Piotr Gackowski Opublikowano 12 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Mój problem polega na tym że konkretnie przy prędkości 80km/h rzuca,miota autem lecz jak przekrocze 80-tkę to jest OK tak samo jak jadę poniżej 80-ciu. A teraz napisze od kiedy tak mam.W zeszłym roku zalożylem na auto felgi 18-to calowe z M6. Na tył weszły perfekt na przód niestety nie. Musialem zalożyc dystanse 7mm. Nie miałem orginalnych więc dotoczono mi stalowe. I wtedy pierwszy raz było tak jak napisałem na wstępie. Kazano mi sprawić sobie orginalne dystanse z aluminium co zrobiłem ale w związku z tym że auto stało na warsztacie wymieniłem amortyzatory,sprężyny różne tuleje {wszystko z przodu}.Sprawdzono też równość felg {bez zarzutów}.Opony też są OK. Fachowcy od opon sprawdzili też parametry felg czy pasują do e34 i okazało się że wszystkie te ET i inne pasują idealnie. Wczoraj byłem na przeglądzie i całe zawieszenie jest super żadnych luzów czy stuków. No to już skapitulowałem i nie wiem co jest grane. Dodam tylko że opony mają rozmiar 245/45 18c. Acha i jeszcze ustawiłem zbieżność i też jest OK. POZDRAWIAM i czekam na porady uklon_bmw pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dafit Opublikowano 12 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 kolego ja miałem podobny problem tyle jeszcze że do tego trzęsło mi autem.pojechałem do wulkanizatora a on wymienił mi te plastikowe pierścienie co są we felgach (na piastę) i się uspokoiło.może też być gdzieś korpus na oponie walnięty miałem tak kiedyś na zimówkach.sprawdzali,szukali i nic.odesłałem na reklamację.okazało się że strzelił gdzieś w środku i nie było tego widać.ciężki orzech do zgryzienia.szerokość też imponująca :mrgreen: i może to ona robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 13 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Podjedz do jakiegoś wulkanizatora niech ci puści felgi na wyważarce to na 100% znajdziesz przyczynę. Jeżeli to zaczyna sie przy 80km/h to nie ma innej możliwości no chyba ze masz do d... pierścienie dystansowe ze źle dobranym otworem centrującym felgę to efekt będzie podobny ( ja tak miałem ). Jeżeli nie drży ci kierownica to proponuje skupić się na tylnych kolach i w tym wypadku stawiał bym na uszkodzenie opon/y. A tak na marginesie to nie za szerokie masz gumy jak na tds-a pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 albo pierścienie albo kola, a dystanse są pierścieniem centrującym na felgę ? ja teraz uporałem się z identycznym problem poszły mi 2 opony na przedniej osi, tzn. gdzieś pękł drut wewnątrz i zrobiło się siodło zmieniłem opony problem znikł spróbuj jeszcze posłuchać w czasie jazdy czy nie klepie jakbyś miał kamień w oponie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.