mały1111 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Witam mam problem mam e 30 325. cały czas zalewa mi na 5 i 6 cylindrze świece,jaka powinna być kompresja bo sprawdzałem i mam 9.jak najlepiej to wyleczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 9 to niestety padaka... tylko remont silnika wchodzi w grę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 9 to nie padak , jeżeli się nie mylę to w 6 cyl silnikach ciśnienie robocze wynosi w 2,5 m20 około 11 max atm ,a w 2,0 m20 około 10 atm. . Jeżeli jest to super eta (2,7) , to cisnienie wynosi około 11,7 atm , do zwykłej ety nie pamiętam ciśnienia . Ogólnie 9 atm , to nie jest źle , ale nie i nie jest idealnie . silnik chodzi nawet jeżeli ciśnienie osiągnie 6 atm w silnikach przyzwyczajonych do wysoko oktanowych benzyn , a silniki starszego typu ( płaskie tłoki - czyli m20 2,0) do niskooktanowych powinien chodzić na 7 , poniżej może być coś nie tak . Wcześniejsza moja super eta miała ciśnieni 9,5 na wszystkich , nie było zauważalnych spadków mocy , osiągi te same co w książce , na 4 biegu równe 200km/h , jeżeli zużycie jest równomierne nie będzie takiej drastycznej zmiany bo kultura pracy silnika będzie zachowana . Jeszce mnie interesuje czy na wszystkich garach jest 9 atm , czy jest któryś ma więcej albo mniej . A i jeszcze jedna ważna sprawa , może to tylko za duże luzy zaworów ,albo wypalone gniazda , też będzie spadek cisnienia . A i jeszcze jedno , masz gazownie ? moze wtryski zalazły ? i leje na tych cylindrach wymiana wtrysków powinna pomóc jeżeli to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 9 to nie padak , jeżeli się nie mylę to w 6 cyl silnikach ciśnienie robocze wynosi w 2,5 m20 około 11 max atm ,a w 2,0 m20 około 10 atm. . Jeżeli jest to super eta (2,7) , to cisnienie wynosi około 11,7 atm , do zwykłej ety nie pamiętam ciśnienia . U mnie waha się w okolicach 13... a książki piszą, że ciśnienie nie powinno spaść poniżej 10!! a 10,50 to stopień sprężania... dla silnika m50; i tu się przyznaje że nie zobaczyłem że chodzi o e30... <bmw_1> także sprężanie będzie niższe, aczkolwiek jak już powiedziałeś ma być równe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 nom , m40 wychodzi jakieś 14 -15 atm a m50 ma około 13 atm a m20 to niestety stara konstrukcja i jest przewidziana do paliw niskooktanowych , zatem stopień sprężania będzie niższy , a m50 oraz m40 jest już na wysokooktanowe benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Stopień sprężania w E30 325e kat 9,0 pozostale 325A 8,80.Panowie nie moge dodać zalącznika dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 fajnie fajnie... dane techniczne, każdy może mieć; a widzieć jakie sprężanie wyjdzie po sprawdzeniu to już inna historia; UP st. sprężania 10,5 -ciśnienie 13bar... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajetan83 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Panowie a może chodzi o cewki zapłonowe ja miałem też taki problem i go wyleczyłem miałem pękn iętą cewkę i było przebicie. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ja żeby swoją przypadłość znaleźć szukałem na forach ok 3h; znalazłem rozpiskę na ok 2 strony; okazało się że nieszczelne spryskiwacze zalały mi 2 świece.... taki banał a ja 2 dni wqrwi**y chodziłem :twisted: samo forum nie zawsze pomaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Panowie a może chodzi o cewki zapłonowe ja miałem też taki problem i go wyleczyłem miałem pękn iętą cewkę i było przebicie. <bmw_2> hmm to jest m20 , i ma jedną cewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Panowie-najważniejszą rzeczą jest różnica ciśnień-nie powinna przekraczać0,15MPa(1,5atm.)Ciśnienie nie powinno być niższe niż 1MPa.I pamiętaj do sprawdzenia ciśnienia sprężania silnik powinien być nagrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.