Kamil Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 witam! szykuje mi sie wymiana oleju i mam nastepujacy problem cos takjakby cykalo w silniku na zimnym jest jeszcze w miare ale po rozgrzaniu słychac ciagle stukanie! jak myslicie moge zalac go jakims konkretnym olejem zeby go uciszyc czy bez mechanika sie nie obedzie?? dodam ze jest to 320i vanos a poprzedni olej to shell helix 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samael Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 mi tez tak cyka na shellu a na castrolu bylo duzo ciszej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 a wiec wniosek z tego taki zebym teraz zalal casrolem tylko podobno kupywac ten w bankach 5l bo ten w 4l jest podobno lipny ale czemu to sam niewiem :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 castrol w 4 litrowych bankach rozlewaja polacy a 5 niemcy. Wiadomo ze jak cos polskie to do d... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 A czy to przypadkiem nie graja Ci zawory? Czy to stukanie jest jednostajne,czy w miare zwiekszania obrotow stuka szybciej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 to stukanie jest tylko na wolnych obrotach gdy dodam troche gazu cichnie! i jest ok! tylko ciekawe gdzie dostane taki castrol w 5l bo widzialem same banki po 4l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 tu masz link do oleju do twojego auta http://moto.allegro.pl/item546584123_olej_castrol_10w_40_magnatec_benz_niemiecki_5l.html Ja u niego kupuje bo na naszym to szkoda silnika męczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 a myslicie ze dostane taka 5 w zwyklym sklepie motoryzacyjnym czy raczej taki zakup jest mozliwy tylko przez allegro??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Słuchaj jak jutro zamówisz to po jutrze dostaniesz wiec nie wiem po co szukać, Poza tym w sklepie ten olej nawet w bance 4l jest o wiele droższy niż ten z niemieć w 5L. Ja go polecam, polskie oleje to oszustwo nic nie warte i szkodliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SYMECEKe36coupe Opublikowano 3 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 A silnik bierze ci już olej ?? Bardzo duży masz już brzebieg?? Jeżeli nie, to może spróbój zalać go pełnym syntetykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko85 Opublikowano 4 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Najprawdopodobniej są to zawory. W e36 320 miałem podobny problem, a wynika to z tego, ze kupując auto nie wiedziałem jaki był wcześniej olej zalany. Postanowiłem zalać półsyntetyk Liqui Moli i właśnie po tym zacząłem dosłuchiwać się zaworów i tak jak piszesz, na wolnych obrotach tylko. Kolega z innego forum miał podobny problem po zmianie oleju i od razu jak wystąpiły te objawy zmienił olej na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 to co radzisz zalac innym olejem i moze to troche je ucisz?? a jaki proponowalbys olej?? [ Dodano: 4 Luty 09, 09:32 ] silnik ma przesmigane na liczniku ponad 23000 a z braniem oleju jest tak ze po poprzedniej wymianie do dzis po przejechaniu ponad 13tys. dolalem 1l. z tym ze jest tez niewielki wyciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko85 Opublikowano 4 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 TUTAJ masz wyszukiwarkę, dopasuj olej do swojego silnika. Tylko nie wiem czy to coś da bo jak wspomniałeś wcześniej auto przejechało od poprzedniej wymiany 13tys. km (trochę dużo). Od zauważenia stukania zaworów max 1000km, później skutki mogą być już nieodwracalne. A, jeszcze jedno pytanie: kiedy to stukanie zaworów wystąpiło :?: Po wymianie oleju :?: Może po czymś innym bo wcale nie powiedziane, że może to być wina oleju. Jaki to model, e30 e36 :?: Wspomniałeś też, że bierze Ci olej, może po prostu jest to czas na regulację zaworów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro600V Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 a myslicie ze dostane taka 5 w zwyklym sklepie motoryzacyjnym czy raczej taki zakup jest mozliwy tylko przez allegro??????? Ja bym z allegro nie ryzykował Dużo osób tam kupuje, ale Castrol, szczególnie Magnatec jest najczęściej podrabianym olejem w naszym kraju... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Nasz olej to g... , ale ja od dawna robię zakupy u niego i jestem zadowolony, z reszta jak tam sobie chcesz. Najlepiej nalej Lotos to będziesz wiedział ze nie podrobiony bo już na starcie jest nic nie warty :mrgreen: i prawie za darmo :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro600V Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ja tylko mówię, żeby uważać :mrgreen: Wiadomo, że nie każdy sprzedający olej na allegro to złodziej, co diluje podrabianym syfem i w ogóle wydyma Cię bez mydła Najlepiej nalej Lotos to będziesz wiedział ze nie podrobiony bo już na starcie jest nic nie warty :mrgreen: i prawie za darmo :lol: Hahahahahahaha, ale trafiłeś Spójrz co teraz akurat stoi u mnie na biurku - Oczywiście do BMW tego nie leję! Pozdrawiam bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 5 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 To co tam masz to sie nadaje żeby na schody wylać i sąsiada wykończyć :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 albo do piły łańcuchowej... co by w miarę cięła... wszystko o oleju... a może szklanki; czy tam kompensatory już do wymiany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Kolega pisał ze to 320 vanos a na zdjęciu e36:) zaworów sie tam nie reguluje bo są hydrauliczne kompensatory luzów i one mogą być przyczyną "cykania". Cykanie ustaje przy jakich obrotach? dzieje się to nagle czy coraz ciszej "cyka"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 wydaje mi sie ze cykanie nasila sie im bardziej rozgrzeje sie silnik! na zimnym jest cicho! i to cykanie wystepuje tylko na wolnych obrotach! po delikatnym dodani gazu na ok 13000 jest juz cicha i plynna praca silnika [ Dodano: 23 Luty 09, 09:52 ] a i jeszcze jedno wiecie co mi doradzali zeby zalac go gesciejszym olejem i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRzAn Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Koledzy dołączam się do postu. Mam podobny problem z M43 tyle ze na własne zyczenie mam cykanie popychaczy bo przecholowałem z wymianą oleju. Ciągle to odkładałem i któregoś razu jak był mrozny dzien odpaliłem auto zawory zaklekotaly i ucichly ale pojawilo sie cykanie. Czytalem teraz wasze wypowiedzi i okazuje sie tez ze zalewalem auto tym 4l castrolem. Takze popychacze beda do wymiany raczej. Tylko nie wiem czy moze najpierw nie odkrecic pokrywy i sprawdzic jakos jak wygladaja kanaly naolejania moze to kwestia wyczyszczenia? Dolac do oleju tego "specyfiku" do czyszczenia motoru? I zalac go tym lepszym castrolem Edge lub Schell ?? Kamil - U mnie tez cykanie sie nasila przy cieplejszym silniku takze chyba mamy na prawde podobne problemy i wydatki :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu221 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 to ja napisze że miałem coś podobnego , wymieniłem świece i uszczelkę pod pokrywą zaworów dolałem oleju do odpowiedniej ilośći i ucichło , u mnie jest z tym problem że mój jak dostaje mocniej to bierze olej , jak ma go za mało to zaczyna cykać właśnie jak doleje do odpowiedniej ilości jest ok , od razu chce tu zapytać czy wymiana pierścieni pomoże autu żeby nie brało oleju ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 gęstrzy olej pomowinien pomóc na cykanie popychaczy.Kamil a jaki olej masz w tym silniku? polsyntetyk? Tzn podejrzewam ze minerała tam nie masz i zatkane kanały olejenia popychaczy można wykluczyć. Jak gęstrzy olej nie pomoże to wymiana popychaczy(nie wiem ile kosztują, ale chyba nie są jeakieś tragicznie drogie). Jeśli to pierścieniami leci to wymiana ich pomoże. Olej jeszcze może zaworami lecieć. Wykręć świece i zobacz czy jest czysta;> jeśli tak to raczej zaworami wydechowymi leci jak czarna albo ma jakiś dziwny łuszczący się nagar to mogą byc pierścienie albo zawory ssące(to ostatnie żadko spotykana usterka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 a wiec tak olej mam polsyntetyk i tak mi doradzali zeby zalac mineralnym ale czytalem ze mineral to lipa do tego silnika ale znow u mojego kolegi w e34 w takim samym silniku juz od kiedy pamietam ma minerala i silnik naprawde sprawuje sie rewelacyjnie i jest o niebo cizszy od mojego! a jesli chodzi o swiece to po wykreceniu sa ładne i nie widac zeby tam sie cos dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 nie zalewaj mineralnego bo sie taki syf Ci w srodku zrobi ze och Dobierz olej poł-syntetyczny który bedzie miał wyższą lepkoś, ale nie wiem która liczba o tym świadczy Pytanie o świece bylo do kolegi michu22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.