Kri$$ Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6235583,Chris_Bangle_odchodzi_.html ciężko mi powiedzieć czy dobrze, czy źle... z jednej stronie e65 czy e60 to jak dla mnie klapa... x6 średnio, tak samo nowa 7er i z4 (za duże nerki, jak dla mnie)... natomiast z4, jedynka, czy najnowsza trójka (z nerkami bez "brewek") w mojej opinii to rewelacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ani dobrze ani źle, nie potrafię się zdecydować... Może nowa krew coś wniesie jeszcze bardziej pozytywnego i przypadnie nam do gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Dla mnie rewelacja, może teraz BMW odzyska swój pierwotny charakter. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 e65 czy e60 to jak dla mnie klapa... x6 średnio, tak samo nowa 7er i z4 (za duże nerki, jak dla mnie)... Fakt e65 nie prezentuje sie rewelacyjnie (w pewnym sensie). Na temat tej reszty mam zupelnie odmienne zdanie. E60 najbardziej podoba mi sie z tych modeli.Uwazam je za udane auto i wcale klapa bym tego nie nazwal... Jak dla mnie to nie ma w e60 nic wartego krytyki.To auto jest bombowe. O X6 nie mam zdania,bo nie gustuje w terenowkach.Ale na zywo prezentuje sie niezle. Co do F01 to w tych duzych nerkach jest caly urok tego auta.Dodaja mu jeszcze wiecej masywnosci. No i wkoncu GINA -auto nie na dzisiejsze czasy,ale niezle pomyslane. Ale oczywiscie o gustach sie nie dyskutuje.... Dla mnie jest jasne,ze najladniejsze auta to klasyki lat 80 ale coz... Czas idzie do przodu... [ Dodano: 5 Luty 09, 21:03 ] może teraz BMW odzyska swój pierwotny charakter. Predator, te czasy juz niestety raczej nie wroca A szkoda... Teraz wiekszosc nowych aut ma jakies dziwne ksztalty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Dobrze że czas tego kolesie dobiegł końca. To przeciez on zrezygnował z konsoli środkowej skierowanej w strone kierowcy. Co do piątki E60 to chyba ma trochę japońskich kształtów. Jeżeli chodzi o trójke sedan E90 to tez bez rewelacji - draznią mnie te małe kółeczka co strasznie chowają się w nadkola, natomiast coupe E92 jest całkiem niezle. Reasumując jego projektom brakowało tego CZEGOŚ, brakowało bawarskiego klimatu. Jak widze na ulicy jedynke E81 , to nie mogę powiedzeć: "O! jedzie RASOWE BMW" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Niestety ale minie sporo lat zanim BMW wróci w dawne klimaty ... Gosc trafił nie do tego koncernu samochodowego , bardziej by się sprawdził np w Toyocie ... niemieckie japończyki swietnie mu powychodziły , o zgrozo <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike90 Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 spodobało mi się to zdanie- Chris jest wizjonerem który wyprzedził epokę. Moim zdaniem wszystkie autka prócz e65/6 oraz e90 sprzed liftu, są takie, że nawet za 10 lat będą wyglądać świeżo. Co do jego odejścia, mam mieszane uczucia, gdyż "wczułem" się w te kształty i poza w.w modelami, jest GiT. Tak więc, jedno oko się cieszy( powrót-> mam nadzieję do klasyki) a drugie płacze( fajne są te nowe BMW) tak czy siak-> Chris - WIELKI SZACUN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Nie wiedziałem, ze to on zrezygnował z konsoli skierowanej ku kierowcy (jak się o tym dowiedziałem to przyznam lekko się załamałem, gdyż uważałem to za wielki plus w BMW). Miejmy nadzieje, że teraz będzie tylko lepiej <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Dobrze że czas tego kolesie dobiegł końca.To przeciez on zrezygnował z konsoli środkowej skierowanej w strone kierowcy. Nie wiedziałem,że to był jego pomysł.Moim zdaniem był absolutnie nietrafiony.E-30 i E-36 mają kokpit w którym człowiek czuje się jakby zasiadł za sterami myśliwca.W E-46 już tego nie ma.I moim zdaniem bardzo nagatywnie wpływa to wygląd.Ja osobiście wolę ten w poprzednich modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 7 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Ostatnie BMW skończyły się na modelach E30,E32,E34 dobry komentarz. Jak maski zaczęły im się otwierać w drugą stronę. Muszę przyznać rację,mając japońca z maską otwieraną jak w jakiejś toyocie. Nawet w maluchu miałem machę otwieraną w drugą stronę,hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 7 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Dobrze że czas tego kolesie dobiegł końca. To przeciez on zrezygnował z konsoli środkowej skierowanej w strone kierowcy. Ale i on ją przywrócił-zdaje się że w m.in. 1er jest taka konsola. :?: Chris jest wizjonerem który wyprzedził epokę. Panowie,bez przesady... :roll: Po: 1.E38 które się tak podoba-zaprojektował Bangle 2.E65 była najlepiej sprzedającą się Siódemką w historii, jej wejscie na rynek spowodowało a)zmniejszenie sprzedaży konkurentów (7er stała się liderem w klasie) b)zgapienie designu przez Mercedesa. Więc nie jest źle happy_bmw Oby firmie BMW się wiodło! bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 7 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 2.E65 była najlepiej sprzedającą się Siódemką w historii, jej wejscie na rynek spowodowało a)zmniejszenie sprzedaży konkurentów (7er stała się liderem w klasie) Tu nie chodzi o rankingi sprzedaży (skoda i VW też sie dobrze sprzedają) Jak już pisałem wyżej w jego projektach brakowało RASOWEGO BAWARSKIEGO KLIMATU. Jego BMW naprały japońskich kształtów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 8 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Tu nie chodzi o rankingi sprzedaży (skoda i VW też sie dobrze sprzedają) A jednak-o czymś to świadczy.Może klientela potrzebowała takiej odskoczni? Nie mów że ranking sprzedaży nie ma znaczenia. :wink: Jak już pisałem wyżej w jego projektach brakowało RASOWEGO BAWARSKIEGO KLIMATU. Jego BMW naprały japońskich kształtów. Zauważ że (o wiele) wcześniej japońce (Lexus) nabrały kształtów niemieckich. Jednak fakt-E60 jest troche skośna,ale mi się podoba. Sam czasami wolałbym klasyczny design np. E38 jednak trzeba to zrozumieć i wprowadzić troche zmian.Mam tylko nadzieje że ten van Hooydonk nie schrzani czegoś... <bmw> Ani dobrze ani źle, nie potrafię się zdecydować Mam to samo odczucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spike90 Opublikowano 9 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 e65 była najlepiej sprzedającą się 7er w historii z prostego powodu, więcej zamożnych ludzi jest świecie, których było na nią stać. e38 - co z tego że zaczęto ją produkować kilkanaście lat temu? na dobrej feldze, dalej wygląda pięknie, mimo że jej epoka minęła? więc nie wyprzedził w tym przypadku epoki? Tego samego nie mogę powiedzieć np o Audi A8, które dość mocno się "zestarzało" jeśli chodzi o linię. Ogólnie, Bangle w mojej opinii, poza kilkoma wpadkami, miał naprawdę fajne pomysły. Ale nie ma co, może jego następca, będzie miał jeszcze lepsze. A jak zwykle o wszystkim decyduje rynek. A rynek - co widać po wynikach sprzedaży- woli konserwatywne linie. Więc miejmy nadzieję, że BMW wróci do typowej dla tej marki linii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 10 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 e65 była najlepiej sprzedającą się 7er w historii z prostego powodu, więcej zamożnych ludzi jest świecie Ale jeśli by się nie podobała,to by nie kupowali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 nietylko mercedes odgapia od BMW ale wiele innych marek takiego goscia szybko przejmie innafirma BMW niepowinnogo go stracichttp://www.forum.maxbimmer.pl/images/smiles/icon_idea.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.