Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


ETA odmowila posluszenstwa


Rekomendowane odpowiedzi

Wsiadam do autka, odpala od strzalu, pzrejechalem moze ze 100m i gasnie.

kreci normlanie ale nie chce zapalic :evil:

Co sie moglo stac :evil:

no to zależy jak je jeszcze przejechałeś :wink: :mrgreen:

zobacz czy iskra jest, zerknij na bezpieczniki,przekażniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsiadam do autka, odpala od strzalu, pzrejechalem moze ze 100m i gasnie.

kreci normlanie ale nie chce zapalic :evil:

Co sie moglo stac :evil:

no to zależy jak je jeszcze przejechałeś :wink: :mrgreen:

zobacz czy iskra jest, zerknij na bezpieczniki,przekażniki

Moze z tych moich klipow wygalda na to, ze nie szanuje auta, ale to mylne rozumowanie.

Silnik byl zimny a ja na zimnym nie szaleje :!:

Olej musis sie rozprowadzic ,wtedy jazda <bmw_1>

Wiec ruszylem powoli na 1biegu, pozniej 2-bieg i 1000obr/min i tak jechalem

Jutro sprawdze patent z odkreceniem wlewu paliwa (ale zcem uakurat to mzoe pomoc?)

Auto zawiazlem do kolegi elektryka jutro bezdiemy walczyc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer daje tylko sygnal i jezeli mnie pamiec nie myli,to modul zqaplonowy ten sygnal wzmacnia i daje odpowiedni prad na cewke

sprobuj cewke zmienic albo odlacz kabel impulsowy (jeden z dwoch i wlasnie ten,na ktorym nie ma napiecia po przekreceniu kluczyka na zaplon)

recznie dawaj impulsy na cewke i zobacz,jaka iskra

iskra powinna przeskakiwac w mimencie odlaczania przewodu z masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer daje tylko sygnal i jezeli mnie pamiec nie myli,to modul zqaplonowy ten sygnal wzmacnia i daje odpowiedni prad na cewke

sprobuj cewke zmienic albo odlacz kabel impulsowy (jeden z dwoch i wlasnie ten,na ktorym nie ma napiecia po przekreceniu kluczyka na zaplon)

recznie dawaj impulsy na cewke i zobacz,jaka iskra

iskra powinna przeskakiwac w mimencie odlaczania przewodu z masa

No ale czy modul nie jest w komputerze :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ogolnie tak jest (moge sie mylic,bo dawno nie robilem nic z tego typu ustarek w zadnej beemce i po prostu nie pamietam), ze impuls z czyjnika kola idzie przewodem ekranowanym do komputera...komputer natomiast daje impuls niskopradowy na modul zaplonowy,ktory dziala,jak wzmacniacz sygnalu i daje impulsy juz dosyc duzym pradem na cewke zaplonowa

chodzi o to,ze elementy wzmacniajace prad grzeja sie niezle i z reguly nie montuje sie ich w komputerze,tylko w oddzielnych modulach

jak bym mial pod reka jakas E30 z takim motorem,jak Twoj,to bym mogl zerknac i dokladnie sprawdzic,jak to wyglada w tym <bmw>

w razie czego wal na GG :arrow: 4416908

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...