieszczony tak ze przeguby idą przez miche olejową reszta jest praktycznie taka sama jak w zwykłej. Fajna zabawka na zime ale model coraz rzadziej spotykany , wiec jesli zamierzasz tym dłuzej smigac to poszukaj sobie drugiej na dawce organów. Jesli chodzi o turbo tam jest lekko kijowy dostep i kolektor chyba tez był inny niz w zwykłej 325i wiec mogło by byc sporo rzeźbienia , lepszym i mniej inwazyjnym rozwiązaniem jest rotrexik tak jak napisał wczesniej AWV czyli kompresor. Koszt około 7-12 tys zalezy gdzie/na jakich podzespołach. Tu masz przykład E30 320i która widzielismy na zywo w akcji , dzwiek powala a i osiągi auta konkretne w okolicach 220KM przy relatywnie nie wielkim dmuchnieciu. http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/bmw-e-30-320-i-tuning-kompresor-rotrex-wydech-supersprint-chip-tuning.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 No wygląda i pewnie jeździ zaje**** ale moim zdaniem koszty są za duże na bawienie się w takie coś. Oczywiście nie pisał bym tego jak bym był szejkiem ps.szkoda, że nie ma na tej stronie nagranego dźwięku od 0-200 km\h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 AWV, tak to jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 nie no dźwięk piękny taki ala boost dzięki PiterOKL <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 nie no dźwięk piękny taki ala boost dzięki PiterOKL <bmw_2> Na żywo brzmi praktycznie jak rajdowa subaryna , na tunigowisku gosc latał po torze na rakietowej i .................... sound blow off'a piekny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Mam kolegę z czymś podobnym i mniej więcej wiem jaki to dźwięk na żywo ale możne kiedyś sam usłyszę jak to chodzi w opisywanym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord766 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 zobaczcie tego sedana pod koniec filmiku co za przełozeni on tam moze miec ??? kolega wyzej napisał ze ix dobry ze startu ale jak zwykła złapie juz gleby to szybko wysciga ix zobaczcie ten filmik myśle ze to dokońca nie jest tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 zobaczcie tego sedana pod koniec filmiku co za przełozeni on tam moze miec ??? kolega wyzej napisał ze ix dobry ze startu ale jak zwykła złapie juz gleby to szybko wysciga ix zobaczcie ten filmik myśle ze to dokońca nie jest tak Nie kumam zbytnio tego porównania , bo ni jak ma się to do Twojego auta Przeciez masz zwykłe E30 325iX a nie jakiegos zakutego turbo wymiatacza , pytałes o to jak sie zbiera to napisałem ze na starcie iX wyrywa do przodu podobnie jak audi quatro itp ale pozniej niestety napęd na 4 buty staje sie przysłowiową kulą u nogi i w odniesieniu do auta napędzanego tylko na tylną oś przegrywa zarówno z przyspieszeniem np do 200km/h jak i predkoscią maksymalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 1 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Nie ma co porównywać przerobionych aut z napędem 4x4 a normalnych wersji. Zazwyczaj różnica jest nie do porównania ≠ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord766 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Przeciez ja nie poruwnuje swojego auta do aut z turbo heheh chciałem tylko powiedziec i pokazać co te samochody robia z turbinka no i ze e30 turbo a i ix turbo to wielka roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 1 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Fajnie kręci się bąki e30 ix (tak to wygląda przy napędzie 4x4) : tu jest dobry przykład e30 (moc) : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord766 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Oddalem samochod do mechanika powiedzial ze spadek mocy morze byc prze nie dzialajaca prawidlowo sonde wiec zgodzilem sie na wymiane ale co najciekawsze to w moim ix padl jeden walek napedowy regeneracja kosztuje w granicacg od 300 do 1000 zl a nowy orginal 3000 zl :shock: co teraz robic morze macie jakis pomysl lub dojscie do takich czesci ???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 6 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 To padła ta sonda i wałek napędowy ? Ja bym regenerował stary bo koszt nowego jest dość drogi. Szukaj tego wałka na necie - wpisuj na Google, Allegro itd gdzieś musi być Daj też posta u nas na "kupię części", może ktoś to ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord766 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 o co chodzi z tym dyferencjałem które przełozenie bedzie lepsze 4.10 czy 3.64 ???? Chodzi mi o to na którym szybciej będa sie koła kreciły [ Dodano: 7 Marzec 09, 20:35 ] Witam prosze o pomoc z tym dyferencjałem i jeszcze chce zapytać jaki olej zalać słyszałem ze do silników z duzym przebiegem dobrze jest zalac VALVOLINE MAX LIFE ale tez słyszałem ze jezeli nie pobiera oleju to pełen syntetyk moje autko ma 220 000tys przejechane no i zostało sprowadzone w 2005r do polski no i jeszcze do tego nie wiem co za olej był zalany , przy okazji chce wymienic filtr i rozrzad Poradzicie cos w tej sprawie <bmw_3> Powoli zaczynam ogarniac swoja beate happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.